Strona 4 z 15

Post: 07 lipca 2011, 14:03
autor: rommi
Ja jestem jeszcze wierny marce, bujam się Hondą Civic (tzw UFO) Type-S, standard 140 KM.
Ostatnio po ulewach miałem problem z powrotem do domu, zalało ulicę :ooo:
W planach coś większego, wygodniejszego, wyższego z napędem na 4 koła -np. Land Rover Discovery, BMW x5, Audi Q5, Volvo XC60 :P ale czas pokaże i zweryfikuje plany ;)

Post: 08 lipca 2011, 09:00
autor: miki
AR'05 156 SW 1.9 JTDm - 160 źrebaczków po wirusie...
nie pierwszy to temat na forum motocyklowym o autach...-wiekszosc z nas jest kierowcami na codzien :)

Post: 08 lipca 2011, 18:11
autor: Biceps51
Ja mam biedne 1.3 w Mazdzie Rx-8 cos tam jedzie w sumie najmocniejsza wersja ale to zawsze 1.3 :)

Post: 08 lipca 2011, 22:56
autor: palik82
Pod wzgledem slabego silnika to tez jestem w czolówce - Skoda Fabia 1.9 SDI kombi,cale 65 źrebaków, nie stary bo 2005 rok, jak odprowadzam moto do garażu i się przesiadam do auta to jest ku...... rzeź, wciskam ten gaz a tu nic jakbym stal w miejscu.
Tyle że pali 5,5 po mieści, 4,5 w trasie i to się ceni po przesiadce z dwóch kólek :)
do tego bagażnik niby nie duży a cholernie pojemny, można tam Łuk wrzucić, stojak z tarczą i ze dwie wiatrówki z kulochwytami i jest GIT :D

Post: 08 lipca 2011, 23:19
autor: damianio
Biceps51 pisze:Ja mam biedne 1.3 w Mazdzie Rx-8 cos tam jedzie w sumie najmocniejsza wersja ale to zawsze 1.3 :)


Z silnikiem Wankla?? Napisz jak to się ma w praktyce do zwykłego silnika.
Pozdro

Post: 08 lipca 2011, 23:26
autor: Biceps51
napisz co Cie interesuje to jesli tylko bede w stanie to odpowiem

Post: 09 lipca 2011, 08:33
autor: damianio
awaryjność, spalanie, serwis, eksploatacja

Post: 09 lipca 2011, 09:02
autor: Biceps51
to co ja mam to 2004 rok 250KM wersja przyjechala z USA zero jakis systemow poza ABS-em co do awaryjnosci nie mialem jeszcze mozliwosci sie przekonac i mam nadzieje ze nie bede mial. spalanie 15+ na trasie jak delikatnie jedziesz to na 12 sie uda zejsc miasto spokojnie 17. poza tym trzeba dbac o kilka rzeczy silnik trzeba nagrzac przed jazda albo jechac jakis czas jak inwalida zeby sie spokojnie nagrzal silnik po jezdzie dobrze jest dac mu chwilke pochodzic na wolnych obrotach zeby odetchnal:) olej wlewa sie tylko jeden rekomendoway przez mazde mam kolege w serwisie mazdy wiec czesci i jakies tam wymiany mam w dobrej kasie na przyklad jade w pn wymieniac filtr kabinowy i udalo mu sie mi to zalatwic za 100zl z wymiana wiec cena nie zabija:) czesci zamienne patrzac chocby po allegro nie sa nie wiadomo jak drogie. mialem kiedys 3000gt i do tego auta czesci i eksploatacja jest giga droga

Post: 09 lipca 2011, 11:25
autor: a-tomek
BICEPS ciekawe rzeczy piszesz ,ciekawe jaka zywotnosc tego silnika ,spalanie oleju,ile kreci obr.

Post: 09 lipca 2011, 12:36
autor: emge b
To ja też się ujawnię ze swoją puszką :D

BMW 528i 195KM :028:

po naklejeniu forumowej naklejki moc jakby trochę wzrosła :diabel2:

Post: 09 lipca 2011, 20:08
autor: Biceps51
co do zywotnosci to szczerze ciezko powiedziec z racji na to ze spotkalem sie juz z wanklami z 250k przebiegu na niemieckim autoscoucie i nadal jezdzily wedlug mnie jest tak jak ze wszystkim jak dbasz to jezdzisz jak ktos wymienia olej co 50k to dlugo nie pociagnie pisalem juz we wczesniejszym poscie ze trzeba szczegolnie dbac o niego tak jak z motorem odpalasz czekasz az sie zagrzeje a potem do odciecia tak jak tutaj jesli chodzi o obroty to ja mam cala moc przy 8500 obrotow a przy 9500 jest pikniecie ze trzeba zmienic bieg

Post: 10 lipca 2011, 10:18
autor: gsxrlukasz
a ja śmigam sobie MB w202 c180 i MB w204 c320cdi ---wygodne i oszczędne i oto mi chodzi:)