Dzisiaj jest 03 maja 2024, 00:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zakup 954 z Allegro

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 21
Rejestracja: 02 marca 2011, 21:32
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Motocykl: gsxr 1000
Rok produkcji: 2004

Zakup 954 z Allegro

Post » 02 marca 2011, 21:39

Aktualnie poszukuję motocykla najchętniej 954. I tu jest moje pytanie znalazłem pewien egzemplarz mianowicie ten http://moto.allegro.pl/honda-cbr-954-rr ... 70183.html Chciałbym dowiedzieć sie czy ktos to moze ogladal osobiscie? Głownie chodzi mi o jeden aspekt podobno poci sie przy deklu od alternatora i obawiam sie ze moze to byc cos groznego, uszczelnienie walu albo cos. Bo jesli chodzi o wyglad to malo istotny bo sprzet i tak bedzie przeze mnie od nowa malowany. Tylko najgorsze to pocenie przy deklu... Nie wiem moze kos moglby podjechac i to zobaczyc osobiscie ? Czekam na wasze opinie

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 02 marca 2011, 22:07

Za taka cene kupuje sie nie kiedy sc33:)) Pewnie po ślizgu poszedł blok i byl spawany ;) nic groźnego można latać normlanie :))

 
Posty: 21
Rejestracja: 02 marca 2011, 21:32
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Motocykl: gsxr 1000
Rok produkcji: 2004

Post » 02 marca 2011, 22:15

No, że po ślizgu to prosta sprawa:P Tylko czemu ten skubany dekiel sie poci... Trochę właśnie czytałem o tym spawanym bloku i sam nie wiem co o tym myśleć. Ogólnie w sumie nic groźnego, ale wolałbym żeby nie chlapał olejem jak dwusuw:P No nic jak nikt go nie widział i widział nie będzie to pojadę w weekend i zbadam sprawę, zobaczymy czy pozwoli ściągnąć owiewki :D

 
Posty: 321
Rejestracja: 10 lipca 2010, 15:45
Lokalizacja: Połaniec
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Rok produkcji: 2000

Post » 02 marca 2011, 22:35

Kolego, mam to samo u siebie w 929. Tam pod tym deklem jest olej, na samym dnie. Po co? Nie mam pojęcia :) Tak jak Kamil929 pisał szlif, blok/dekiel spawany i się poci, może uszczelka jakaś do dupy. Obejrzyj ją, jak tylko ten problem z pocącym się deklem ma, to za te pieniądze nie ma co wybrzydzać ;)


Pozdrawiam

 
Posty: 21
Rejestracja: 02 marca 2011, 21:32
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Motocykl: gsxr 1000
Rok produkcji: 2004

Post » 02 marca 2011, 22:47

No właśnie tylko martwi mnie to, że moze wyjść taka kwestia, że trzeba będzie rozpaławiać kartery, a to byłaby niezła kiszka ogólnie. A tak ogólnie da się to jakoś uszczelnić? Czy raczej trzeba się do tego przyzwyczaić? A kasa naprawdę dobra to fakt tylko najważniejsze żeby był prosty i silnik ok a wygląd bez znaczenia bo i tak zrobię z niego laleczkę :D

 
Posty: 321
Rejestracja: 10 lipca 2010, 15:45
Lokalizacja: Połaniec
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Rok produkcji: 2000

Post » 02 marca 2011, 23:01

No ja przy wymianie alternatora, wziąłem tam sylikonem, żaroodpornym. ( Najpierw dobrze odtłuszczone ) no i w miarę trzyma. Idealnie sucho nie jest, ale lepiej niż było. Bo kiedyś to mi tam ładnie olej CENZURA :/ Jeszcze będę kombinował z tym :)


Ale Ci powiem kolego tak. Ja mam oleju zalane 4l do latania na kole, i nawet jak tam się poci trochę to tego nie odczuwam, bo oleju zawsze poza oczko ;)

 
Posty: 21
Rejestracja: 02 marca 2011, 21:32
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Motocykl: gsxr 1000
Rok produkcji: 2004

Post » 02 marca 2011, 23:06

Hm zadam teraz dośc laickie pytanie:P Jak tam jest alternator to skąd do cholery bierze sie olej?:D Nigdy nie rozbierałem tej strony motocykla i stąd moje pytanie. A co to reszty usterek tego motocykla to tak: lagi do uszczelnienia, lampa ma pekniecie 2cm i przyklejane uchwyty wiec raczej wymiana czacha do kupienia bo nie chce tego spawac no i tyl jak widac do pomalowania... Tyle dowiedzialem się przez tel... ale z doświadczenia w kupowaniu samochodów motocykli wiem, że może być dużo gorzej:D Kiedyś pojechałem po ideał ze zdjęcia, a okazało się, że motocykl jest po szlifie lewo i prawo stronnych także już wszystkiego się można spodziewać.:D

 
Posty: 321
Rejestracja: 10 lipca 2010, 15:45
Lokalizacja: Połaniec
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Rok produkcji: 2000

Post » 02 marca 2011, 23:09

Kolego, odpowiedzi na pytanie o olej pod deklem alternatora to chyba najstarsi górale nie wiedzą, ale pewnie ktoś tu na forum wie, bo ja też raczej leszcz w mechanice jestem :)

Co do lampy i uchwytów, to w 929 te uchwyty od lampy to badziewne strasznie są, od latania na kole jak za mocno się CENZURA o ziemię to pękają.

Musisz na żywo ją zbadać i tyle :) Kasa mała to i stan adekwatny :)

 
Posty: 21
Rejestracja: 02 marca 2011, 21:32
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Motocykl: gsxr 1000
Rok produkcji: 2004

Post » 02 marca 2011, 23:15

No właśnie czyli dobre pytanie z tym olejem w okolicach alternatora:P Nie no jasne polotu się nie spodziewam ze strony tego motocykla... A nie chce kupować igły bo po prostu lubie sobie pogrzebać przy moto i mieć zrobione wszystko w miarę indywidualnie. Nie no jasne z obrazka to się mało co wyczyta, ale chciałem poznać opinie i myślałem, że może ktoś to widział na żywo. No, ale jak nie to będe pierwszy:D

 
Posty: 321
Rejestracja: 10 lipca 2010, 15:45
Lokalizacja: Połaniec
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Rok produkcji: 2000

Post » 02 marca 2011, 23:19

Poczekaj, może ktoś widział. Pewnie nie jeden user się jeszcze wypowie w temacie, to na pewno czegoś się dowiesz :)


Pozdrawiam

 
Posty: 21
Rejestracja: 02 marca 2011, 21:32
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Motocykl: gsxr 1000
Rok produkcji: 2004

Post » 02 marca 2011, 23:23

No zobaczymy kto tam coś powie jeszcze:D A na razie piwko i tv:D Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 210
Rejestracja: 23 maja 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 02 marca 2011, 23:49

olej tam musi być, to jest lewa strona silnika i można powiedzieć że tak jak po prawe stronie pod deklem masz sprzęgło i jak odkręcisz dekiel to olej wypłynie tak samo jest i z lewą stroną tam gdzie alternator, dlatego się poci

http://forum.fireblade.pl/topics39/spaw ... t=spawanie

tu na zdjęciach masz co z reguły pęka przy szlifie lewą stroną

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości