Strona 1 z 2

Przygotowanie do sezonu

Post: 10 lutego 2012, 12:51
autor: maku
Witam, śmigam 954 z 2002r co prawda dopiero pare miechów zeszłego sezonu, jest to mój pierwszy motocykl, w tamtym roku wymieniłem jedynie opony, na ten sezon chce przeprowadzić troche lepszy serwis, stąd moje pytanie bo sie poprostu nie znam a chciałem sam kupić materiały i oddać jedynie moto do wymiany, więc podpowiedzcie mi:
- jakie klocki hamulcowe na przód i tył
- jaki płyn hamulcowy i ile
- jaki olej i ile
- filtr oleju
- filtr powietrza
- płyn chłodniczy i ile (bo jak kupiłem to wiem ze jest wlana woda destylowana)

i co jeszcze zalecacie wymienić lub sprawdzić. tym motorkiem planuje śmigać napewno ten sezon i moze jeszcze przyszły.

Proszę o pomoc...

Post: 10 lutego 2012, 13:29
autor: MaciekM
jeśli chcesz zeby wszystko ze sprzętem było dobrze to polecam
regulacja zaworów i synchro przepustnic. oraz sprawdzenie exupu

Post: 10 lutego 2012, 13:33
autor: Pawel_954
Generalnie wszystko było poruszane na forum.
Ja ostatnio kupiłem klocki EBC, ale nie mogę wydać opinii bo też na przyszły sezon.
Co do reszty tematów to sprawdź to co kolega wyżej napisał + napęd, akumulator (np mi padł w lecie jak byłem w czechach i miałem niezłego zonka bo było już ciemno i byłem na totalnym zadupiu a zatrzymałem się na chwilę odpocząć), świece , to mi przychodzi do głowy :D

Post: 10 lutego 2012, 13:40
autor: Siwy00
Maku wszystko masz na forum http://forum.fireblade.pl/ogolne-sc50-vf4.htm , wystarczy poszukać. Szkoda zaśmiecać forum. Co do Twoich pytań: Ja zalewam olejem motul 300v 10w40 kup 4 litry bo wchodzi 3,75, do tego filtr KN tak samo jak powietrza. Płyn hamulcowy ferrodo, klocki ebc, płyn chłodzący Dynagel 2000,Motul motocool.

Post: 10 lutego 2012, 13:52
autor: kubad1990
a ile moze kosztowac regulacja zaworów/ synchronizacja przepustnic i spr exupu?

Post: 10 lutego 2012, 15:16
autor: wiertło
jakieś 150-200zł zależy od mechanika i co jeszcze wyjdzie przy sprawdzeniu może jakieś płytki zaworowe lub łańcuszek czy napinacz rozrządu

Post: 10 lutego 2012, 18:48
autor: fabiq
idziesz do jakiegokolwiek intercarsu lub sklepu partnerskiego i zamawiasz :

- jakie klocki hamulcowe na przód i tył ( luc mcb703sv x2 + luc mcb634sh x1 )
- jaki płyn hamulcowy i ile ( RBF 600 FL MCBF100948 )
- jaki olej i ile ( 5100 10W40 4L MM4T101388 )
- filtr oleju ( kn-204 )
- filtr powietrza ( hfa1918 )
- płyn chłodniczy i ile (bo jak kupiłem to wiem ze jest wlana woda destylowana) ( MOTOCOOL EX-25 MCSP101668 x3 )

Post: 10 lutego 2012, 19:23
autor: Max_929
woda w moto gdzie wentylator włącza się dopiero przy 104 c , jakis dobry pacjent .

Post: 11 lutego 2012, 00:19
autor: kubad1990
Wiertło widzę, że jesteś z moich regionów, więc moze moglbys polecic jakis dobry warsztat gdzie by dobrze obadali mojego komarka?

Post: 11 lutego 2012, 11:27
autor: FireBlade954
MaciekM pisze:jeśli chcesz zeby wszystko ze sprzętem było dobrze to polecam
regulacja zaworów i synchro przepustnic. oraz sprawdzenie exupu


Ty a gdzie masz te przepustnice ?? bo ja myślę niech zrobi Kalibracje wtrysków :diabel:

Post: 11 lutego 2012, 12:24
autor: redjac
A może ktoś wie ile można obniżyć przednią półkę?? By nie sprawić zmiany motocykla w niesterowny kawał żelastwa;) no i czy nie będzie zbytnio przeszkadzała taka operacja w manewrowaniu na parkingu??

Post: 11 lutego 2012, 12:46
autor: Max_929
redjac pisze:A może ktoś wie ile można obniżyć przednią półkę?? By nie sprawić zmiany motocykla w niesterowny kawał żelastwa;) no i czy nie będzie zbytnio przeszkadzała taka operacja w manewrowaniu na parkingu??

chodzi ci o przednie zawieszenie ?
na lagach są pogubienia pod półkę i kierownice nie mozna obniżyć wiecej niz do końca tych rantów ;)