Strona 1 z 2

Exap

Post: 25 listopada 2010, 00:10
autor: Dygu
Witam
Panowie mam do was pytanie, co wlasciwie w naszych baldych daje exap?
ktoś jezdzil z a potem bez?
jakie roznice odczuwał?
u siebie aktualnie mam odlaczony(brak linek) i przed zalozeniem sportowego wydechu mialem spadek mocy w okolicy 5tys obr, aktualnie przy sportowym wydechu i filtrze K&N ten spadek jest praktycznie nie odczuwalny...
linki kupilem i jestem ciekaw czy bedzie jakas roznica w dolnych i srednich obrotach po regulacji exap-a

PS. interesuje mnie tylko praktyka, teorie znam ;)

pozdr

Post: 25 listopada 2010, 12:15
autor: sasza_19
w praktyce oczywscie jest to bardzo odczuwalne wg mnie .. czy na sprotowym czy na seryjnym. no ale tematow o tym juz byloo masaaa ;)

Post: 25 listopada 2010, 18:57
autor: Wariat79
U mnie padł serwomotor, więc wyczyściłem exup, kupiłem nowy serwomotor aby mieć spokój z kontrolką błędu i nie podłączałem exupa blokując go w pozycji otwartej i to co zauważyłem to owszem do 4- 5tys obr/min da się odczuć spadek ale bez przesady, za to powyżej tych obrotów dużo lepiej się zbiera, ale to moje odczucia ;)
Smigam na K&N i przelocie Arrowa.

Post: 25 listopada 2010, 22:11
autor: sasza_19
jak jest dokładnie ustawiony do znaku w pozycji otwartej to nie powinno byc roznicy w gornych ;)

Post: 30 grudnia 2010, 20:50
autor: Dygu
Panowie takie pytanie do was, zeby zamontowac linki do serwo trzeba gore zrzucac?? tzn bak i airbox-a??

Post: 03 maja 2011, 15:50
autor: pajejek13
witam witam jestem nowym szczęśliwym posiadaczem 954 może ma ktoś do sprzedania exup do modelu z 2003 r :D

Post: 03 maja 2011, 16:15
autor: micoud
witam ja jezdze bez exup'u na otwartym piecu juz jakis czas i ogolnie nic sie nie dzieje pozatym ze dol jest slabszy do ok 6 tysi i swiecacego sie bledu FI i mrugajacej czerwonej kontrolki :) mam k&n i przelotowy wydech ale i tak wedlug mnie dol jest slabszy. mozna rowniez zadzialac w inna strone, jesli ktos nie chce sie bawic z exupem to moze zakupic PowerComander + filt k&n oraz przelotowy wydech no i oczywiscie hamowania do tego i tez bedzie git.

Post: 03 maja 2011, 21:00
autor: luis954

Post: 03 maja 2011, 22:44
autor: LOLO
Koledze raczej chodzi o serwomotor który steruje otwarciem exap-u , a nie o sam exup!!

Post: 25 maja 2011, 00:18
autor: pajejek13
dzięki panowie :) niw wiem czy exap czy serwomotor :) jak razz zaczeło sie wszystko walić :( zaczeła 2 wypadać i sie zastanawiam czy nie CENZURA gościa od którego kupiłem moto miało może nie być ładne ale 100% sprawne po miesiącu jazdy (nie katowania) na gumie nie stawiam zaczeła wypadac 2 !!!!!!!!!!! help

Post: 25 maja 2011, 05:06
autor: cerber666
U mnie tez ten serwomotor sie pier...li cos,jak przekrece kluczyk w stacyjce słychac ja k pod bakiem brzeczy ten silniczek,no i rzeczywiscie na niskich obrotach moto nie jedzie.A w Rzeszowie nie ma nikogo,kto potrafi ten exup dobrze wyregulowac :/

Post: 25 maja 2011, 19:09
autor: osama8522
witam u mnie jest podobnie na krzyzowkach to ciezko z miejsca ruszyc dopiero przy okolo 4tys obr dostaje jadu a jak juz piszecie jakis dobry warsztat poszukuje kto sie w takie zeczy bawi na podkarpaciu najlepiej