Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Moc na kole

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 14 kwietnia 2013, 20:40

no to gdzie jest moc, skoro jest dobry.

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 14 kwietnia 2013, 20:46

utrata 10 % mocy to nie odrazu oznacza ze silnik skonczony bo akurat ma kompresje ok kwestia dostrojenia bo te 122 to ma miec na seryjnym filtrze i wydechu swiece itp to ma zanczenie bo odetkanie wydechu wlasnie robi takie jaja

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 14 kwietnia 2013, 21:05

wiesz co, nie wiem czy to tylko 10%
miałem juz pare motorow i zaden mi nie pokazał takiej rozbieznosci od normy
w ZX9R 01 pokazało mi 151koni, na 143 w serwisowce, ale ona była grubo pogrzebana jechała na rowno z 954
R1 06 z PCIII pokazała 170koni , na 172 ktore serwisowka podaje
Gix K5 1000 176 koni. na bodajze 178 ktore podaje producent, tutaj dodam ciekawostke z PCIII pokazało 1 kon wiecej czyli 177
sc59 170 koni z PCIII na 172 w serwisowce,
s1000rr jeszcze nie hamowałem bo dopiero jesienia zakupiłem ale nie omieszkam
wszyskie wykresy oczywiscie mam do dzisiaj

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 14 kwietnia 2013, 21:11

wiesz silnika jestem pewien ze zdrowy jest jedno co mnie zastanawia ze to moze byc duzy blad pomiarowy hamowni bo gadam z znajomymi i wszystkim pokazalo mniej niz ustawa przewiduje

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 14 kwietnia 2013, 21:18

no to dobra, nie ma sie czym martwic

 
Posty: 18
Rejestracja: 19 stycznia 2015, 19:57
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 SC44
Rok produkcji: 2001

Re: Moc na kole

Post » 20 stycznia 2015, 16:36

Ktoś jeszcze hamował swoje 929 ? jakie wyniki?
Po kilku modach wybieram się na hamownie do Bydgoszczy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Re: Moc na kole

Post » 20 stycznia 2015, 19:50

Jaka rozbieznosc ?! czlowiek caly czas pisze, ze chodzi o moc na kolach !!! wiec wszystko sie zgadza :one: Dla przykladu u mnie w lekko dlubanej sc57a jest 155hp na kole i jest to w miare poprawna wartosc.

dla przykladu
http://www.superstreetbike.com/features/honda-cbr-954rr-vs-cbr-1000rr-build-it-big-or-buy-it-new

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Moc na kole

Post » 21 stycznia 2015, 00:59

W końcu Błażej wyjaśnił nie wiarygodna rozbieżność
hamowni robi 3 wykresy
1 dla lansu moc bez strat mocy czyli co piszecie 170 , 180 ...
2 straty mocy oporu tarcia toczenia i cholera wie co jeszcze może urwać 20 koni mocy
3 moc na kole czyli moc z uwzględnieniem strat

Moja SC33 pokazała 138 koni na czysto i 128 na kole szatan jakiś :diabel2:

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości