Strona 1 z 2

jak reglować zawieche do masy

Post: 27 lipca 2010, 18:04
autor: dawidoff
witam wszystkich!!!jak wyregulować zawieche do masy ciała kierowcy???

Post: 27 lipca 2010, 20:50
autor: rommi
dawidoff,
poniżej masz artykuł gdzie wyjaśnione jest co i jak
http://www.motogen.pl/artykuly/porady/u ... art17.html

Post: 01 sierpnia 2010, 21:23
autor: pear-p1
Witam, podepnę się pod temat , może ktoś wie jak powinny wyglądać standardowe ustawienia zawieszenia ? Szukałem i nie znalazłem nigdzie info. poprzedni właściciel przerobił moto na ponton. dzięki za pomoc. pzdr.

Post: 01 sierpnia 2010, 21:48
autor: Guliver

Post: 03 sierpnia 2010, 01:23
autor: pear-p1
Już to widzialem tylko tak nie bardzo kumam, mógłbyś to przełożyć na normalny język nie chciałbym czegoś pochrzanić bede wdzieczny :)

Post: 05 sierpnia 2010, 19:21
autor: dawidoff
dzieki panowie za pomoc ale nie bardzo kumam co i jak (te wyrażenia techniczne)czy mógł by ktos podpowiedzieć w prosty sposób co i jak np.ile obrotów dokrecic górna półkę chodzi mi o tą śrubę na klucz22 i ta na wkretak i po co te śruby na dole lag? no i jak wyregulować tył?z góry dziękuje i pozdrawiam!!!

Post: 06 sierpnia 2010, 11:02
autor: MaciekM
Ustawienia standardowe to
przód
górna nakrętka na klucz 22 (czyli napięcie wstępne) 7 obr ----> od soft
Górny śrubokręt ( czyli odbicie) 2 obr ----> od hard
Dolny śrubokręt ( czyli dobicie) 2obr -----> od hard


Tył
Klucz hakowy ( czyli wstępne) 5-6 położeń---> od soft
górny śrubokręt ( odbicie) 2 obr ---> od hard
Dolny śrubokręt ( dobicie) 2 obr----> od hard

Najpierw ustawcie sobie w ten sposób a potem albo utwardzacie albo zmiękczacie w zależności jak wam sie jeździ.

Widze ze na tej stronce podanej wcześniej jest troche inaczej ale ja brałem z z instrukcji.

Post: 15 listopada 2010, 23:45
autor: pear-p1
7 obrotów od hard 2 od soft a kiedy jest hard a kiedy soft ? Czy dobrze rozumiem ze ta na klucz 22 jak jest na maxa dokręcona to trzeba ją odkręcic 7 obrotów a te na rubokret wkręcic po 2 ? Czy źle interpretuję ?

Post: 16 listopada 2010, 11:50
autor: MaciekM
hmm nie pamiętam dokłądnie ale napewno tam gdzie kręci sie śrubokrętem sa strzałki i wiadomo w która strone jest hard a w która soft (więc kręcisz do oporu w strone hard i potem wykręcasz tyle ile jest podane) a wstępne nie pamietam jak jest oznaczone ale napewno jakoś jest (potem może sprawdze to ci napisze)

Post: 16 listopada 2010, 15:09
autor: blazej33
Ja bym na twoim miejscu ustawił fabryczne nastawy. Jak zaczniesz mieszać to jest zanczne prawdopodobieństwo, że będzie lipa i pogorszona trakcja. Najlepiej zgłościć się do doświadczonego magika od zawiasu (zazwyczaj dostępni podczas jakiejś rundy Honda Cup lub innych tego typu zawodów).

Post: 16 listopada 2010, 18:53
autor: pear-p1
blazej33 pisze:Ja bym na twoim miejscu ustawił fabryczne nastawy.


No właśnie tu chodzi o ustawienie fabryczne. Ja nie chce czarować nic po swojemu, bo w ten właśnie sposób robił poprzedni właściciel i cuda są, jazda jak na poduszkowcu albo na pontonie...

Post: 16 listopada 2010, 21:31
autor: Guliver
http://www.sportrider.com/suspension_se ... honda.html

Tu masz wszystko. Będziesz Pan zadowolony. Zastosuj, użyj, czekam na opinie.