Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 05:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak odblokować sc50?!!!!!!!

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 81
Rejestracja: 07 października 2007, 13:39
Lokalizacja: Sulejówek
Motocykl: sold:954RR current: VTR :)
Rok produkcji: 0

Post » 15 marca 2008, 20:13

RudiszRR pisze:Ferson jak mozesz to napisz cos wiecej na temat tych xenonow. Gdzie to kupiles za ile kto ci to robil i jaki efekt ?


Zamieściłem opis na forum zapraszam do lektury.
http://forum.fireblade.pl/viewtopic.php?p=2128#2128

pozdr

 
Posty: 21
Rejestracja: 12 kwietnia 2008, 01:56
Lokalizacja: Kalety
Motocykl: 954
Rok produkcji: 0

Post » 20 kwietnia 2008, 22:31

mam ten sam problem ... nie ważne czy 4 bieg lub 6 ... moto leci max 232 .. i koniec :) nic więcej :(

 
Posty: 17
Rejestracja: 16 kwietnia 2008, 21:12
Lokalizacja: ostrów wi
Motocykl: cbr 900 rr sc33
Rok produkcji: 0

Post » 20 kwietnia 2008, 22:44

miałem 5 motorów z francji a kumpel handlarz przywiozł ze 300 i tylko 1 był zdławiony(mój).Zdławione raczej z niemiec i szwajcarii

 
Posty: 21
Rejestracja: 12 kwietnia 2008, 01:56
Lokalizacja: Kalety
Motocykl: 954
Rok produkcji: 0

Post » 21 kwietnia 2008, 16:38

ja mam z italii ... da się jakoś samemu to odblokować czy tylko serwis i komputer ??

 
Posty: 12
Rejestracja: 11 czerwca 2007, 18:52
Lokalizacja: katowice
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 06 maja 2008, 00:23

lukaszcbr pisze:A moze w zebatkach masz cos namieszane. Moze z przodu jest troszke mniejsza alboz tylu troche wieksza?? Motocykl bedzie lepiej przyspieszal ale bedzie wolniejszy. Sprawdz to...



przeciez prędkość jest liczona ze skrzyni biegów. Możesz dać do tyłu sto zębów a i tak pokaże 299 :mrgreen: , pomimo że będzie śmigał 60km/h

[ Dodano: Wto Maj 06, 2008 12:26 am ]
Tylik pisze:kurde jak tu takie bajki odchodzą to ja muszę swoją franie wziąść na sezon w obroty i sprawdzić :roll: bo jak narazie przez pół roku jej posiadania śmigałem może ze 2 razy po 220 km/h maxymalnie.. :lol:

..a sc 33 z roczników 98'-99' latają chyba po 280-290 km/h max ??



dla sc50 fabryka daje 272 i tyle idzie, reszta to przekłamania licznkika, opony i przełożeń.
Wątpie żeby sc33 był szybszy

 
Posty: 16
Rejestracja: 20 kwietnia 2008, 18:56
Lokalizacja: Legnica
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 0

Post » 06 maja 2008, 20:14

Skiter współczuje ci kolego.
Ja gdybym miał taki problem skierował bym się do ludzi którzy takie motocykle jak SC50 przygotowują na tor bo to według mnie najlepsi fachowcy.
Zrezygnuj z kręceniem koła na podstawce bo to narobi ci kłopotu jak motocykl spadnie zaś tylne koło bez obciążenia nie wygeneruje ci żadnych danych.
Poszukaj, jeśli ci bardzo zależy, hamowni. Mechanicy przepuszczą ci motocykl na wszystkich biegach co da ci charakterystykę momentu obrotowego i mocy na poszczególnych biegach. takie dane pokażą od czego trzeba zacząć by motocykl rozwinął pełnię skrzydeł.
Przy tak skonstruowanym motocyklu jak 954 może być wiele możliwości na zdławienie mocy.
A przyszła mi jeszcze jedna możliwość jedź do dealera hondy i podłącz jej komputer do diagnostyki.
Dealerzy są od tego by zajmować się motocyklami więc nakłoń facia z serwisu by sprawdził jak blokowane są motocykle na rynek Francuski.
Odpisz jak się wszystko potoczyło.

