to co fabiq napisał wyżej to na pewno . dobrze nagrzej silnik pojeździj na na nim na niskich obrotach, ogólnie posłuchaj jak pracuje (żeby panewki nie brzęczały lub kontrolka oleju nie migła bo CENZURA)sprawdź główkę ramy chodzi o ten 5 mm kołnierz co odchodzi od ramy lub on pękać od strony silnika(od nie udolnego gumowania lub jak ktoś używał 929 jak o enduro),zaczepy silnika górne przy ramie i dolne przy wahaczu .Ogólnie powinieneś sprawdzić jak się prowadzi (bez trzymanki przy 180 lol jak oczywiście masz odwagę
ale nie martw się ja też nie miałem na początku, tylko jak go odebrałem od spawana główki ramy to odrazy u siebie na prostej w pierwszych minutach jazdy sprawdzałem i przy 150 szedł jak po torach)O sprawdzaniu wyklepania przedniego zawieszenia nie będę pisał.
A po patrz sobie na malowania jakie były w jakich rocznikach bo to co ostatnio na allegro widziałem (bo sam szukam bo moje sc44 pokochało bmw z pijanym drajwerem z bliska w lipcu , CENZURA jeszcze chajsu za nie niedosatałem foty w galerii) to jawna magia i miecz.No niestety 929 jest dobry sprzętem do zabawy i normalnej jazdy ogólna loteria jak zawsze :roll: