Standardowe ustawienie zawieszenia ?
:
10 sierpnia 2013, 23:37
autor: thomaszwa
Witam
Tak jak w temacie , szukam standardowych ustawień zawieszenia do 929,
moze ktos orientuje sie jaki sa parametry ustawień.
Moto sprawuj sie super na torze ale na dziurawych drogach drogach jest za twardo.
Pozdro
:
11 sierpnia 2013, 01:09
autor: wiertło
Proszę:
Ustawienia fabryczne zawieszeń dla CBR929RR '01
przód:
Napiecie wstepne (preload) 4 linie widoczne (8 mm pokazane na czarnym anodowanym elemencie nad górna półką)
Odbicie amortyzatora (rebound) czyli śrubka na górze 1 obrót wykrecone z max wkreconego.
Dobicie amortyzatora (compression) srubka na dole 1 i 1/2 wykrecone z max wkreconego.
tył:
Napiecie wstepne (preload) spreżyny na 4 zabki z 9 od najniższego ząbka.
Odbicie amortyzatora (rebound) czyli śrubka na dole wykrecona na 1 i 1/4 z w pełni wkreconego.
Dobicie amortyzatora (compression) śrubka na górze wykrecona na jeden pełny obrót.
Ustawienia zawieszeń dla CBR929RR '01 według czasopisma Power Bikes.
przód:
Napiecie wstepne (preload) 2 linie widoczne (4 mm pokazane na czarnym anodowanym elemencie nad górna półką)
Odbicie amortyzatora (rebound) czyli śrubka na górze 1/2 obrotu wykrecone z max wkreconego.
Dobicie amortyzatora (compression) srubka na dole 3/4 wykrecone z max wkreconego.
tył:
Napiecie wstepne (preload) spreżyny na 7 zabki z 9 od najniższego ząbka.
Odbicie amortyzatora (rebound) czyli śrubka na dole wykrecona na 3/4 z w pełni wkreconego.
Dobicie amortyzatora (compression) śrubka na górze wkręcona na max.
Dla wagi 78KG według czasopisma Power Bikes
Przód
Napiecie wstepne 5 lini
Odbicie amortyzatora 1 i 1/2
Dobicie amortyzatora 1 i 1/4
tył
Napiecie wstepne 2 zabek
Odbicie amortyzatora 1 obrot
Dobicie amortyzatora 1 i 3/4
:
16 sierpnia 2013, 21:19
autor: bartez
a ja mam ponad 100kg i co wtedy?? ma ktos moze jakieś sprawdzone ustawienia na ta wage??
:
16 sierpnia 2013, 22:04
autor: january