It is currently 17 November 2025, 09:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

954-spalanie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 6
Joined: 09 April 2007, 17:58
Motocykl: 954 '03
Year production: 0

954-spalanie

Post » 26 April 2007, 14:53

Siema,

Ile Wam pali fajer? Mi przy w miare spokojnej jezdzie po miescie udaje sie zrobic ok. 180 km do rezerwy (3 litry?) , czyli wychodzi ponad 8l/100km. W katalogu podaja 6l /100km , ale to chyba malo realne nawet dla emeryta ;-)

Pozdro!!

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 26 April 2007, 15:28

Moja 954 gdy jechalem nad morze przy spokojnej jezdzie max do 180km/h (przy wyprzedzaniu) bez odkrecania maxymalnie manetki tylko delikatnym przyspieszaniu , srednia ok 140km/h wyszlo mi spalanie 5,9-6,1 wiec sie da Wisnia :P ;)

Za to jak sie szalalo to rezerwa zapalala sie przy 150/160km wiec spalanie bylo w granicach 9-10l max ale to nie robilo na mnie wrazenia bo wychodzilo ze i tak splal mniej niz moja wczesniejsza cbr600 f3 tam to praktycznie zzawsze 10 litrow spalala :) ale oczywiscie caly czas manetka oidkrecana na max bo inaczej nie nadarzalem za kumpla 1100XX ;)

 
Posts: 1
Joined: 26 April 2007, 21:38
Location: dolnośląs
Motocykl: cbr 954 rr
Year production: 0

Post » 26 April 2007, 21:45

własnie też ostatnio męcze temat spalanie w 954 wychodzi mi przy spokojnej jeżdzie do 160 km/h ok 7,4 l natomiast już troszkę ostrzej to nie schodzi poiżej 8,5 przy autostradzie 220 km/h pali 10 l nie mam pojęcia jak osiągnąć 6 l może nie jezdzić :)

User avatar
 
Posts: 211
Joined: 01 April 2007, 22:25
Location: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Year production: 2007

Post » 26 April 2007, 22:35

W przeciwieństwie do samochodu w motocyklu nie interesuje mnie spalanie. Jak zapali sie rezerwa to tankuje i tyle. Liczy się tylko przyjemność :D a za przyjemnosci trzeba płacić.

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 27 April 2007, 00:09

dobrze gadasz Lodzia :) Ja tez nie patrze na splania bo bym wcale nie wyjezdzal zgarazu ;)

W sumie to mam taki jeden program w ktorym wpisyje ilosc zatanowalengo paliwa i stan licznika a on sam wszytsko liczy jakie spalanie, na jakiej stacji itd :) Ale biore to tylko jako ciekawostke :) np mam przejechane w moim tysiacu 1500km i srednia spalania wyszla 6,4l a koszt 100km 37,98 zl ;)

Co do spalania 1000rr vs 954 to juz mam niezle porowanie :) dzis przejechalem w sumie z kumplem ok 400km - wroclaw itd Jadac do Wroclawia standardowo znowu zabraklo mi paliwa :/ 7km przed stacja ale na rezerwie zrobilem 65km az zgasl!!! Kumpel tankowal pozniej o 50km i jemu starczylo ;)
Ale gdy zatankowalismy przed powrotem to jadac dosc szybko bo miedzy 220-250km/h kumpolwi przed sama stacja bp w katowicach (ok 200km przejechane) zaczal przerywac bo mial pusty bak a mi dopiero rezerwa zapalila sie 10 km wczesniej :D a baki oba maja 18l ;)

 
Posts: 12
Joined: 11 June 2007, 18:52
Location: katowice
Motocykl: SC59
Year production: 2008

Post » 11 June 2007, 19:27

Lodzia wrote:W przeciwieństwie do samochodu w motocyklu nie interesuje mnie spalanie. Jak zapali sie rezerwa to tankuje i tyle. Liczy się tylko przyjemność :D a za przyjemnosci trzeba płacić.



pewnie że tak, chociaż test sobie zrobiłem na eko i rezerwa mi sie zaświeciła przy 250km. A przy "normalej" jeździe robie od 140 do 160km do rezerwy.


Tytus wrote:Ale gdy zatankowalismy przed powrotem to jadac dosc szybko bo miedzy 220-250km/h kumpolwi przed sama stacja bp w katowicach (ok 200km przejechane) zaczal przerywac bo mial pusty bak a mi dopiero rezerwa zapalila sie 10 km wczesniej :D a baki oba maja 18l ;)


prawda, ale trzeba wziąć pod uwagę troszkę inne przełożenie u mnie, bo to jeden ząb mniej z przodu i jeden więcej w tyle. Do tego opona 180/55, która równiez ma mniejszą średnicę. Na trasie bardzo wychodzą wtedy różnice w spalaniu, bo to tak jakbym jechał na piątym biegu z normalnym przełożeniem. Przy katowaniu na torze juz nie ma takich różnic w spalaniu przy porównaniu różnych przełożeń


Return to Ogólne (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests