Strona 1 z 3
jaki łancuch do 929

:
21 grudnia 2008, 21:40
autor: Jacek
Prawdopodobnie bede musial kupic nowy lancuch do mojego Fajera 929 . Zebatki mam i teraz jaki lancuch bo mam juz z tym niezlego krecioła . Na Allegro mozna kupic np DIDa 530 VA ale takze 530 VM lub 530 ZVM . Rozszyfrowalem ,ze te oznaczenia to kolejno : lańcuch oringowy , x-oringowy i 2x-oringowy . Czy to ma znaczenie jakie uszczelnienie sworzni ? bo przedzial cenowy ogromny .
---
Pozdrawiam
Jacek FireBlade '01

:
23 grudnia 2008, 12:21
autor: androb
Witam.
O-ring dobry
X- ring lepszy
2X-ring jeszcze lepszy
Mysle ze X -ringowy bedzie o.k , jest troche lepiej zabezpieczony przed dostawaniem sie drobinek kurzu i innych brudów na sworznie łańcucha od O- ringowego ,co za tym idzie pochodzi napewno troche dłużej.

:
23 grudnia 2008, 19:17
autor: fabiq
najbardziej optymalny bedzie lancuch x-ringowy super wzmocniony dida, a cena przystepna w stosunku do tego co faktycznie dostaniesz
jesli chcesz kupic caly komplet w dobrej cenie to prosze o pw, podam ci ceny - dobre ceny

:
28 grudnia 2008, 12:46
autor: Yannkes
ja mam xringa zalozonego. Nie chce mi sie rozpisywac. Poprostu zajebista sprawa

:
28 grudnia 2008, 17:49
autor: Jacek
bardzo podoba mi sie stwierdzenia Yannkesa - "zajebista sprawa"

hmm..... ciekawe jak Ty czujesz ta zajebistosc ? a gdybys mial zalozony o-ringowy ? pewnie takze byloby zajebiście
Mam zalozony RK x-ringowy , nie wiem ile przelatane na nim . Motocykl ma nakrecone 32 tys km i przypuszczam ,ze jest to drugi naped i trudno mi okreslic jego stan bo male mam w tym doswiadczenie. Zebatki wydaja sie OK ale sam lancuch jest nierowno wyciagniety . W jednym miejscu prawidlowo naciagniety a po czesciowym obrocie kołem juz za mocno . Pewnie czas go zmienic .
---
Pozdrawiam
Jacek FireBlade '01

:
29 grudnia 2008, 00:46
autor: fabiq
tak naprawde to zmienisz lancuch na jakis super wypasiony a po roku czy dwoch sprzedasz motocykl i nie zdazysz sie przekonac czy dobry byl czy kiepski, no chyba ze robisz po 30 tys km rocznie

:
29 grudnia 2008, 12:06
autor: cziken929
Nie chodzi o wypas lancucha lecz jego wytrzymalosc na obciazenia. Jak ktos jest w temacie to niech popatrzy na zbrodniarzy handlujacych na Allegro np. DID VM 530 z przeznaczeniem do motocykli o mocy 130 hp zalecaja do GSX-R 1000 K6 :evil: Jesli ktos jest ciekawy jak wyglada silnik po zerwaniu lancucha i zablokowaniu skrzyni to moge wyslac zdjecia. Co prawda zerwanie nawet slabszego lancucha zdarza sie rzadko, ale zdarza sie...uwierzcie mi, ze skutki sa oplakane :wink:

:
29 grudnia 2008, 16:05
autor: fabiq
mojemu koledze strzelil lancuch podczas wyprawy na litwe, to byl lancuch RK

:
29 grudnia 2008, 19:21
autor: cziken929
Ja nie faworyzuje lancuchow RK i moja opinia na temat RK jak i DIDA jest identyczna. Różnicą jet nieodpowiednie stosowanie łańcuchów do danych obciążeń. Wszelkie negatywne opinie o łańcuchach pojawiają sie przez zastosowanie np. RK 530 SO do 954 lub 525 SO do GIXERA 600. Potem na forach jest mnustwo niewlasciwych opinii. Ale skoro ludzie chca kupowac tansze napedy to sprzedawcy wychodza im naprzeciw wciskajac slabsze lancuchy majac przekonanie ze podane obciazenie ma jeszcze margines :wink:

:
29 grudnia 2008, 20:32
autor: henk666
Bardzo mądra wypowiedz na temat łańcuchów napędowych udzielona przez kolęgę czikiena929,też tak uważam,a co do łańcucha polecał bym DID-a 530VM x-ring,hiper wzmacniany,do 1100 cm3 pojemnosci. :twisted:

:
29 grudnia 2008, 21:00
autor: Jacek
Moi drodzy wiec jaki naped polecacie do 929 , konkretnie poprosze o symbole .
---
Pozdrawiam
Jacek FireBlade '01

:
29 grudnia 2008, 21:09
autor: trutenz
Witam,jeżeli DID to ZVMz2-nie ma mocniejszego na rynku