Dzisiaj jest 01 maja 2024, 23:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

wymiana świec czy to skomplikowane przy 954?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 13
Rejestracja: 09 grudnia 2010, 20:14
Lokalizacja: Brodnica
Motocykl: Honda CBR sc50
Rok produkcji: 2002

wymiana świec czy to skomplikowane przy 954?

Post » 19 listopada 2011, 06:29

Na jakie niespodzianki mam się przygotować chcąc wymienić świece u siebie w garażu? Może jakieś cenne uwagi i wskazówki żeby czegoś nie popsuć :) Czy zbiornik trzeba całkowicie ściągnąćczy odchylić? Może musze się uzboić w jakieś dodatkowe klucze i + - ile czasu to zajmuje? Pozdro wszystkim

Awatar użytkownika
 
Posty: 100
Rejestracja: 14 grudnia 2008, 16:39
Pochwały: 2
Motocykl: cbr 1000 rr Sp
Rok produkcji: 2015

Post » 19 listopada 2011, 12:13

siemasz, skomplikowane to to nie jest, bak możesz tylko odchylić nie musisz zdejmować, bynajmniej ja tak robiłem, 2 świece (środkowe) odkręcisz na luzie, ze świecami bliżej ramy możesz mieć trochę gimnastyki jak nie masz dobrego klucza który ma w środku taka gumkę która ułatwia wyjęcie odkręconej świecy, ja miałem klucz do świec ale gówniany i po odkręceniu musiałem robić patenty typu gumowy przewód np. paliwowy :) Czasowo to przez zime się wyrobisz :) 2 godziny powinny ci wystarczyć do tej wymiany. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 19 listopada 2011, 12:36

najważniejsze to z dużym wyczuciem dokręcać nowe świece bo przegniesz pałe o co nie trudno i piździec zwalasz głowice :/ nie nawidze przykrecać swiec zawsze mam wrazenie ze za lekko ale strach mocniej :D hehe najlepiej zaopatrzyc sie w klucz dynamometryczny

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 19 listopada 2011, 13:51

takimi zwykłymi kluczami garażowymi będziesz miał nie lada wyznanie kombinowanie itp najlepiej jak byś miał klucz orginał Hondy do 954 czy 929 też powinien podejsc
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 19 listopada 2011, 17:55

Zbiornik odchylasz do tyłu, sciagasz filtr, i takim specjalnym kluczem z kompletu org, Hondy..2 klucze sie mocowało, tj. przedłużka bo swiece głęboko siedzą...

Tylko IRYDOWE NOWE SWIECE:)
Montując nowe świece zakręcasz do Końca (ale nie na hama) i 3/4 luzujesz, (delikatnie)odkręcasz...
nie ukręc gwintu przy dokręcaniu bo będzies zmiał wydatek:(

generalnie to największy kłopot możesz z kluczami mieć,jak nie masz org,Hondy..
POWODZENIA :jupi:

PS- Każde oryginalne klucze z zestawu Hondy pasują do Każdego motocykla Hondy..
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posty: 13
Rejestracja: 09 grudnia 2010, 20:14
Lokalizacja: Brodnica
Motocykl: Honda CBR sc50
Rok produkcji: 2002

Post » 19 listopada 2011, 19:24

OOO chłopaki wielkie dzięki za odpowiedzi już wiem co i jak i z czym. Jeszcze raz dzieki ogromne

[ Dodano: Sob Lis 19, 2011 6:29 pm ]
a tą obudowe filtra z gardzielami trzeba sciągnać tak? i do czego ta klapka na linke w tym deklu? może się jej pozbyć? bedzie sie wkręcała lepiej może co czy nie?

[ Dodano: Sob Lis 19, 2011 6:35 pm ]
A skoro tak licznie odpisujecie to jaka guma wejdzie najszersza na tył? 200/45/17 wejdzie taka bez żadnych modyfikacji?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 19 listopada 2011, 19:53

zakladaj gumy takie producent zaleca bez kombinacji a jak Ci stac na eksperymenty mozna zakladac ale to juz sie wiaze z prowadzeniem moto nie mowiac jak w koleiny wiedziesz. A co do tej klapki w air boxie to jak robisz modyfikacje typu filtr K&N wywalasz zawor zakladasz przelot i power comandera mozna to zrobic ale jak nie masz takich modyfikacji to zostaw. A jezeli chcesz sie do swieczek dostac nie musisz tej linki odpinac jak odkrecisz mozna na bok tyle odchylic zeby sobie poradzic z tym
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 199
Rejestracja: 26 lipca 2011, 09:39
Lokalizacja: LipskoRad
Motocykl: cbr954, Husky Te 610 SM ;)
Rok produkcji: 2002

Post » 19 listopada 2011, 21:50

Kiedyś zabrałem się za wymianę świec jak to przy starszych cbr ach...a tu nagle po zdjęciu baku wielki szok, tu już jakieś filtry, świece głęboko że już moje stare klucze mogę na złom oddać no i sięgam po książkę a tam podany moment jakim trzeba dokręcać świece hehe lampka się zapaliła aha nie mam kluczy!!! kupuje sześciopak piwa i dzwonie po znajomego mechaniora;) nie ma to jak pomoc nie tylko przy naprawie:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 20 listopada 2011, 15:09

Kolegio.,..nie zakladaj 200!!!
Porazka.wyglada moze fajnie ale kiepsko sie jezdzi na takim kartoflu...

max 190 na 55 lub 50(nizsza)

z org, rpzodem, a 200 z tylu powodzenia na zakrętach:) bierz 190/50 jak chcesz wygląd polepszyc:)

poza tym szkoda kasy na 200 lepiej zbiornik zalać :diabel:
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posty: 13
Rejestracja: 09 grudnia 2010, 20:14
Lokalizacja: Brodnica
Motocykl: Honda CBR sc50
Rok produkcji: 2002

Post » 20 listopada 2011, 22:48

Muszę wam powiedziec że próbowałem walczyć ze świeczkami i 1-0 dla nich hehe. mam klucz za gruby i nie wchodzi do konca na świece. Jest z gumką :) Nie wydaje mi się żeby byl aż taki gruby a jednak wchodzi minimalnie za płytko. Niestety nie posiadam oryginalnych. Może ktoś mi powie czy ten oryginalny ma cienkie ścianki? A dostęp nie jest aż taki zły sporo mniejsca w starej mojej poczciwej xz550 tam to było przep...e a tylko v2. to jak z tym kluczem jest?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 20 listopada 2011, 22:55

ma ciekie scianki ten klucz
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 13
Rejestracja: 09 grudnia 2010, 20:14
Lokalizacja: Brodnica
Motocykl: Honda CBR sc50
Rok produkcji: 2002

Post » 20 listopada 2011, 23:00

już widziałem jest taki gruby jak do komarka tylko że 16. hehz

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość