Strona 1 z 4

954 zmiana na sp2

Post: 28 stycznia 2012, 14:53
autor: szczurek83
Witam, w tym sezonie mam zamiar zamienić swoje 954 na vtr sp-2 i proszę o pomoc czym się różni sp1 od sp2 bo w ogłoszeniach trafiają sie takie sztuki że sam nie wiem co to jest, i na co szczególnie zwracać uwagę przy kupnie vtr.
Z góry dziękuje za pomoc

Re: 954 zmiana na sp2

Post: 28 stycznia 2012, 15:16
autor: Siwy_ryry
szczurek83 pisze:Witam, w tym sezonie mam zamiar zamienić swoje 954 na vtr sp-2 i proszę o pomoc czym się różni sp1 od sp2 bo w ogłoszeniach trafiają sie takie sztuki że sam nie wiem co to jest, i na co szczególnie zwracać uwagę przy kupnie vtr.
Z góry dziękuje za pomoc


Podejrzewam kolego nasz forumowy, że w 2gą stronę było by nam łatwiej tobie służyć pomoca :P

Ale ktoś tutaj z forum latał VTR z tego co pamiętam.
Więc może się wypowie.

Ale skąd taki dziwny pomysł zamiany hihi:

Post: 28 stycznia 2012, 15:16
autor: arek
miałem ten sam dylemat po sprzedaży 954, bo vtr-ka naprawde daje rade. No ale nie o tym... Rozmawiałem z kolegą i różnic pomiędzy tymi modelami jest masakrycznie dużo. Począwszy od innego, sztywniejszego wahacza po różnice we wtryskach. Z tego co kiedyś wyczytałem to różnic jest kilkadziesiąt wliczając w to różne drobiazgi. Jak już sie zdecydujesz to szukaj sp2, bo wiele pierdół zostało poprawionych w tym hamulce, z którymi podobno był problem we wcześniejszych modelach. No i straszna lipa jeżeli chodzi o pozycje na tym moto. Po 200km masz dosyc tego motoru na kilka dni ale i tak na niego wsiadasz, bo nie da sie wytrzymać bez dźwięku tego silnika (oczywiście jak są dobre kominy założone). Powodzenia w znalezieniu fajnej sztuki...

Post: 28 stycznia 2012, 17:52
autor: gargamel
W SP2 zmienili wahacz, przednie hamulce, wtryski, w komputerze zmieniony został soft i co najważniejsze, z mojego punktu widzenia, w SP2 jest antyhopping. Przy 140KM w V2, takie sprzęgło to wymóg. Bez tego to prawdziwy hardcore. Wprowadzili jeszcze parę mniejszych zmian. W Polsce bardzo ciężko dostać dobry egzemplarz. Wiem bo sam szukam. Chociaż bardziej skłaniam się w stronę 916.

Post: 28 stycznia 2012, 19:07
autor: FireBlade954
szczurek83 pisze:zamienić swoje 954 na vtr


To tak jak z F1 przesiąść się do syrenki :diabel:

Post: 28 stycznia 2012, 19:11
autor: Marek760i
przeciez te v-ki to szit, tylko kupa huku nic po za tym

Post: 28 stycznia 2012, 21:29
autor: motobandyta
gargamel pisze: w SP2 jest antyhopping. Przy 140KM w V2, takie sprzęgło to wymóg. Bez tego to prawdziwy hardcore.


a możesz to jakoś rozwinąć?? bo nie bardzo wiem o co ci chodzi.......

Post: 28 stycznia 2012, 21:44
autor: gargamel
motobandyta pisze:
gargamel pisze: w SP2 jest antyhopping. Przy 140KM w V2, takie sprzęgło to wymóg. Bez tego to prawdziwy hardcore.


a możesz to jakoś rozwinąć?? bo nie bardzo wiem o co ci chodzi.......


Antyhopping zapobiega blokowaniu tylnego koła. V2 ma dużo większy moment obrotowy i przy redukcji biegów tylne koło staje w miejscu. Dzięki sprzęgłu z antyhoppingiem takie zjawisko nie występuje, kosztem tarcz sprzęgłowych ale coś za coś. Wyobraź sobie hamowanie przed zakrętem, szybka redukcja, a tu tył chodzi w lewo i prawo. Serce do dupy ucieka. :ooo:

FireBlade954 pisze:
szczurek83 pisze:zamienić swoje 954 na vtr


To tak jak z F1 przesiąść się do syrenki :diabel:


Zgodzę się z Tobą tylko kolejność pomyliłeś :)

Marek760i pisze:przeciez te v-ki to szit, tylko kupa huku nic po za tym


Naucz się jeździć "fałką" to później pogadamy.

Post: 28 stycznia 2012, 21:44
autor: OZI
Marek760i pisze:przeciez te v-ki to szit, tylko kupa huku nic po za tym


jeździłeś lub się przejechałeś, że masz taką opinie?

Bardzo fajne motocykle tylko mają straszne spalanie...
Na forum.motocyklistow.pl jest gość o niku: YUBY ,który zna temat SP1/2
Z wszelkimi pytaniami wal do niego, powinien poradzić.

Post: 28 stycznia 2012, 21:50
autor: Marek760i
no, nie jedzie to jak R4

Post: 28 stycznia 2012, 21:53
autor: gargamel
Marek760i pisze:no, nie jedzie to jak R4


Na autostradzie V2 faktycznie nie ma szans.

Post: 28 stycznia 2012, 21:58
autor: Marek760i
nigdzie nie ma, ani na autostradzie ani na przyspieszenie, ani na na torze, nigdze, jest to motor po nic,na piatce zamiast przyspieszac staje,jest tylko po to zeby benzyny duzo palił i huczał, takie moje zdanie a wy robta jak chceta