Strona 1 z 1

Standardowe ustawienie zawieszenia ?

Post: 10 sierpnia 2013, 23:37
autor: thomaszwa
Witam

Tak jak w temacie , szukam standardowych ustawień zawieszenia do 929,
moze ktos orientuje sie jaki sa parametry ustawień.
Moto sprawuj sie super na torze ale na dziurawych drogach drogach jest za twardo.

Pozdro

Post: 11 sierpnia 2013, 01:09
autor: wiertło
Proszę:

Ustawienia fabryczne zawieszeń dla CBR929RR '01

przód:
Napiecie wstepne (preload) 4 linie widoczne (8 mm pokazane na czarnym anodowanym elemencie nad górna półką)
Odbicie amortyzatora (rebound) czyli śrubka na górze 1 obrót wykrecone z max wkreconego.
Dobicie amortyzatora (compression) srubka na dole 1 i 1/2 wykrecone z max wkreconego.


tył:
Napiecie wstepne (preload) spreżyny na 4 zabki z 9 od najniższego ząbka.
Odbicie amortyzatora (rebound) czyli śrubka na dole wykrecona na 1 i 1/4 z w pełni wkreconego.
Dobicie amortyzatora (compression) śrubka na górze wykrecona na jeden pełny obrót.

Ustawienia zawieszeń dla CBR929RR '01 według czasopisma Power Bikes.

przód:
Napiecie wstepne (preload) 2 linie widoczne (4 mm pokazane na czarnym anodowanym elemencie nad górna półką)
Odbicie amortyzatora (rebound) czyli śrubka na górze 1/2 obrotu wykrecone z max wkreconego.
Dobicie amortyzatora (compression) srubka na dole 3/4 wykrecone z max wkreconego.

tył:
Napiecie wstepne (preload) spreżyny na 7 zabki z 9 od najniższego ząbka.
Odbicie amortyzatora (rebound) czyli śrubka na dole wykrecona na 3/4 z w pełni wkreconego.
Dobicie amortyzatora (compression) śrubka na górze wkręcona na max.


Dla wagi 78KG według czasopisma Power Bikes

Przód
Napiecie wstepne 5 lini
Odbicie amortyzatora 1 i 1/2
Dobicie amortyzatora 1 i 1/4

tył
Napiecie wstepne 2 zabek
Odbicie amortyzatora 1 obrot
Dobicie amortyzatora 1 i 3/4

Post: 11 sierpnia 2013, 13:17
autor: thomaszwa
dzieki wielkie

Post: 16 sierpnia 2013, 21:19
autor: bartez
a ja mam ponad 100kg i co wtedy?? ma ktos moze jakieś sprawdzone ustawienia na ta wage??

Post: 16 sierpnia 2013, 22:04
autor: january
Proszę tu jest lekturka do poczytania w temacie : ;)
http://www.motocykl-online.pl/technika/ ... nia,3336,1