Strona 1 z 3

ocena stanu cylindrów Honda 954

Post: 03 lutego 2012, 17:37
autor: abcrr954
cześć, mam problem z dwoma cylindrami ( drobne rysy ) co robić ??

Post: 03 lutego 2012, 17:59
autor: MarioSC33
Zmierzyć kompresje ...

Re: ocena stanu cylindrów Honda 954

Post: 03 lutego 2012, 18:24
autor: Siwy_ryry
abcrr954 pisze:cześć, mam problem z dwoma cylindrami ( drobne rysy ) co robić ??


Przywitać się...

Post: 03 lutego 2012, 18:53
autor: Pawel_954
Rozwalacie mnie za kazdym razem z tym "a byłeś w przywitalni??"
Czy naprawdę to jest takie mega istotne jak ktoś ma inny ważniejszy problem ?
Ktoś wogóle czyta tą całą "przywitalnię"

:kosci:

Post: 03 lutego 2012, 22:05
autor: Mapet
Jest to tak istotne jak dobre wychowanie czy jak mówisz Dzień Dobry wchodząc do biura/urzędu itp. Kwestia tego jak jesteś wychowany :D

Post: 03 lutego 2012, 22:24
autor: trutenz
Przecież napisał "cześć"

Post: 03 lutego 2012, 22:46
autor: maciekx
idzieeeeeeeeeee OFFFTOP kolejny hehhe znowu będzie 5 stron nie na temat haha w tym mój nie potrzebny, panowie jeden napisał że wypadałoby się przywitać to dajcie już spokoj, resztą powinien zająć się MOD jak nie przywita się szybciutko to kosz i tyle a temat powinien byc na temat ;) hehe sam zaspamowałem ale czasami człek nie wytrzyma hehehe

Post: 03 lutego 2012, 23:47
autor: pepus11
Zapodaj fotki gładzi cylindrów i tłoków jak masz już to rozebrane , serwisówkę ściąg sobie będziesz miał podany wymiar wewnętrzny cylindrów do pomiaru musisz mieć średnicówkę wymiar zewnętrzny tłoka do tego mikrometr i pierścionki wkładasz do cylindra i mierzysz szczelinę między końcami pierścienia szczelinomierzem , wymiary tak jak mówiłem w serwisówce , a jak możesz to najprościej zmierzyć kompresję z próbą olejową

Post: 04 lutego 2012, 00:13
autor: Lukki
A co Cie skłoniło do zaglądania do cylindrów? Zauważyłeś spadek kompresji na tych dwóch cylach? Troche słabo będzie z pierścieniami, jeśli wyjąłeś je razem z tłokami z cylindrów. Już sie tak nie dopasują jak wcześniej i mogą puszczać kompre i/lub przepuszczać olej do komory spalania.

Post: 04 lutego 2012, 00:20
autor: crazyduck
wez papier scierny i wyszlifuj :mrgreen:

Post: 04 lutego 2012, 17:22
autor: gumis_rs50
crazyduck pisze:wez papier scierny i wyszlifuj :mrgreen:


dokładnie ja tak robiłem w WSCe

Post: 04 lutego 2012, 18:13
autor: abcrr954
ogólnie to poszedł mi drugi bieg (wyskakiwał), później jeszcze okazało się że główne panewki są już przetarte i zobaczyłem te rysy, spadku kompresji nie ma. Trochę przeszlifuję to papierem i myślę że bd składał...