Dzisiaj jest 01 maja 2024, 07:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

ocena stanu cylindrów Honda 954

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 04 lutego 2012, 18:29

szalona kaczka idzie po bandzie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 31
Rejestracja: 19 stycznia 2012, 23:56
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: 900rr SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 04 lutego 2012, 18:47

Wydjade mi se ze scianki cylindrów fabrycznie zrobione są tak, a żeby olej pozostawał na sciankach a nie spływał z nich wygladają jak siateczka, także ja tam nie radze robić tego papierem sciernym a oddać do konkretnej firmy.
Odważni nie żyją wiecznie...

 
Posty: 12
Rejestracja: 03 lutego 2012, 17:28
Lokalizacja: Strzebiel
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2002

Post » 04 lutego 2012, 19:05

to są drobne rysy, lekko przeszlifować bardzo drobnym papierem te zadziory na tłokach i w cylindrach, nie ma progu pomiędzy powierzchnią gdzie chodziły pierścienie a powierzchnią gdzie sam tłok.. gorszym problemem jest dobranie panewek na wał mam tam kolor zielony i żółty a jednej nie mogę odczytać bo się przetarła :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 45
Rejestracja: 03 stycznia 2011, 23:08
Lokalizacja: Poręba
Pochwały: 1
Motocykl: CBR SC59 '10 Torowa:)
Rok produkcji: 0

Post » 04 lutego 2012, 19:25

myślę że bd składał...

A ja myślę ,że tym długo nie pojeździsz

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 04 lutego 2012, 19:42

abcrr954,

Kolego, chcesz konkretnych odpowiedzi, to załóż konkretny temat.

Daj jakieś dokładne zdjęcia itp.

Bo rysa rysie nie równa.

crazyduck dobrze radzi :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 297
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 23:20
Lokalizacja: Kluczbork
Pochwały: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Rok produkcji: 2004

Post » 04 lutego 2012, 20:23

Siwy_ryry pisze:abcrr954,

Kolego, chcesz konkretnych odpowiedzi, to załóż konkretny temat.

Daj jakieś dokładne zdjęcia itp.

Bo rysa rysie nie równa.

crazyduck dobrze radzi :one:

Ty a co Ty mu tu doradzisz? i po kiego sie mądrujesz i kazdego odsylasz do przywitalni? jestes stróżem prawa na fb.pl ? :) Wez zluzuj :) Pozdro :)

A co do cylindrów to hmmmm :) zapytaj np. czikena co zrobic z tym "fantem" bo masz fajnie piec rozlozony wiec lepiej zrobic do do porzadku niz potem drugi raz otwierac itd. :)
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 04 lutego 2012, 21:10

abcrr954 pisze:ogólnie to poszedł mi drugi bieg (wyskakiwał), później jeszcze okazało się że główne panewki są już przetarte i zobaczyłem te rysy, spadku kompresji nie ma. Trochę przeszlifuję to papierem i myślę że bd składał...


Dobra rada zmień piec i ciesz się moto,albo remontuj shit co pozostał i sprzedaj komuś minę.Obstawiam że zrobisz to drugie hihi:

Czym to motywuje ?? Jak w 954 2 wyskakuje to moto nie miał lekko lub jeździł nim idiota.
Panewki podobnie,a rysy na cylindrze to są w moto ponad 60k ,954 to nie cross że rysy na cylindrze masz co 30-40 mth.

 
Posty: 12
Rejestracja: 03 lutego 2012, 17:28
Lokalizacja: Strzebiel
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2002

Post » 04 lutego 2012, 23:11

tak zgadza się, myślę nad zmianą silnika bo nie wiem czy opłaca się to robić i wątpię że to bd dobrze zrobione. Tylko żeby dostać dobry silnik bo ogólnie tym moto się db jeździło i db wygląda :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 04 lutego 2012, 23:24

Ja ci powiem że miałem podobny przypadek w 929 kumpla wyskakiwała 2 i jedna panewka byłą wytarta skrzynię wymieniliśmy na nową panewkę daliśmy nową nie musisz widzieć koloru panewki możesz odczytać z serwisówki na bloku i na wale masz oznaczenia na każdy czop i według nich dobiera się panewki piec ten wytrzymał około 8tys km i panewka znów zaczęła trzaskać , wtedy remont wyszedł go 600 skrzynia + 90 panewka , teraz kupił nowy piec , z opisu u Ciebie wynika że masz troszkę bardziej zajechany silnik więc tobie tak długo może nie wytrzymać radzę od razu szukać nowego ze starego coś części sprzedasz więc coś się zwróci , tylko kupić dobry piec to też niema lekko

 
Posty: 12
Rejestracja: 03 lutego 2012, 17:28
Lokalizacja: Strzebiel
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2002

Post » 04 lutego 2012, 23:33

mam okazję kupić piec który ma ponoć 5 tys. kilometrów, nie wiem czy to prawda.. jeszcze muszę się dowiedzieć za ile .. :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 04 lutego 2012, 23:52

abcrr954 pisze:mam okazję kupić piec który ma ponoć 5 tys. kilometrów, nie wiem czy to prawda.. jeszcze muszę się dowiedzieć za ile .. :)


W przebieg raczej nie wierz ale niech da gwarancje miesiąc ,to po testujesz sprawdzisz ciśnienia w cyl i oleju ,dobrze go zagrzej czy coś nie cieknie ,czy równo pracuje.Piec z takim przebiegiem powinien mieć wszystko jak igła i wymiary tarcz,sprężyn,ciśnienie itp,nawet luzy zaworowe cacuś jak w pdf.

Sprzedawałem komuś na forum blok góra z 954 ok 25k przebiegu to gładzie były jak nówka z serwisu więc 5k to wiesz całkiem igła.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 05 lutego 2012, 09:46

pepus no to gratulacje za pomysł wymiany tylko jednego kompletu panewek (na jeden czop)
To i tak mega przebieg po takim rzemiśle jaki odstawiliście z kolegą.
Co do powierzchni cylindrów to w każdym 954 wygląda to źle niestety.
Im większy przebieg tym więcej rys i są one bardzo ordynarne.
Powodem w/g mojej skromnej opini jest płaszcz tłoków zbyt subtelny przez co zanika film olejowy. A drugą tandetną rzeczą jest materiał tulei z żeliwa a nie pokryty bardzo twardym nikasilem. Producent natomiast przewidział nadwymiar i można dokupić nadwymiarowe tłoki z pierścieniami i przeszlifować dziury.
Opłacalność tej naprawy mocno dyskusyjna ale trafienie dobrego silnika do 954 obecnie to jak 6 w lotto.
Rysy na cylindrze w motocyklach crossowych po 40mth ??? Pierwsze słysze :027:
Jakie to crossy CZ125 ?????
wciąż zajmuję się serwisem

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości