Dzisiaj jest 01 maja 2024, 10:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przygotowanie do sezonu

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 7
Rejestracja: 08 lutego 2012, 12:58
Lokalizacja: Będzin
Motocykl: cbr 954 rr
Rok produkcji: 0

Przygotowanie do sezonu

Post » 10 lutego 2012, 12:51

Witam, śmigam 954 z 2002r co prawda dopiero pare miechów zeszłego sezonu, jest to mój pierwszy motocykl, w tamtym roku wymieniłem jedynie opony, na ten sezon chce przeprowadzić troche lepszy serwis, stąd moje pytanie bo sie poprostu nie znam a chciałem sam kupić materiały i oddać jedynie moto do wymiany, więc podpowiedzcie mi:
- jakie klocki hamulcowe na przód i tył
- jaki płyn hamulcowy i ile
- jaki olej i ile
- filtr oleju
- filtr powietrza
- płyn chłodniczy i ile (bo jak kupiłem to wiem ze jest wlana woda destylowana)

i co jeszcze zalecacie wymienić lub sprawdzić. tym motorkiem planuje śmigać napewno ten sezon i moze jeszcze przyszły.

Proszę o pomoc...

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 10 lutego 2012, 13:29

jeśli chcesz zeby wszystko ze sprzętem było dobrze to polecam
regulacja zaworów i synchro przepustnic. oraz sprawdzenie exupu

Awatar użytkownika
 
Posty: 51
Rejestracja: 06 lipca 2010, 21:41
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2002

Post » 10 lutego 2012, 13:33

Generalnie wszystko było poruszane na forum.
Ja ostatnio kupiłem klocki EBC, ale nie mogę wydać opinii bo też na przyszły sezon.
Co do reszty tematów to sprawdź to co kolega wyżej napisał + napęd, akumulator (np mi padł w lecie jak byłem w czechach i miałem niezłego zonka bo było już ciemno i byłem na totalnym zadupiu a zatrzymałem się na chwilę odpocząć), świece , to mi przychodzi do głowy :D
Move your head and your ass will follow.

Awatar użytkownika
 
Posty: 75
Rejestracja: 18 grudnia 2010, 19:37
Lokalizacja: Zawiercie
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 10 lutego 2012, 13:40

Maku wszystko masz na forum http://forum.fireblade.pl/ogolne-sc50-vf4.htm , wystarczy poszukać. Szkoda zaśmiecać forum. Co do Twoich pytań: Ja zalewam olejem motul 300v 10w40 kup 4 litry bo wchodzi 3,75, do tego filtr KN tak samo jak powietrza. Płyn hamulcowy ferrodo, klocki ebc, płyn chłodzący Dynagel 2000,Motul motocool.

 
Posty: 110
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 14:30
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: cbr900
Rok produkcji: 0

Post » 10 lutego 2012, 13:52

a ile moze kosztowac regulacja zaworów/ synchronizacja przepustnic i spr exupu?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 lutego 2012, 15:16

jakieś 150-200zł zależy od mechanika i co jeszcze wyjdzie przy sprawdzeniu może jakieś płytki zaworowe lub łańcuszek czy napinacz rozrządu
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 10 lutego 2012, 18:48

idziesz do jakiegokolwiek intercarsu lub sklepu partnerskiego i zamawiasz :

- jakie klocki hamulcowe na przód i tył ( luc mcb703sv x2 + luc mcb634sh x1 )
- jaki płyn hamulcowy i ile ( RBF 600 FL MCBF100948 )
- jaki olej i ile ( 5100 10W40 4L MM4T101388 )
- filtr oleju ( kn-204 )
- filtr powietrza ( hfa1918 )
- płyn chłodniczy i ile (bo jak kupiłem to wiem ze jest wlana woda destylowana) ( MOTOCOOL EX-25 MCSP101668 x3 )
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 lutego 2012, 19:23

woda w moto gdzie wentylator włącza się dopiero przy 104 c , jakis dobry pacjent .

 
Posty: 110
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 14:30
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: cbr900
Rok produkcji: 0

Post » 11 lutego 2012, 00:19

Wiertło widzę, że jesteś z moich regionów, więc moze moglbys polecic jakis dobry warsztat gdzie by dobrze obadali mojego komarka?

Awatar użytkownika
 
Posty: 89
Rejestracja: 25 października 2011, 19:12
Lokalizacja: Iłża
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 11 lutego 2012, 11:27

MaciekM pisze:jeśli chcesz zeby wszystko ze sprzętem było dobrze to polecam
regulacja zaworów i synchro przepustnic. oraz sprawdzenie exupu


Ty a gdzie masz te przepustnice ?? bo ja myślę niech zrobi Kalibracje wtrysków :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 199
Rejestracja: 26 lipca 2011, 09:39
Lokalizacja: LipskoRad
Motocykl: cbr954, Husky Te 610 SM ;)
Rok produkcji: 2002

Post » 11 lutego 2012, 12:24

A może ktoś wie ile można obniżyć przednią półkę?? By nie sprawić zmiany motocykla w niesterowny kawał żelastwa;) no i czy nie będzie zbytnio przeszkadzała taka operacja w manewrowaniu na parkingu??

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 lutego 2012, 12:46

redjac pisze:A może ktoś wie ile można obniżyć przednią półkę?? By nie sprawić zmiany motocykla w niesterowny kawał żelastwa;) no i czy nie będzie zbytnio przeszkadzała taka operacja w manewrowaniu na parkingu??

chodzi ci o przednie zawieszenie ?
na lagach są pogubienia pod półkę i kierownice nie mozna obniżyć wiecej niz do końca tych rantów ;)

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości