Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 23:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

954 obraziło się na chwile

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 29 stycznia 2012, 06:34

świecami na wiosne to ch*j najwyzej wymienie ...
CENZURA to.ja ci pwoeidzlaem diagnoze teraz ide spac po imoezie elo
sisi to jest gość

 
Posty: 31
Rejestracja: 17 grudnia 2011, 12:27
Lokalizacja: Czerwionk
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 0

Post » 29 stycznia 2012, 17:07

darko 119 pisze:ja tam od paru lat zapitlam co jakiś czas do garażu posłuchać pięknego głosu w zimę i nie mam żadnego problemu z odpalaniem :ooo:


Jeśli trzymasz moto w ogrzewanym garażu w którym masz temperaturę praktycznie taką jak w domu to moto nic nie ma prawa się stać bo to praktycznie jak odpalanie latem.. Gorzej jak ktoś trzyma moto w garażu bez ogrzewania i wszystko zimne, olej gęsty, świece zmarznięte i po paru minutach wyłącza.. To jest powolna śmierć dla moto. Potem przez różnicę temperatur wszystko się skrapla i wychodzą krzaki na wiosnę.

Awatar użytkownika
 
Posty: 83
Rejestracja: 04 maja 2010, 22:40
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 29 stycznia 2012, 17:41

goOly19 pisze:
świecami na wiosne to ch*j najwyzej wymienie ...
CENZURA to.ja ci pwoeidzlaem diagnoze teraz ide spac po imoezie elo


nic nie rozumiem ? :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 30 stycznia 2012, 08:20

Lary18th pisze:
goOly19 pisze:
świecami na wiosne to ch*j najwyzej wymienie ...
CENZURA to.ja ci pwoeidzlaem diagnoze teraz ide spac po imoezie elo


nic nie rozumiem ? :D


Bo to trzeba czytać pod wpływem %% :P

Wtedy wszystko jasne!

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 30 stycznia 2012, 10:44

ja również jestem przeciwnikiem odpalania moto w zimę. oprócz tych wszystkich rzeczy które piszecie jeszcze jedna sprawa. silniki motocyklowe jak i samochodowe nie są stworzone do pracowania na niskich stałych obrotach i jest to dla nich po prostu niezdrowe żeby przez 30 min silnik pracował na luzie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 30 stycznia 2012, 15:23

Ja tam jak odpalam w zimie (raz na miesiąc średnio) to stawiam motocykl tak, że stoi cały w ciepłym garażu i tylko dupka wystaje na zewnątrz. Do tego stawiam go na stojaku i przebijam przez wszystkie biegi. Jeszcze ani razu nie miałem przez to kłopotów.

Tak poza tematem. Lary, masz seryjne zębatki? Bo przy okazji widziałem Twój filmik z jazdy i zauważyłem, że całkiem gładko idzie Ci na gumę z dwójki z gazu. :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 30 stycznia 2012, 20:24

Kubcyś pisze:Do tego stawiam go na stojaku i przebijam przez wszystkie biegi.


to tez dla zdrowia moto?:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 30 stycznia 2012, 20:55

A co w tym złego? Lepiej żeby stał na luzie i hulał? :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 31 stycznia 2012, 10:17

No fachowcem nie jestem ale w taki sposób napęd mocno dostaje w dupę i łożyska również. bo wszystko jest przystosowane żeby działać pod obciążeniem. dla mnie najzdrowiej było by się po prostu przejechać powoli.
Ale tak jak mówię fachowcem nie jestem i jeśli mówię źle to niech ktoś mądry mnie poprawi ( ale tylko mądry )

Awatar użytkownika
 
Posty: 83
Rejestracja: 04 maja 2010, 22:40
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 01 lutego 2012, 16:06

Kubcyś pisze:Tak poza tematem. Lary, masz seryjne zębatki? Bo przy okazji widziałem Twój filmik z jazdy i zauważyłem, że całkiem gładko idzie Ci na gumę z dwójki z gazu. :)


Haha no wkur*iłem się bo oporna była wcześniej hihi: i przy generalnym przygotowaniu do sezonu 2012 dałem 15/43 (było 16/42) i różnica jest naprawdę spora :D na 1to już w ogóle ciężko ją na ziemi utrzymać , sprint tez się poprawił całkiem znacznie - także o to mi chodziło - polecam :dance:

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 01 lutego 2012, 16:52

Lary18th, no to elegancko. U mnie może być bardziej dziko bo będę zakładał 14/42, więc może być ciekawie :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 83
Rejestracja: 04 maja 2010, 22:40
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 01 lutego 2012, 17:45

No to aż +6z tył Ci wyjdzie -1 z przodu = +3 tył ..... jak założysz daj znać ile na max straciłeś i jak ogólne wrażenie btw. zdziwiony jestem bo mi prędkość max spadła tylko 10-20km a to bardzo niewiele w stosunku do efektu przed/po ;)

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości