Dzisiaj jest 03 maja 2024, 15:50

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - 954 SC50

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 25 czerwca 2010, 00:43

To się nazywa IGŁA co prawda nie salonowa, ale pokojowa na pewno!! hihi: Piękny unikat!

Awatar użytkownika
 
Posty: 159
Rejestracja: 10 maja 2009, 11:46
Lokalizacja: polska
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000rr SC57B + XL600V
Rok produkcji: 2006

Co powiecie o tym bladym???

Post » 20 września 2010, 07:18

Witam, prosze o opinie na temat tej 954. Może już ktoś ją oglądał?

http://allegro.pl/honda-cbr-954-rr-oryg ... 44201.html

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 20 września 2010, 12:04

Jak na bezwypadkowy, troche ma starty ten crash pad. A jak na ideal to przydaly by sie oba ciezarki kierwonicy. BMW w tle i pomykla z rokiem produkcji, wiec pewno sprowadzony z Anglii.

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 20 września 2010, 13:13

Na zdęciach wyglada całkiem całkiem, tyle ze jak sie robi zdjecia z kąta czy z oddali to nie bedzie widać nic takze trzeba by obejrzeć/

Awatar użytkownika
 
Posty: 159
Rejestracja: 10 maja 2009, 11:46
Lokalizacja: polska
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000rr SC57B + XL600V
Rok produkcji: 2006

Post » 20 września 2010, 13:54

No ciekawe z tym ciezarkiem na kierownicy, i jeszcze craschpady faktycznie jeden zdarty. No i ten przebieg to jednak jakas sciema. Chyba sobie odpuszcze.

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 20 września 2010, 22:41

bardzo mądre podejście do sprawy.... na ciężarku jest napis/naklejka - widać to na powiększeniu ostatniego zdjęcia, drugi mógł zwyczajnie się odkręcić, komu z was się jeszcze nigdy nie zgubił? mnie przynajmniej raz. A crash pady takie są i takie są najlepsze (być może samoróbki) mimo że wyglądają jak jakieś starte kloce to właśnie takie najlepiej chronią przed uszkodzeniami. Albo być może macie racje że starty ale być może crash pad spełnił swoją funkcję i ochronił wszstkie elementy więc czemu ma nie napisać że jest bezwypadkowy. Dla mnie szlif to nie wypadek.
A co kręconego przebiegu. Tak jak w wielu przypadkach ale jakby dał o 10tyś więcej to już by nikt się nie czepiał :/. Zresztą to sprawa względna. Ja w ostatnich dwóch sezonach zrobiłem łacznie 7 tys a są osoby co jeszcze mniej jeżdżą. Kumpel ma 954 co ma też coś ok 10 tyś km jak nie mniej bo pierwszy właściciel kupił i mu po 6 tyś km stała bo kupił drugi motor a u kumpla jako drugiego właściciela historia się powtórzyła bo tez po niespełna sezonie zmienił na 1000rr bo była okazja i tak 954 stoi do dziś w garażu (zapytajcie burdego z forum bo to o nim mowa). Tak więc nie wiem jak was ale mnie tego typu uwagi z przejrzenia samej aukcji maksymalnie mnie drażnią. Jechać , obejrzeć a potem oceniać

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 21 września 2010, 10:49

diobol, nie ma co sie denerwowac. Na pytanie co sadze o tym bladym, mowie, ze ma starty crash pad i nie ma ciezarka. Stanu technicznego tak nie ocenisz, wiec nikt tego moto nie dyskfalikifuje.

Awatar użytkownika
 
Posty: 159
Rejestracja: 10 maja 2009, 11:46
Lokalizacja: polska
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000rr SC57B + XL600V
Rok produkcji: 2006

Post » 21 września 2010, 12:53

Dokładnie tak jak pisze Piotrek, nikt tego motocykla nie dyskwalifikuje.

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 21 września 2010, 16:29

nys pisze:Chyba sobie odpuszcze.

nys pisze:Dokładnie tak jak pisze Piotrek, nikt tego motocykla nie dyskwalifikuje.

Dostrzegam pewną niekonsekwencje :P żeby nie było nikt nie każe Ci tego motocykla kupować ba nawet oglądać ...

 
Posty: 39
Rejestracja: 06 września 2010, 22:38
Lokalizacja: KONSTANCIN
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 2009

Post » 21 września 2010, 16:54

lewe lusterko to zamiennik :) wiec na bank lezala

popros goscia o numer angielskiego dowodu i numery tablic to w necie sprawdzisz prawdziwy przebieg :P jesli to oczywiscie anglik

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 09 sierpnia 2010, 22:41
Lokalizacja: Pińczów
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 21 września 2010, 21:30

Ja ogladalem ten motor i ogolnie jest dardzo ladny. Mialem ja kupic ale gosc mial inna w czarno czerwonym malowaniu a tamto mi sie bardziej podobalo.
Crash pady sa od mojej :D motor warty obejrzenia.

Awatar użytkownika
 
Posty: 159
Rejestracja: 10 maja 2009, 11:46
Lokalizacja: polska
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000rr SC57B + XL600V
Rok produkcji: 2006

Post » 22 września 2010, 07:13

ostry88 pisze:Ja ogladalem ten motor i ogolnie jest dardzo ladny. Mialem ja kupic ale gosc mial inna w czarno czerwonym malowaniu a tamto mi sie bardziej podobalo.
Crash pady sa od mojej :D motor warty obejrzenia.




No i wlasnie to chcialem uslyszec, dzieki. Mozesz jeszcze napisac jak z silnikiem? I czy widac po potocyklu ten przebieg?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości