Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana oleju przedniego zawieszenia

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 01 marca 2008, 12:43

Jesli chodzi o uszczelniacze do 954 to ich wymiar to 43x54x11. Dostaniesz je na allegro lub w prawie każdym sklepie motocyklowym. Zalecana gęstośc oleju to o ile dobrze pamiętam 10W. Musisz od razu wymienić uszcelniacze i olej w obu lagach. Jeśli możesz gdzieś pożyczyc sprężarkę i pneumata to bez problemu zrobisz to sam (no chyba że nie masz żadnego pojęcia o mechanice). U mnie uszczelniacze kosztują 22zł za komplet + 2 butelki po 0,5l oleju (ceny nie pamiętam). Jeśli chodzi o ten przewód z wtyczką to gdzie dokładnie się on znajduje ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 01 marca 2008, 13:36

U mnie jest polozony na plastikowej oslonie filtra powietrza pod bakiem. Gdzie powinien sie znajdowac nie wiem... Przewód wychodzi ze stacyjki i zakonczony jest plastikową wytczką z 3-ma płaskimi blaszkami...

[ Dodano: Sob Mar 01, 2008 12:50 pm ]
W sumie jestem w stanie załatwić odpowiednie narzędzia. Czy mógłby ktoś opisać jak wymienić te uszczelniacze? Co trzeba zdemontowć i ile to bedzie trwało? Z góry dzieki!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 01 marca 2008, 14:00

Patrząc od góry to przewód idzie z prawej czy lewej strony filtra powietrza?

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 01 marca 2008, 19:21

Niestety jestem juz w W-wie, a motor został nad morzem, wiec nie jestem do konca pewnien... Z tego co pamiętam to był poprowadzony centralnie środkiem po prawej stronie główki ramy :P Jeśli wyświetlisz sobie moją fotkę z galerii to chyba go nawet tam widać zaraz pod amortyzatorem...

[ Dodano: Nie Mar 02, 2008 10:48 am ]
Zresztą ten przewód to nie jest żaden problem, pytałem tylko z ciekawości:) Sprawdziłem wszystko i moto chodzi bez zarzutu, wszystkie światła, cooler silnika , dosłownie wszystko jest ok :) Zresztą tak jak mówiłem nie znalazłem gniazda do tej wtyczki, a jest sporych rozmiarów. Może rzeczywiście służy do podłączenia jakiegoś zewnętrznego urzadzenia :?
Wrzuce później ten temat na forum, może ktoś bedzie wiedział....
Jedyne co mi nie daje spać to te zawieszenie......... :? Tak czy inaczej Dzięki!

[ Dodano: Pon Mar 03, 2008 11:25 am ]
Byłem na MotoBazarze w niedzielę i zamieniłem słówko z kolesiem od 954. Jak się okazuje ta nieszczęsna wtyczka to immobilizer. Koleś był zdziwiony że moto odpala z odłączonym przewodem... Wygląda na to że mam komputer od wersji USA albo jest to objechane w jakiś inny sposób. Pozytywna myśl jest taka, że nie będę miał żadnego problemu z dorobieniem zapasowego kluczyka :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 07 marca 2008, 01:03

daniello22 pisze:Może rzeczywiście służy do podłączenia jakiegoś zewnętrznego urzadzenia :?
Wrzuce później ten temat na forum, może ktoś bedzie wiedział....
Jedyne co mi nie daje spać to te zawieszenie......... :? Tak czy inaczej Dzięki!


do podlaczenia kamputera (diagnostyka) jest wtyczka pod siedzeniem kierowcy a nie przy baku :)

Pewnie to co pisales - HISS

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 04 kwietnia 2008, 16:20

witam !!
musze wymienic uszczelniacze w lagach , czy moglibyscie opisac czynnosci krok po kroku,
z ktorymi srubami sa problemy itd.

dzieki pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2008, 18:46

Hey! Wysle ci pozniej pw z opisem czynnosci krok po kroku, ktory to dostalem od Lodzi.
Sam sie jeszcze za to nie zabieralem bo jestem poza domem, ale nie jest to raczej skomplikowane :P Pozdro!

 
Posty: 22
Rejestracja: 21 grudnia 2007, 09:04
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: Fireblade 929
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2008, 19:49

daniello22 pisze:Hey! Wysle ci pozniej pw z opisem czynnosci krok po kroku, ktory to dostalem od Lodzi.
Sam sie jeszcze za to nie zabieralem bo jestem poza domem, ale nie jest to raczej skomplikowane :P Pozdro!




Witam daniello22 jak bys mógł mi tez przesłac to o wymianie uszczelniaczy w lagach byłbym wdzieczny.pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2008, 23:17

Wyslalem wam chlopaki pw-ki, mam nadzieje ze doszlo. Pozdro!

 
Posty: 50
Rejestracja: 23 lutego 2008, 22:47
Lokalizacja: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 13 kwietnia 2008, 22:26

daniello22 pisze:Wyslalem wam chlopaki pw-ki, mam nadzieje ze doszlo. Pozdro!

Daniello mnie też niestety dopadło i muszę to jak naszybciej zrobić. Poproszę o opis.

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 14 kwietnia 2008, 10:22

dzieki doszlo .. w ta niedziele calkiem sie rozciekly,a w nastepna niedziele wybieram sie do Czestochowy i musze to zrobić, bardzo kijowo się śmiga jak wiem że z moto coś nie tak.Dzwoniłem dzisiaj do Hondy(kawaler) w tym tygodniu nie ma szans. wiec zabieram sie sam za robote szukam uszczelniaczy i oleju

 
Posty: 21
Rejestracja: 12 kwietnia 2008, 01:56
Lokalizacja: Kalety
Motocykl: 954
Rok produkcji: 0

Post » 15 kwietnia 2008, 00:20

witam nie chce zakładać nowego tematu ... ale sprawa jest taka że miałem uszkodzony uszczelniacz ... wykręciłem lagę oddałem do trecolu w bielsku do wymiany... powiedziałem żeby nie zalewali olejem i teraz mam pytanie bo doczytałem się że żeby spuścić stary olej to trzeba z dołu śrubę wykręcić :) a dało by się z góry ?? chce wymienić olej w obydwu lagach :) ile trzeba go wlać??

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości