Strona 2 z 2

Post: 11 lutego 2012, 15:22
autor: cziken929
kalibracja wtrysków rotfl2: rotfl2: rotfl2: ło matko bosko. Oczywiście nazwa bardziej poprawna to synchronizacja przepustnic i nie ważne, że robi się to w tym przypadku zaworami startu. Kalibracja to ujednolicenie wielkości mierzonej rzeczywistej do zamierzonej wzorcowej. Synchronizacja jest wyrównaniem wielu wartości do jednej, lecz w przypadku warunków panujących w kolektorach dolotowych nie jest ona stała a jedynie poglądowa. Nie może być w ten sposób kalibrowana.
Dosłownie czytając twoą (kalibrację wtrysku) można pomyśleć o kalibrowaniu wtryskiwacza aby przy stałym założonym ciśnieniu paliwa, zamierzonym czasie trwania procesu...czasu otwarcia wtrysku oraz częstotliwości otwarcia została przepompowana zamierzona dawka paliwa liczona w ml.
:027:

Post: 11 lutego 2012, 16:56
autor: FireBlade954
cziken929 pisze:kalibracja wtrysków rotfl2: rotfl2: rotfl2: ło matko bosko. Oczywiście nazwa bardziej poprawna to synchronizacja


zsynchronizować to możesz gaźnik a nie wtrysk, tak że kalibracja jak już