Dzisiaj jest 03 maja 2024, 01:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

pytanie odnosnie tylniego hamulca?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 18
Rejestracja: 27 września 2010, 13:03
Lokalizacja: nieokresl
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

pytanie odnosnie tylniego hamulca?

Post » 30 czerwca 2011, 11:27

witam,
mam pytanie jak obnizyc wysokosc dzwigni tylniego hamulca.?
z gory dziekuje za odp.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 30 czerwca 2011, 12:55

przy pompie na dole przy zawiasie taki czarny zawias nad zawiasem odkrecasz kontre i u gory przy gumie masz srube na klucz 12 i wkrecasz lub wykrecasz i regulujesz jak Ci pasi
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 147
Rejestracja: 02 maja 2011, 11:35
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Rok produkcji: 2007

Post » 30 czerwca 2011, 16:19

a ja mam pytanie jak poprawic moc hamulca noznego ?
bo mi slabo bierze......ogolnie ktos jakby go ustawil tak zeby kola nie blokowlo nigdy

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 30 czerwca 2011, 16:32

zdjac zacisk wyczyscic dokladnie tloczek ruszyc kilka razy go wcisnac i wzcisnac wzmienic plzy i powinno byc oki
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 147
Rejestracja: 02 maja 2011, 11:35
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Rok produkcji: 2007

Post » 30 czerwca 2011, 17:01

robielem wszytko oprocz wymianiania plynu. nawet klocki mam nowe

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 30 czerwca 2011, 17:06

to wywien plyn. a Tloczek na tyle dobrze chodzi ze wcisniesz palcami ...
U mnie spokojnie blokuje kolo wzmienilem plyn wzczyscilem i jest oki
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 147
Rejestracja: 02 maja 2011, 11:35
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Rok produkcji: 2007

Post » 30 czerwca 2011, 17:11

tak , tloczek bardzo lekko chodzi , bez problemu go cofnelem palcami , W weekend zmienie plyn i odpowietrze :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 30 czerwca 2011, 17:15

To zrob to i daj znac wtedy zobaczysz ile sie zmieni :)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 118
Rejestracja: 01 stycznia 2010, 17:59
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 2
Motocykl: Obecnie brak (wypadek;/)
Rok produkcji: 0

Post » 30 czerwca 2011, 18:19

Kolego ale tylny hamulec nigdy nie bedzie hamował super mocno :P
Tylny hamulec sluży raczej do dohamowania :)

 
Posty: 147
Rejestracja: 02 maja 2011, 11:35
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Rok produkcji: 2007

Post » 01 lipca 2011, 00:39

ja uzywam tylnego hamulca do sprawdzania przyczepnosci , szczegolnie jak jest mokro
Pozatym w chwili opresji mozna motocykl lekko bokiem ustawic niczym w motogo :D (co mi sie juz 2 razy zdazylo)
Hamulec nozny musi blokowac kolo na asfalcie i tu nie ma co nawet dyskutowac. Moj musze z calej sily naciskac i i tak ledno co blokuje kolo.


Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość