Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

ocena stanu cylindrów Honda 954

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 12
Rejestracja: 03 lutego 2012, 17:28
Lokalizacja: Strzebiel
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2002

ocena stanu cylindrów Honda 954

Post » 03 lutego 2012, 17:37

cześć, mam problem z dwoma cylindrami ( drobne rysy ) co robić ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 45
Rejestracja: 03 stycznia 2011, 23:08
Lokalizacja: Poręba
Pochwały: 1
Motocykl: CBR SC59 '10 Torowa:)
Rok produkcji: 0

Post » 03 lutego 2012, 17:59

Zmierzyć kompresje ...

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Re: ocena stanu cylindrów Honda 954

Post » 03 lutego 2012, 18:24

abcrr954 pisze:cześć, mam problem z dwoma cylindrami ( drobne rysy ) co robić ??


Przywitać się...

Awatar użytkownika
 
Posty: 51
Rejestracja: 06 lipca 2010, 21:41
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2002

Post » 03 lutego 2012, 18:53

Rozwalacie mnie za kazdym razem z tym "a byłeś w przywitalni??"
Czy naprawdę to jest takie mega istotne jak ktoś ma inny ważniejszy problem ?
Ktoś wogóle czyta tą całą "przywitalnię"

:kosci:
Move your head and your ass will follow.

 
Posty: 155
Rejestracja: 23 października 2011, 13:49
Lokalizacja: Lbt
Pochwały: 3
Motocykl: SC57B Custom Paint
Rok produkcji: 2006

Post » 03 lutego 2012, 22:05

Jest to tak istotne jak dobre wychowanie czy jak mówisz Dzień Dobry wchodząc do biura/urzędu itp. Kwestia tego jak jesteś wychowany :D

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 03 lutego 2012, 22:24

Przecież napisał "cześć"

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 03 lutego 2012, 22:46

idzieeeeeeeeeee OFFFTOP kolejny hehhe znowu będzie 5 stron nie na temat haha w tym mój nie potrzebny, panowie jeden napisał że wypadałoby się przywitać to dajcie już spokoj, resztą powinien zająć się MOD jak nie przywita się szybciutko to kosz i tyle a temat powinien byc na temat ;) hehe sam zaspamowałem ale czasami człek nie wytrzyma hehehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 03 lutego 2012, 23:47

Zapodaj fotki gładzi cylindrów i tłoków jak masz już to rozebrane , serwisówkę ściąg sobie będziesz miał podany wymiar wewnętrzny cylindrów do pomiaru musisz mieć średnicówkę wymiar zewnętrzny tłoka do tego mikrometr i pierścionki wkładasz do cylindra i mierzysz szczelinę między końcami pierścienia szczelinomierzem , wymiary tak jak mówiłem w serwisówce , a jak możesz to najprościej zmierzyć kompresję z próbą olejową

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 04 lutego 2012, 00:13

A co Cie skłoniło do zaglądania do cylindrów? Zauważyłeś spadek kompresji na tych dwóch cylach? Troche słabo będzie z pierścieniami, jeśli wyjąłeś je razem z tłokami z cylindrów. Już sie tak nie dopasują jak wcześniej i mogą puszczać kompre i/lub przepuszczać olej do komory spalania.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 04 lutego 2012, 00:20

wez papier scierny i wyszlifuj :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 131
Rejestracja: 19 września 2010, 13:49
Pochwały: 1
Motocykl: było SC57B obecnie brak
Rok produkcji: 2006

Post » 04 lutego 2012, 17:22

crazyduck pisze:wez papier scierny i wyszlifuj :mrgreen:


dokładnie ja tak robiłem w WSCe

 
Posty: 12
Rejestracja: 03 lutego 2012, 17:28
Lokalizacja: Strzebiel
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2002

Post » 04 lutego 2012, 18:13

ogólnie to poszedł mi drugi bieg (wyskakiwał), później jeszcze okazało się że główne panewki są już przetarte i zobaczyłem te rysy, spadku kompresji nie ma. Trochę przeszlifuję to papierem i myślę że bd składał...

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości