Strona 1 z 1

pytanko

Post: 30 grudnia 2008, 06:41
autor: woojtas
witam jestem tu nowy mam zamiar kupic 929 naco powinienem zwrucic uwage przy zakupie 2000/2001r jak sprawdzic skrzynie ,silnik i rame z gory dzieki za odp.

Post: 30 grudnia 2008, 12:48
autor: fabiq
skrzynie to nalepiej sie przejechac i pozapinac biegi na roznym obciazeniu, silnik to dac po garach najlepiej sprawdzic v-maxa, rame to na pomiary laserowe dac wtedy bedziesz mial pewnosc, powodzenia

Post: 30 grudnia 2008, 16:06
autor: Insaine
to co fabiq napisał wyżej to na pewno . dobrze nagrzej silnik pojeździj na na nim na niskich obrotach, ogólnie posłuchaj jak pracuje (żeby panewki nie brzęczały lub kontrolka oleju nie migła bo CENZURA)sprawdź główkę ramy chodzi o ten 5 mm kołnierz co odchodzi od ramy lub on pękać od strony silnika(od nie udolnego gumowania lub jak ktoś używał 929 jak o enduro),zaczepy silnika górne przy ramie i dolne przy wahaczu .Ogólnie powinieneś sprawdzić jak się prowadzi (bez trzymanki przy 180 lol jak oczywiście masz odwagę :mrgreen: ale nie martw się ja też nie miałem na początku, tylko jak go odebrałem od spawana główki ramy to odrazy u siebie na prostej w pierwszych minutach jazdy sprawdzałem i przy 150 szedł jak po torach)O sprawdzaniu wyklepania przedniego zawieszenia nie będę pisał.
A po patrz sobie na malowania jakie były w jakich rocznikach bo to co ostatnio na allegro widziałem (bo sam szukam bo moje sc44 pokochało bmw z pijanym drajwerem z bliska w lipcu , CENZURA jeszcze chajsu za nie niedosatałem foty w galerii) to jawna magia i miecz.No niestety 929 jest dobry sprzętem do zabawy i normalnej jazdy ogólna loteria jak zawsze :roll:

Post: 30 grudnia 2008, 18:19
autor: Jacek
Woojtas - muisz zwrocic uwage na wszystko , tak jak przy innych markach i modelach . CBR 929 nie miala jakichs powaznych wad fabrycznych wiec ogolne ogledziny powiny dac obraz co do przeszlosci i aktualnego stanu . Gorzej sprawdzic co siedzi w srodku i jesli pojawia sie watpliwosci to albo lepiej odpuscic dana sztuke albo podeprzec sie znajomym mechanikiem .
Pozdrawiam i zycze powodzenia w poszukiwaniach :)
Jacek FireBlade '01

Post: 30 grudnia 2008, 19:30
autor: fabiq
woojtas, a wez na forum chlopakow popytaj czy ktorys sprzedac nie chce, jak sprzet bedzie kiepski to obsmarujesz frajera na forum, to na jakims zlocie mu sie podziekuje :)

Post: 30 grudnia 2008, 19:31
autor: woojtas
dzieki panowie troche mi pomogliscie tylko zbytnio niewiem oco chodzi z tymi 5 mm glowki ramy tam ma byc jakas przerwa czy jak ? i czy te silniki chodza cicho bez szumow nieslychac rozrzadu itd. [jesli sa dobre] a i jeszcze czy one maja dwie pompy oleju ? sorka ze zadaje takie pytania ale chce sie zapoznac z tym modelem zeby niekupic guwna jak dr650 przy ktorym urwal mi sie korbowod po 2 miesiacach albo zzr600 z znikajacym 2 biegiem :|

Post: 30 grudnia 2008, 19:37
autor: kiki1989
Ja będę sprzedawał na wiosne, ale do wiosny pewnie nie wytrzymasz :P

Post: 30 grudnia 2008, 19:40
autor: woojtas
fabiq bardzo ciekawe to co napisales ale wole nie eksperymentowac na sobie takich manewrow 8)

Post: 30 grudnia 2008, 20:10
autor: goOly19
wojtas ja mam swoja do sprzedania 929 http://www.bikepics.com/members/gooly19/01cbr900/ lekko przerysowana prawa strona

Post: 30 grudnia 2008, 20:17
autor: woojtas
ja planoje kupic w marcu podajcie jakies namiary gg lub tel

Post: 30 grudnia 2008, 20:28
autor: goOly19
6109109 gygy

Post: 30 grudnia 2008, 21:09
autor: tomogt
goly jak to sie stalo ze szusowales :twisted: