Dzisiaj jest 02 maja 2024, 17:39

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

opony

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 03 maja 2010, 20:00

Wariat79 z tych dwóch typów opon , które podaleś i preferencji jakie okresliłeś to doradzam PilotPowera 2ct. Opona jest naprawdę uniwersalna i stanowi fajną alternatywę na ulice. Ja lubię sportowe gumy i polatać ostrzej na winklach ale jadąc w dalszą trasę założyłem pilotpowera 2ct i muszę powiedzieć , że ta guma stanowi kompromis między przyczepnością, przebiegiem i ceną. Nigdy na oponie nie zrobiłem takiego przebiegu jak właśnie na 2ct (zapewne jest to też zasługą tego ,że przynajmniej 50% używałem jej w trasie) - tylna skończyła się po ok.8000km. Dużym plusem tej gumy jest to , że nie wymaga długiego rozgrzewania jak typowo sportowe gumy i już po chwili jazdy możesz zasuwać na kolanie. W deszczu jest naprawdę bezkonkurencyjna - w porównaniu z oponami, które miałem. Qualifier będzie zapewne pozwalał na więcej na winklach ale nie da Ci takiego zaufania w szerokim zakresie temperatur i warunków pogodowych. Wybór należy do Ciebie a uwagi są wyłącznie moim doświadczeniem także możesz spotkać również zupełnie inne odczucia użytkowników ( wszystko to indywidualne preferencje i odczucia).Powodzenia w wyborze i pozdro. Miki słusznie zauważył forum jest po to by wymieniać się uwagami a jak ktoś jest "zielony" to także jest mile widziany i dobrze , że może się kogoś zapytać zamiast jak dawniej dochodzić samemu do wszystkiego.

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 03 maja 2010, 20:52

Wariat79, kup taką gumę, ktora pozwoli CI spokojnie latac na miarę umiejetnosci, przy wyborze kieruj sie zapasem jaki dają możliwości danej gumy w stosunku do umiejętności w chwili zakupu ale tez i na przyszlosc, bo zakladam, ze bedziesz je rozwijal, bo sporta kupiles po to aby CENZURA**ać hihi: a nie sie turlać...ja od siebie poleciłbym gumy METZELERA-konkretnie sportec M1, ew M3-śweitne gumy, o ktorych nie bede sie rozwodzil-bo w necie mnostwo o nich..oczywiscie jak marcin-pisze podpierajac sie swoim doswiadczeniem wedlug Twoich sugetii i oczekiwań.
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 03 maja 2010, 23:22

Wielkie dzięki zarówno dla kolegi Marcinasc33 jak i Mikiego za wypowiedzenie swoich opini i sugestii co do opon jak i doboru ich pod moje umiejętności, czytałem artykuł w ostatnim wydaniu "Motocykla" co prawda o Metzelerach Sportec M5 i autor był zachwycony więc pewnie M1 też by świetnie spełniały swoją rolę ;) Niby kawałek gumy a jaki dylemat :D
Jeszcze raz dziękuję za konkretne wypowiedzi i zainteresowanie ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 04 maja 2010, 10:12

Wariat79 pisze: więc pewnie M1 też by świetnie spełniały swoją rolę ;) Niby kawałek gumy a jaki dylemat :D
Jeszcze raz dziękuję za konkretne wypowiedzi i zainteresowanie ;)

3 cią sztuke z tyłu właśnie M1 wykańczam-zero przykrych reakcji , najblizszy zkaup-M3

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 22 grudnia 2008, 00:03
Lokalizacja: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Rok produkcji: 2005

Post » 04 maja 2010, 11:49

Osobiście porównując M1 i Pilot Power (tył) wydaje mi się ze PP jest bardziej przyczepna.
Natomiast M1 takze spokojnie daje rade. I chyba jest lepsza na deszcz - co zresztą potwierdzał by bieżnik.

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 04 maja 2010, 12:11

pilot power jesli ktos nie smiga na torze i nie lamie sie ostro po winklach.proste.Michalki to typowe oponki na dlugie przeloty przy super przyczepnosci.Niesttey na torze duuzo im brakuje.Ja smigam na dunlopach qualifierach i no coz-cos kosztem czegos.przyczepnosc super na torze tez niczego sobie ale szybko sie koncza.Chociaz teraz mam komplet 2 mieszankowego qualifiera i narazie niczego strasznego nie zauwazylem.Ale na to potrzeba czasu i wielu km hihi: Dlatego krotko mowiac-kolega napisal styl jazdy i mysle ze micheliny beda idealne.Tu sie nie ma co zastanawiac

Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:35
Lokalizacja: tbg
Motocykl: honda cbr 954
Rok produkcji: 2002

Post » 04 maja 2010, 20:29

a tak poza tym to tez dzieki ;) bo juz teraz mam jakies rozeznanie (wlasnie jestem we francji i nawet ciekawe znizki maja na michelinki)
osama

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości