Dzisiaj jest 14 listopada 2025, 18:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przywitaj się tutaj!

Przed napisaniem posta przywitaj się tutaj

Jeśli chcesz coś napisać nie koniecznie związanego z motocyklami napisz to tutaj !

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 11 marca 2009, 01:04

Witam. A na chorobe najlepsze lekarstwo FireBlade!!!!
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 11 marca 2009, 01:08

Witamy w "bladych" szeregach!!!! :D
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posty: 75
Rejestracja: 18 lutego 2009, 17:12
Lokalizacja: Gdansk
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 2010

Post » 11 marca 2009, 05:01

wiosna jest ideala na ta chorobe

 
Posty: 75
Rejestracja: 18 lutego 2009, 17:12
Lokalizacja: Gdansk
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 2010

Post » 11 marca 2009, 05:01

witaj!

 
Posty: 75
Rejestracja: 18 lutego 2009, 17:12
Lokalizacja: Gdansk
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 2010

Post » 11 marca 2009, 05:02

tylko uwazaj na drodze!

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 11 marca 2009, 08:55

i w większości przypadków jest nieuleczalna :mrgreen:
Franek mój to jest to, kocham go!

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 marca 2009, 09:26

Jak pisał Motobandyta "Everything about this bike is a fucking mission !!!" Dbaj o moto, lej górnopółkowy olej, najpierw odpalaj a potem się ubieraj i zakładaj przyczepne opony :wink: Wszelkie czynności serwisowe (prócz prostej wymiany oleju) są nieziemsko pracochłonne i kosztowne
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 12:10
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 1000 rr SC-59
Rok produkcji: 2008

Post » 11 marca 2009, 10:55

Witam nowego forumowicza :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 12:10
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 1000 rr SC-59
Rok produkcji: 2008

Post » 11 marca 2009, 11:01

Witam mój kumpel ma 929 moze nie igła ale mysle że za jakąś rozsądną cenę by sprzedał

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 11 marca 2009, 13:05

11,5 i póki co myślę, że była to prawdziwa okazja. Silnik, skrzynia nie wykazują żadnych oznak zuzycia, biegi wchodzą b. precyzyjnie nie wyskakują, z wydechu nawet przy odcięciu nie czuć oleju, silnik czysty, suchy, niemyty oryginalne uszczelki. Do tego pełny wydech leo vince, reg. podnóżki, prawie nowy napęd... oraz świadomość, ż moto było regularnie serwisowane (po prostu właściciela stać było na to i zdawał sobie sprawę, że sprawna maszyna = szybkość i bezpieczeństwo :D). W tej chwili do zrobienia mam tylko opony (chociaż niekoniecznie) i olej z filtrem. Chociaż znając siebie i tak pewnie sprawdze luzy zaw. itp. Ale się rozpisałem :P Wybaczcie że się tak spuszczam nad moto ;)

Pozdrawiam!

[ Dodano: Sro Mar 11, 2009 12:04 pm ]
No to zostałem mile zaskoczony rozbieram dziś moto do serwisu, a na silniku żadnej oznaki wycieku, wszystko cacy, nawet filtr powietrza nóweczka (na każdym kroku widzę że poprzedni właściciel po prostu nie oszczędzał na moto 8) ) Mam tylko 1 pytanko na jednym (na 16 zaworów:D ) luz zbliża się do granicy serwisowej (ma około 0,23 a granica to 0,22) pozostałe w normie. Myślicie że warto rozebrać i szlifnąć płytkę, mi się wydaje że jeszcze nie ma sensu i lepiej zajrzeć tam za jakiś czas i wtedy wyregulować więcej niż 1???

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 11 marca 2009, 15:45

Nie ma sensu regulowac - bo przeciez mieści sie w fabrycznych widełkach. Ja w weekend tez moją pomierzę, liczę iz tylo na sprawdzeniu się skończy. Hondka jest zrobiona z naprawdę dobrych materiałów i bez regulacji wytrzymuje bardzo długo. Ostatnio w jednym z "zaprzyjaźnionych" serwisów w Łodzi była F4i - najechane około 100kkm i nie wymagała regulacji.

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 11 marca 2009, 15:48

Witam.
sezon sie zbliża więc choroba na pewno się pogłębi :mrgreen:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Off-Topic

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości