Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:40

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jaki łancuch do 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

jaki łancuch do 929

Post » 21 grudnia 2008, 21:40

Prawdopodobnie bede musial kupic nowy lancuch do mojego Fajera 929 . Zebatki mam i teraz jaki lancuch bo mam juz z tym niezlego krecioła . Na Allegro mozna kupic np DIDa 530 VA ale takze 530 VM lub 530 ZVM . Rozszyfrowalem ,ze te oznaczenia to kolejno : lańcuch oringowy , x-oringowy i 2x-oringowy . Czy to ma znaczenie jakie uszczelnienie sworzni ? bo przedzial cenowy ogromny .
---
Pozdrawiam
Jacek FireBlade '01
Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 32
Rejestracja: 02 marca 2008, 17:08
Lokalizacja: Przasnysz
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 0

Post » 23 grudnia 2008, 12:21

Witam.
O-ring dobry
X- ring lepszy
2X-ring jeszcze lepszy :mrgreen:
Mysle ze X -ringowy bedzie o.k , jest troche lepiej zabezpieczony przed dostawaniem sie drobinek kurzu i innych brudów na sworznie łańcucha od O- ringowego ,co za tym idzie pochodzi napewno troche dłużej.

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 23 grudnia 2008, 19:17

najbardziej optymalny bedzie lancuch x-ringowy super wzmocniony dida, a cena przystepna w stosunku do tego co faktycznie dostaniesz

jesli chcesz kupic caly komplet w dobrej cenie to prosze o pw, podam ci ceny - dobre ceny
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 60
Rejestracja: 10 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 grudnia 2008, 12:46

ja mam xringa zalozonego. Nie chce mi sie rozpisywac. Poprostu zajebista sprawa

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 28 grudnia 2008, 17:49

bardzo podoba mi sie stwierdzenia Yannkesa - "zajebista sprawa" :) hmm..... ciekawe jak Ty czujesz ta zajebistosc ? a gdybys mial zalozony o-ringowy ? pewnie takze byloby zajebiście :)
Mam zalozony RK x-ringowy , nie wiem ile przelatane na nim . Motocykl ma nakrecone 32 tys km i przypuszczam ,ze jest to drugi naped i trudno mi okreslic jego stan bo male mam w tym doswiadczenie. Zebatki wydaja sie OK ale sam lancuch jest nierowno wyciagniety . W jednym miejscu prawidlowo naciagniety a po czesciowym obrocie kołem juz za mocno . Pewnie czas go zmienic .
---
Pozdrawiam
Jacek FireBlade '01
Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 29 grudnia 2008, 00:46

tak naprawde to zmienisz lancuch na jakis super wypasiony a po roku czy dwoch sprzedasz motocykl i nie zdazysz sie przekonac czy dobry byl czy kiepski, no chyba ze robisz po 30 tys km rocznie
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 29 grudnia 2008, 12:06

Nie chodzi o wypas lancucha lecz jego wytrzymalosc na obciazenia. Jak ktos jest w temacie to niech popatrzy na zbrodniarzy handlujacych na Allegro np. DID VM 530 z przeznaczeniem do motocykli o mocy 130 hp zalecaja do GSX-R 1000 K6 :evil: Jesli ktos jest ciekawy jak wyglada silnik po zerwaniu lancucha i zablokowaniu skrzyni to moge wyslac zdjecia. Co prawda zerwanie nawet slabszego lancucha zdarza sie rzadko, ale zdarza sie...uwierzcie mi, ze skutki sa oplakane :wink:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 29 grudnia 2008, 16:05

mojemu koledze strzelil lancuch podczas wyprawy na litwe, to byl lancuch RK
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 29 grudnia 2008, 19:21

Ja nie faworyzuje lancuchow RK i moja opinia na temat RK jak i DIDA jest identyczna. Różnicą jet nieodpowiednie stosowanie łańcuchów do danych obciążeń. Wszelkie negatywne opinie o łańcuchach pojawiają sie przez zastosowanie np. RK 530 SO do 954 lub 525 SO do GIXERA 600. Potem na forach jest mnustwo niewlasciwych opinii. Ale skoro ludzie chca kupowac tansze napedy to sprzedawcy wychodza im naprzeciw wciskajac slabsze lancuchy majac przekonanie ze podane obciazenie ma jeszcze margines :wink:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 24
Rejestracja: 11 listopada 2008, 14:04
Lokalizacja: Skrwilno
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 29 grudnia 2008, 20:32

Bardzo mądra wypowiedz na temat łańcuchów napędowych udzielona przez kolęgę czikiena929,też tak uważam,a co do łańcucha polecał bym DID-a 530VM x-ring,hiper wzmacniany,do 1100 cm3 pojemnosci. :twisted:
henk666

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 29 grudnia 2008, 21:00

Moi drodzy wiec jaki naped polecacie do 929 , konkretnie poprosze o symbole .
---
Pozdrawiam
Jacek FireBlade '01
Jacek

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 29 grudnia 2008, 21:09

Witam,jeżeli DID to ZVMz2-nie ma mocniejszego na rynku

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości