Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 20:53

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

sprawdzenie prądów

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 101
Rejestracja: 10 marca 2007, 19:03
Lokalizacja: ____
Pochwały: 2
Motocykl:

sprawdzenie prądów

Post » 24 lipca 2008, 09:41

Cześć,

Mam podejrzenie co do sprawnosci dzialania regulatora napiecia. Wydaje mi sie, ze akumulator chodzi coraz gorzej, a jest nowy.
Od czego zaczac? Pradu ladowania?

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 24 lipca 2008, 12:18

Zmierz sobie ladowanie na stykach aku, nie wiem dokladnie ile powinno byc ale przy ok3tys obr ladowanie powinno byc ok 14 volt, potem to samo na wlaczanych innych odbiornikach pradu.

Nie wiem czy skladnie to naisalem, niech mnie ktos poprawi jesli cos;)

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 24 lipca 2008, 13:31

Zmierz ładowanie jak napisał Piotrek!!! Jeśli z ładowaniem wszystko okaże się wporządku to akumulator do reklamacji jeśli jest na gwarancji. Ja kupiłem nowy akumulator M LINE który trzymał prąd, moto paliło , ale nie magazynował pełnej ilości prądu ( po krótkiej jeździe na długich światłach brakowało prądu na odpalenie). Akumulator był nowy, więc oddałem, a w zamian za dopłatą wziąłem YUASE i problem zniknął!!! Jeśli natomiast okaże się , że coś nie tak z ładowaniem to pozostają dalsze pomiary, by wyeliminowac sprawny regulator lub alternator lub niepoprawne działanie instalacji elektrycznej!!! Życze szybkiego usunięcia usterki!!! Pozdrawiam!!!

 
Posty: 101
Rejestracja: 10 marca 2007, 19:03
Lokalizacja: ____
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 24 lipca 2008, 14:15

Piotrek pisze:Zmierz sobie ladowanie na stykach aku


a jak to zrobic? rozumiem ze potrzebny jest taki miernik-wszystkowjednym. i co dalej, do czego + do czego -?

 
Posty: 62
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:11
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 24 lipca 2008, 17:41

no normalnie podłaczasz woltomierz po akumulator przy odpalonym motorze. Mi własnie wychodzi ze jest 12,5 ze swiatłami i 13 V bez swiateł na malych obrotach, czyli chyba cos nie ładuje. sprawdzalem bo ostatnio nie chcial mi odpalic bo padl aku, mialem nadzieje ze to tylko wina akumulatora, ale moze cos byc z ładowaniem

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 24 lipca 2008, 17:44

może nie wszystko ale tak jest to narzędzie niezbędne. Ale widzę, że będziesz miał kłopoty wiec lepiej pojedź do elektryka bo nawet najgorszy i pijany jak bydle będzie miał większą wiedzę niż Ty :mrgreen: Sam to spalisz swoje 954 :lol:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 101
Rejestracja: 10 marca 2007, 19:03
Lokalizacja: ____
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 28 lipca 2008, 21:49

po 6 dniach nieodpalania aku mialo 12,7V
ladowanie przy 5tys 14,7v


Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości