Strona 1 z 2

podłączenie wyświetlacza biegów do 954

Post: 03 kwietnia 2010, 21:15
autor: vonpiotras
Witam na początku zycze wesołych i pełnych jazdy swiąt, a teraz wróce do sedna sprawy.
Interesuje mnie czy wie ktos może jakie kolory kabli 954 odpowiadają za jakie impulsy, a dokładnie :
kabel impulsatora predkosci
kabel impulsatora obrotów
kabel czujnika luzu (gdzie go szukac mniej wiecej)
z góry dziękuje

Post: 03 kwietnia 2010, 21:37
autor: Adam K
w aucie mam instrukcję od swojego licznika biegów, więc jak nie zapomnę to jutro ci podeśle co i jak

Post: 04 kwietnia 2010, 06:16
autor: fesk
Zasilanie ---> czarno/brązowy
Luz ---> Lekko zielono/czerwony ( w sumie seledyn z czerwonym paskiem)
Prędkość ---> różowo/zielony
obroty ---> żółto/zielony
Masa ----> zielony albo zielono/żółty albo zielono/czarny albo zielono różowy

Jakbyś potrzebował fotek to wal :)
Ja zabrałem sygnał z prawej strony czachy tam gdzie jest kabel ... nie potrafiłem wyciągnąć licznika ... Jak ktoś wie jak to zrobić :D to niech mi napisze :)
Wypatroszyłem wiązkę, ściągnąłem 1cm izolacji (bez przecinania miedzi) za cynowałem przewody, zalutowałem no i izolacja albo termo. Jak izolacja to jeszcze zapalniczka podgrzałem, bo CENZURA trzymała i schowałem na miejsce :)
Pozdro :D

Post: 04 kwietnia 2010, 07:25
autor: Adam K
żeby wyciągnąć licznik trzeba go odkrecięć od tyłu. Tam znajduje się jedna śruba, ale
bez ściągniecia czachy chyba raczej nie możliwe do odkręcenia

Post: 04 kwietnia 2010, 15:14
autor: vonpiotras
dzieki koledzy wiedziałem ze można na was liczyc

Post: 04 kwietnia 2010, 17:54
autor: borek
żeby nie powielać tematu. :P
kupiłem moto już z wyświetlaczem a po wymianie sprzęgła przestał wskazywać biegi. Wymiana sprzęgła mogła rozregulować wyświetlacz, a jak nie to jaka może być przyczyna i jak to przywrócić do pierwotnego stanu?
A kolory kabli z 954 pokrywają się z 929?

Post: 04 kwietnia 2010, 18:00
autor: misiu129
borek pisze:A kolory kabli z 954 pokrywają się z 929?
tak....kolory są takie same....montowałemw obu...nawet 600 mają prawie taksamo ;)

Post: 05 kwietnia 2010, 06:35
autor: fesk
borek, W 929 kabel od zasilania +12v powinien być niebieski :)
A tak w ogole to masz przy wyswietlaczu jeszcze 2 pozostałe kabelki i robisz tak.
Rozgrzać silnik i wyłączyc silnik po rozgrzaniu
Później przekręcasz stacyjke (nie wiem jak u ciebie ale u mnie jest zawsze test wyswietlacza od 6 do 1) i po tym teście ( na nie odpalonym moto) zwierasz na chwile te 2 pozostałe kabelki :)
Az do pojawienia się (jakiejś literki, u mnie jest to P)
Odpalasz moto i kalibrujesz:)
Myśle że wyraziłem się dosyć jasno :)

Post: 05 kwietnia 2010, 11:19
autor: borek
fesk, dzięki bardzo, wieczorem spróbuję, dam znać o postępach.

Post: 05 kwietnia 2010, 11:52
autor: fesk
Jak cos to mam instrukcje :) do mojego wyswietlacza :)

Post: 05 kwietnia 2010, 17:25
autor: borek
Zgadza się te dwa kabelki to biało-czarny i zielony, ale wyświetlacz nie reaguje...

Post: 17 kwietnia 2010, 22:25
autor: maniekszn
korzystajac z okazji, spytam czy do sc33 z 96-97 da sie podlaczyc taki gadzet?