Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

kolektory

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 20
Rejestracja: 03 czerwca 2009, 15:40
Lokalizacja: Września
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2004

kolektory

Post » 08 sierpnia 2009, 18:09

Witam! Chce w swojej 954 założyc sportowy układ wydechowy. Mam do wziecia cos takiego jak ten kolektor http://www.allegro.pl/item707725594_pel ... 9_954.html
i teraz pytanie co sie robi z EXUP w tym przypadku? Wymontowuje się czy co? A w razie wymontowania niebedzie żadnych problemów z moto??

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 09 sierpnia 2009, 04:06

Nic sie nie robi. Montujesz nowe kolektory i na nowo stroisz silnik, tak po prostu. A tak na marginesie to bardzo ladne sa te kaloryferki :diabel2: .....

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 09 sierpnia 2009, 09:53

A jak się stroi silnik pod nowe kolektory bo nie wiem ?? Może się czegoś nauczę...no chyba, że kolega posiada PC bo bez tego to do 7krpm będzie licho
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 09 sierpnia 2009, 10:45

http://www.allegro.pl/item708866260_wydech_kompletny_cbr_929_sc44.html

Tak jak pisał Cziken, stracisz dół i środek obrotow a bedziesz mial pieklo u gory. Zalezy co kto lubi.....

 
Posty: 20
Rejestracja: 03 czerwca 2009, 15:40
Lokalizacja: Września
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2004

Post » 09 sierpnia 2009, 15:15

To lipa z tym dołem. Ja osobiscie wole miec lepszy dół, może samą końcówkę zamontuje.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 10 sierpnia 2009, 07:14

Nie zawsze jest tak jak Cziken pisze. Ja osobiscie w swojej 954 z calkowicie standardowego ukladu wydechowego zmienilem na kompletny uklad Arrowa a jesli chodzi o silniczek exup nie wywalalem go tylko linki ktore odchodzily z niego do zaworu w wydechu wypialem zeby krecil sie swobodnie.
Nie odczulem kompletnie zadnej zmiany na minus a nawet wzmocnil sie troche gorny zakres.
Duzo rzeczy zalezy od samego moto, nie wiem czy u mnie wplyw mialo to ze mialem amerykanska wersje ale musisz sprobowac.

 
Posty: 28
Rejestracja: 10 czerwca 2009, 23:49
Lokalizacja: z Piekła
Motocykl: CBR954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 12 września 2009, 00:39

Hakelberry... wyprzedziłem Cię na aukcji. Mam dokładnie ten sam układ. Wczoraj go zainstalowałem wraz z przerabianą puszką i jestem trochę zaskoczony. Przede wszyskim w moim przypadku nie można mówić o brakach u dołu. Jego w ogóle nie ma!! Ciężko z miejsca ruszyć!! Silnik szarpie, moto całe skacze i dziwnie się zachowuje. Poniżej 4000 obr silnik pracuje ładnie, ale tylko na luzie. Przy próbie ruszania zaczyna się koszmar. Później, powyżej 3-4000 rzeczywiście kręci się ładnie, ale przecież w ruchu ulicznym i przy przedzieraniu się przez korki nie zawsze jest miejsce na kręcenie wyżej niż 2-3k. Bezproblemowy start zapewnia jazda na półsprzęgle od ok 4000 obr, później kręci się przepięknie. Poniżej tej granicy - koszmar. Jutro planuję zrobić kilkaset km i będę w stanie powiedzieć o różnicach w spalaniu.
The psychiatrist says I'm crazy, but the voices in my head say I'm not!

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 12 września 2009, 09:19

niemożliwe :027:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 20
Rejestracja: 03 czerwca 2009, 15:40
Lokalizacja: Września
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2004

Post » 12 września 2009, 11:51

Hoffman miałem kupic ten kolektor ale wyszły mi wydatki na samochód do tego kredyt za RR a w Polsce to licho z zarobkami, przynajmniej u mnie. Daj znac jak to sie bedzie sprawowało

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 12 września 2009, 13:21

cziken929 pisze:A jak się stroi silnik pod nowe kolektory bo nie wiem ?? Może się czegoś nauczę...no chyba, że kolega posiada PC bo bez tego to do 7krpm będzie licho



Hoffman pisze:Hakelberry... wyprzedziłem Cię na aukcji. Mam dokładnie ten sam układ. Wczoraj go zainstalowałem wraz z przerabianą puszką i jestem trochę zaskoczony. Przede wszyskim w moim przypadku nie można mówić o brakach u dołu. Jego w ogóle nie ma!! Ciężko z miejsca ruszyć!! Silnik szarpie, moto całe skacze i dziwnie się zachowuje. Poniżej 4000 obr silnik pracuje ładnie, ale tylko na luzie. Przy próbie ruszania zaczyna się koszmar. Później, powyżej 3-4000 rzeczywiście kręci się ładnie, ale przecież w ruchu ulicznym i przy przedzieraniu się przez korki nie zawsze jest miejsce na kręcenie wyżej niż 2-3k. Bezproblemowy start zapewnia jazda na półsprzęgle od ok 4000 obr, później kręci się przepięknie. Poniżej tej granicy - koszmar. Jutro planuję zrobić kilkaset km i będę w stanie powiedzieć o różnicach w spalaniu.




cziken929 pisze:niemożliwe :027:



HHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH

HHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH

HHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH
HHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH
HHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH

HHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH
HHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA

HHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH



padłem na cycki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 
Posty: 28
Rejestracja: 10 czerwca 2009, 23:49
Lokalizacja: z Piekła
Motocykl: CBR954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 13 września 2009, 21:59

No ubaw na maksa
The psychiatrist says I'm crazy, but the voices in my head say I'm not!


Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości