Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 23:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

pytanko

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 72
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 06:04
Lokalizacja: sroda wlk
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

pytanko

Post » 30 grudnia 2008, 06:41

witam jestem tu nowy mam zamiar kupic 929 naco powinienem zwrucic uwage przy zakupie 2000/2001r jak sprawdzic skrzynie ,silnik i rame z gory dzieki za odp.

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 30 grudnia 2008, 12:48

skrzynie to nalepiej sie przejechac i pozapinac biegi na roznym obciazeniu, silnik to dac po garach najlepiej sprawdzic v-maxa, rame to na pomiary laserowe dac wtedy bedziesz mial pewnosc, powodzenia
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 30 grudnia 2008, 16:06

to co fabiq napisał wyżej to na pewno . dobrze nagrzej silnik pojeździj na na nim na niskich obrotach, ogólnie posłuchaj jak pracuje (żeby panewki nie brzęczały lub kontrolka oleju nie migła bo CENZURA)sprawdź główkę ramy chodzi o ten 5 mm kołnierz co odchodzi od ramy lub on pękać od strony silnika(od nie udolnego gumowania lub jak ktoś używał 929 jak o enduro),zaczepy silnika górne przy ramie i dolne przy wahaczu .Ogólnie powinieneś sprawdzić jak się prowadzi (bez trzymanki przy 180 lol jak oczywiście masz odwagę :mrgreen: ale nie martw się ja też nie miałem na początku, tylko jak go odebrałem od spawana główki ramy to odrazy u siebie na prostej w pierwszych minutach jazdy sprawdzałem i przy 150 szedł jak po torach)O sprawdzaniu wyklepania przedniego zawieszenia nie będę pisał.
A po patrz sobie na malowania jakie były w jakich rocznikach bo to co ostatnio na allegro widziałem (bo sam szukam bo moje sc44 pokochało bmw z pijanym drajwerem z bliska w lipcu , CENZURA jeszcze chajsu za nie niedosatałem foty w galerii) to jawna magia i miecz.No niestety 929 jest dobry sprzętem do zabawy i normalnej jazdy ogólna loteria jak zawsze :roll:

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 30 grudnia 2008, 18:19

Woojtas - muisz zwrocic uwage na wszystko , tak jak przy innych markach i modelach . CBR 929 nie miala jakichs powaznych wad fabrycznych wiec ogolne ogledziny powiny dac obraz co do przeszlosci i aktualnego stanu . Gorzej sprawdzic co siedzi w srodku i jesli pojawia sie watpliwosci to albo lepiej odpuscic dana sztuke albo podeprzec sie znajomym mechanikiem .
Pozdrawiam i zycze powodzenia w poszukiwaniach :)
Jacek FireBlade '01
Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 30 grudnia 2008, 19:30

woojtas, a wez na forum chlopakow popytaj czy ktorys sprzedac nie chce, jak sprzet bedzie kiepski to obsmarujesz frajera na forum, to na jakims zlocie mu sie podziekuje :)
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 72
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 06:04
Lokalizacja: sroda wlk
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 30 grudnia 2008, 19:31

dzieki panowie troche mi pomogliscie tylko zbytnio niewiem oco chodzi z tymi 5 mm glowki ramy tam ma byc jakas przerwa czy jak ? i czy te silniki chodza cicho bez szumow nieslychac rozrzadu itd. [jesli sa dobre] a i jeszcze czy one maja dwie pompy oleju ? sorka ze zadaje takie pytania ale chce sie zapoznac z tym modelem zeby niekupic guwna jak dr650 przy ktorym urwal mi sie korbowod po 2 miesiacach albo zzr600 z znikajacym 2 biegiem :|

Awatar użytkownika
 
Posty: 110
Rejestracja: 12 października 2008, 12:06
Lokalizacja: Krosno
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 30 grudnia 2008, 19:37

Ja będę sprzedawał na wiosne, ale do wiosny pewnie nie wytrzymasz :P

 
Posty: 72
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 06:04
Lokalizacja: sroda wlk
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 30 grudnia 2008, 19:40

fabiq bardzo ciekawe to co napisales ale wole nie eksperymentowac na sobie takich manewrow 8)

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 30 grudnia 2008, 20:10

wojtas ja mam swoja do sprzedania 929 http://www.bikepics.com/members/gooly19/01cbr900/ lekko przerysowana prawa strona

 
Posty: 72
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 06:04
Lokalizacja: sroda wlk
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 30 grudnia 2008, 20:17

ja planoje kupic w marcu podajcie jakies namiary gg lub tel

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 30 grudnia 2008, 20:28

6109109 gygy
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 30 grudnia 2008, 21:09

goly jak to sie stalo ze szusowales :twisted:
pozdrawiam Tomek


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości