Rozwalacie mnie za kazdym razem z tym "a byłeś w przywitalni??"
Czy naprawdę to jest takie mega istotne jak ktoś ma inny ważniejszy problem ?
Ktoś wogóle czyta tą całą "przywitalnię"
idzieeeeeeeeeee OFFFTOP kolejny hehhe znowu będzie 5 stron nie na temat haha w tym mój nie potrzebny, panowie jeden napisał że wypadałoby się przywitać to dajcie już spokoj, resztą powinien zająć się MOD jak nie przywita się szybciutko to kosz i tyle a temat powinien byc na temat hehe sam zaspamowałem ale czasami człek nie wytrzyma hehehe
Zapodaj fotki gładzi cylindrów i tłoków jak masz już to rozebrane , serwisówkę ściąg sobie będziesz miał podany wymiar wewnętrzny cylindrów do pomiaru musisz mieć średnicówkę wymiar zewnętrzny tłoka do tego mikrometr i pierścionki wkładasz do cylindra i mierzysz szczelinę między końcami pierścienia szczelinomierzem , wymiary tak jak mówiłem w serwisówce , a jak możesz to najprościej zmierzyć kompresję z próbą olejową
A co Cie skłoniło do zaglądania do cylindrów? Zauważyłeś spadek kompresji na tych dwóch cylach? Troche słabo będzie z pierścieniami, jeśli wyjąłeś je razem z tłokami z cylindrów. Już sie tak nie dopasują jak wcześniej i mogą puszczać kompre i/lub przepuszczać olej do komory spalania.
ogólnie to poszedł mi drugi bieg (wyskakiwał), później jeszcze okazało się że główne panewki są już przetarte i zobaczyłem te rysy, spadku kompresji nie ma. Trochę przeszlifuję to papierem i myślę że bd składał...