Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 09:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przygotowanie do sezonu

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 lutego 2012, 15:22

kalibracja wtrysków rotfl2: rotfl2: rotfl2: ło matko bosko. Oczywiście nazwa bardziej poprawna to synchronizacja przepustnic i nie ważne, że robi się to w tym przypadku zaworami startu. Kalibracja to ujednolicenie wielkości mierzonej rzeczywistej do zamierzonej wzorcowej. Synchronizacja jest wyrównaniem wielu wartości do jednej, lecz w przypadku warunków panujących w kolektorach dolotowych nie jest ona stała a jedynie poglądowa. Nie może być w ten sposób kalibrowana.
Dosłownie czytając twoą (kalibrację wtrysku) można pomyśleć o kalibrowaniu wtryskiwacza aby przy stałym założonym ciśnieniu paliwa, zamierzonym czasie trwania procesu...czasu otwarcia wtrysku oraz częstotliwości otwarcia została przepompowana zamierzona dawka paliwa liczona w ml.
:027:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 89
Rejestracja: 25 października 2011, 19:12
Lokalizacja: Iłża
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 11 lutego 2012, 16:56

cziken929 pisze:kalibracja wtrysków rotfl2: rotfl2: rotfl2: ło matko bosko. Oczywiście nazwa bardziej poprawna to synchronizacja


zsynchronizować to możesz gaźnik a nie wtrysk, tak że kalibracja jak już

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości