Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Exap

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 39
Rejestracja: 06 września 2010, 22:38
Lokalizacja: KONSTANCIN
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 2009

Exap

Post » 25 listopada 2010, 00:10

Witam
Panowie mam do was pytanie, co wlasciwie w naszych baldych daje exap?
ktoś jezdzil z a potem bez?
jakie roznice odczuwał?
u siebie aktualnie mam odlaczony(brak linek) i przed zalozeniem sportowego wydechu mialem spadek mocy w okolicy 5tys obr, aktualnie przy sportowym wydechu i filtrze K&N ten spadek jest praktycznie nie odczuwalny...
linki kupilem i jestem ciekaw czy bedzie jakas roznica w dolnych i srednich obrotach po regulacji exap-a

PS. interesuje mnie tylko praktyka, teorie znam ;)

pozdr

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 25 listopada 2010, 12:15

w praktyce oczywscie jest to bardzo odczuwalne wg mnie .. czy na sprotowym czy na seryjnym. no ale tematow o tym juz byloo masaaa ;)

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 25 listopada 2010, 18:57

U mnie padł serwomotor, więc wyczyściłem exup, kupiłem nowy serwomotor aby mieć spokój z kontrolką błędu i nie podłączałem exupa blokując go w pozycji otwartej i to co zauważyłem to owszem do 4- 5tys obr/min da się odczuć spadek ale bez przesady, za to powyżej tych obrotów dużo lepiej się zbiera, ale to moje odczucia ;)
Smigam na K&N i przelocie Arrowa.

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 25 listopada 2010, 22:11

jak jest dokładnie ustawiony do znaku w pozycji otwartej to nie powinno byc roznicy w gornych ;)

 
Posty: 39
Rejestracja: 06 września 2010, 22:38
Lokalizacja: KONSTANCIN
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 2009

Post » 30 grudnia 2010, 20:50

Panowie takie pytanie do was, zeby zamontowac linki do serwo trzeba gore zrzucac?? tzn bak i airbox-a??

 
Posty: 5
Rejestracja: 26 kwietnia 2011, 21:59
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: fireblade 954 sc50
Rok produkcji: 2003

Post » 03 maja 2011, 15:50

witam witam jestem nowym szczęśliwym posiadaczem 954 może ma ktoś do sprzedania exup do modelu z 2003 r :D

 
Posty: 18
Rejestracja: 27 września 2010, 13:03
Lokalizacja: nieokresl
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 03 maja 2011, 16:15

witam ja jezdze bez exup'u na otwartym piecu juz jakis czas i ogolnie nic sie nie dzieje pozatym ze dol jest slabszy do ok 6 tysi i swiecacego sie bledu FI i mrugajacej czerwonej kontrolki :) mam k&n i przelotowy wydech ale i tak wedlug mnie dol jest slabszy. mozna rowniez zadzialac w inna strone, jesli ktos nie chce sie bawic z exupem to moze zakupic PowerComander + filt k&n oraz przelotowy wydech no i oczywiscie hamowania do tego i tez bedzie git.

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 03 maja 2011, 21:00


 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 03 maja 2011, 22:44

Koledze raczej chodzi o serwomotor który steruje otwarciem exap-u , a nie o sam exup!!

 
Posty: 5
Rejestracja: 26 kwietnia 2011, 21:59
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: fireblade 954 sc50
Rok produkcji: 2003

Post » 25 maja 2011, 00:18

dzięki panowie :) niw wiem czy exap czy serwomotor :) jak razz zaczeło sie wszystko walić :( zaczeła 2 wypadać i sie zastanawiam czy nie CENZURA gościa od którego kupiłem moto miało może nie być ładne ale 100% sprawne po miesiącu jazdy (nie katowania) na gumie nie stawiam zaczeła wypadac 2 !!!!!!!!!!! help

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 25 maja 2011, 05:06

U mnie tez ten serwomotor sie pier...li cos,jak przekrece kluczyk w stacyjce słychac ja k pod bakiem brzeczy ten silniczek,no i rzeczywiscie na niskich obrotach moto nie jedzie.A w Rzeszowie nie ma nikogo,kto potrafi ten exup dobrze wyregulowac :/

 
Posty: 14
Rejestracja: 21 lutego 2011, 01:07
Lokalizacja: Chmielów/
Motocykl: HONDA CBR 954 (sc 50)
Rok produkcji: 2002

Post » 25 maja 2011, 19:09

witam u mnie jest podobnie na krzyzowkach to ciezko z miejsca ruszyc dopiero przy okolo 4tys obr dostaje jadu a jak juz piszecie jakis dobry warsztat poszukuje kto sie w takie zeczy bawi na podkarpaciu najlepiej
CalkowityBrakRozumu

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości