Strona 1 z 3

Fabryczne opony w cbr sc44 929

Post: 17 stycznia 2013, 12:20
autor: drobson
Witam na początku chciałem się ze wszystkimi serdecznie przywitać, mam na imię Sławek pochodzę z woj Lubelskiego pow Kraśnicki. OKoło 2 miesiące temu stałem się szcześliwym posiadaczem cebry 929 z 2001r. Mam pytanie odnośnie opony przedniej, bo ja w swojej mam opone z 2001r metzelera i nie wiem czy to jest fabryczna opona, przebieg moto to 18 tys jest sprowadzana z Włoch i ponoć sporo stała nie jeżdżona. Stan wizualny moto jak najbardziej odpowiada temu przebiegowi, ale gdyby ta oponka była fabryczna to byłby jeszcze bardziej wiarygodny. WIec moje pytanie. Czy 929 fabrycznie były wypuszczane na metzeler?? Pozdrawiam wszystkich.

Post: 17 stycznia 2013, 12:32
autor: pit
Wydaje mi się że nawet na przód 18tys. km. to za dużo.
Niech się koledzy wypowiedzą, ale ja na ten rocznik obstawiam Bridgestone Battlax BT-?? wyjazd z fabryki.

Post: 17 stycznia 2013, 13:02
autor: drobson
a nom właśnie, w sumie opona ma się nijak do przebiegu moto, bo równie dobrze poprzedni właściciel mógł zmienić na rocznik 2001. Ale ta opona metzeler jest mocno zniszczona, łysa i już pękać zaczyna... Więc tak z czystej ciekawości chciałbym wiedzieć na jakich oponach był wypuszczany 929. Chodzi mi o firmę.

Post: 17 stycznia 2013, 13:08
autor: wiertło
drobson, a do serwisówki zaglądałeś ??tam masz dwie marki opon wymienione jakie producent przewiduje

Post: 17 stycznia 2013, 13:28
autor: drobson
Mam tylko instrukcje, serwisówki nie mam. Może w instrukcji jest, ale ja teraz nie spr bo w pracy jestem.:)

Post: 17 stycznia 2013, 13:44
autor: wiertło
tu masz do ściągnięcia http://fireblade.pl/down_serwisowki.php
zobacz jakie są

Post: 17 stycznia 2013, 14:39
autor: maciekx
bridgestone przód BT10F i tyłBT10R
michelin pilot sport E

18 tys to za duzo na jednej oponie. ktoś po prostu wsadził kiedyś tam śmiecia i jeszcze pojeździł że już szrot.

chcesz się przekonać czy masz oryginalny przebieg mozesz sprawdzić jeszcze napęd DID 50VA8 ja mam taki u siebie a mam już 32 tys i napęd jeszcze żyje.

lub możesz mieć RK GB50HFOZ5

Post: 17 stycznia 2013, 15:50
autor: drobson
Jak wrócę do domu to spr, ale to na łańcuchu będzie firma tak? czy na zębatkach?

Post: 17 stycznia 2013, 17:53
autor: stashekcn
ja na Dunlopie D208 na przodzie zrobiłem 15 tyś CBR-ą 600 i jeszcze połowa była (sprzedałem moto) Nie jezdziłem na gumie

Post: 17 stycznia 2013, 18:43
autor: wiertło
no ja na przodzie zrobiłem ponad 20tys na 600 zanim łysa się zrobiła ale bez wariacji

Post: 17 stycznia 2013, 23:33
autor: maciekx
to nieźle takie przebiegi robić :D

na lancuch złoty powinien być i na boku jest oznaczenie, jak masz brudny musisz domyć i przeczytać.

Post: 17 stycznia 2013, 23:50
autor: Czarny
maciekx pisze:to nieźle takie przebiegi robić :D

na lancuch złoty powinien być i na boku jest oznaczenie, jak masz brudny musisz domyć i przeczytać.

nie chce się czepiać tego koloru :) ale jesteś pewnien że seryjny powinien być złoty? bo mi się wydaje że nie :P
o przebiegu możesz też sprawdzić jak klocki hamulcowe wyglądają? i jakiej firmy są.