 
Posty: 18
Rejestracja: 24 lutego 2008, 12:07
Lokalizacja: paryz
Motocykl: cbr954rr
Rok produkcji: 0

Post » 23 czerwca 2008, 21:58

na 99 procent najczesciej blokade zakladaja na kolektorze ssacym wiem to napewno.
sa to gumki laczace kolektor z silnikiem ktore sa specjalnie zwezone wystarczy wymienic.
czasami sa jeszcze namieszane w elektronice i wtyedy juz trzeba wolac pomocy dobrego elektronika. moja cbrka jak poszla na serwis to mechanik bal sie przyjac bo nie widzal jeszcze takigo modulu tu we francji oczywiscie. a jak zrobil i sie przjechal to tylko powiedzal wow co to robi .

Awatar użytkownika
 
Posty: 20
Rejestracja: 16 marca 2008, 22:34
Lokalizacja: Kalisz WL
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 22 lipca 2008, 18:51

Witam wszystkich mój problem jest bardzo podobny do tego, co pisze Skiter. Moto sprowadzone jest z Włoch jest to rocznik 2003r przebieg 20tys/km Również nie mogę osiągnąć prędkości ok. 240km/h a co dopiero 280km/h czy nawet więcej, nie mogłem znowu z bólu wytrzymać ze jestem w takiej sytuacji i pomyślałem ze bujne się bez kurtki J i był lepszy rezultat, bo osiągnąłem prędkość dochodzącą do 250km/h. pierwszy bieg do końca ok. 130 , 2 – ok. 185-190 , 3 – ok. 230 na tych biegach ciaglem do odcięcia . wrzucam 4 na liczniku pokazało się ponad 240 dochodząca do 250 ale już obroty nie chciały iść tak jak na niższych biegach wiec wrzucam 5 i obroty od razu spadły do ok. 10 tys. , 6 nawet nie próbowałem dzisiaj I za nic nie chciały się podnieść i prędkość chyba tez zmalała , dodam ze predkosc max w kurce to ok 230km/h kurtka była dosć słabo przylegala. . I jeszcze jedno pytanie o obroty macie jakieś podniesienie mocy w okolicy 8 tys. Obrotów, bo u mnie nic takiego nie występuje:/ czy to jest pewne ze to będzie wina modułu a nie jak pisze Andreparis . Siter jest tu jakaś w pobliżu hamownia aby przetestować moto i wyeliminować co może być przyczyną

[ Dodano: Pią Sie 01, 2008 1:25 pm ]
po długich rozmowach z serisem Honda w Poznaniu jedynym sposobem u nich !! jest wymiana na nowy moduł koszt w granicach 4tys + stacyjka$$$ --?? . Lecz mi jeszcze powiedzieli ze mozna kupic stary modul i go przeprogramowac ?? ale nie jestem pewnien co dokladnie powiedzieli bo zapomnielem :p . Zna ktos taka osobe (elektronika) co by potrafila takie cos zrobic ???
Wkoncu spotkalem swoja milość CBR 954

 
Posty: 18
Rejestracja: 24 lutego 2008, 12:07
Lokalizacja: paryz
Motocykl: cbr954rr
Rok produkcji: 0

Post » 03 sierpnia 2008, 11:14

AndyPl w pierwszej kolejnosci sprawdz kolektory ssace jezeli w nich jest owalne zwezenie to je wymien jezeli nie to dopiero wtedy szukaj dalej. moja frania byla zablokowana tylko na kolektorach ssacych zaplacilem 120e i po sprawie

 
Posty: 22
Rejestracja: 24 lutego 2008, 18:40
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 04 września 2008, 10:40

Witam
Mam podobny problem moto idzie na pierwszych 3 biegach ok natomiast na pozostalych tak przy predkosci ok 230 niewazne który , bieg traci "moc" i ciągnie tak do 250-260 . Cebra nie ma zadnych zwężek w kanałach ssących bo moto było u mechanika, regulacja zaworów była zrobiona , filtr powietrza jest czysty (zostal przedmuchany ponieważ przysłali mi zły ;/ ), Czy ktoś z Was rozwiazał już ten problem ? To znaczy czy można zakombinować coś z modułem czy trzeba kupić nowy ( ta wizja osobiście mnie przeraża )

Pozdrawiam Robert
Robak

 
Posty: 18
Rejestracja: 24 lutego 2008, 12:07
Lokalizacja: paryz
Motocykl: cbr954rr
Rok produkcji: 0

Post » 06 września 2008, 22:54

zgloscie sie do chikena to dedziecie miec problem z glowy. ja ze swoja bylem i moto lata jak szalone. dlugich gum nara

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości