Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 07:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Standardowe ustawienie zawieszenia ?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 24
Rejestracja: 28 stycznia 2011, 22:24
Lokalizacja: Wałcz
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Standardowe ustawienie zawieszenia ?

Post » 10 sierpnia 2013, 23:37

Witam

Tak jak w temacie , szukam standardowych ustawień zawieszenia do 929,
moze ktos orientuje sie jaki sa parametry ustawień.
Moto sprawuj sie super na torze ale na dziurawych drogach drogach jest za twardo.

Pozdro

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 sierpnia 2013, 01:09

Proszę:

Ustawienia fabryczne zawieszeń dla CBR929RR '01

przód:
Napiecie wstepne (preload) 4 linie widoczne (8 mm pokazane na czarnym anodowanym elemencie nad górna półką)
Odbicie amortyzatora (rebound) czyli śrubka na górze 1 obrót wykrecone z max wkreconego.
Dobicie amortyzatora (compression) srubka na dole 1 i 1/2 wykrecone z max wkreconego.


tył:
Napiecie wstepne (preload) spreżyny na 4 zabki z 9 od najniższego ząbka.
Odbicie amortyzatora (rebound) czyli śrubka na dole wykrecona na 1 i 1/4 z w pełni wkreconego.
Dobicie amortyzatora (compression) śrubka na górze wykrecona na jeden pełny obrót.

Ustawienia zawieszeń dla CBR929RR '01 według czasopisma Power Bikes.

przód:
Napiecie wstepne (preload) 2 linie widoczne (4 mm pokazane na czarnym anodowanym elemencie nad górna półką)
Odbicie amortyzatora (rebound) czyli śrubka na górze 1/2 obrotu wykrecone z max wkreconego.
Dobicie amortyzatora (compression) srubka na dole 3/4 wykrecone z max wkreconego.

tył:
Napiecie wstepne (preload) spreżyny na 7 zabki z 9 od najniższego ząbka.
Odbicie amortyzatora (rebound) czyli śrubka na dole wykrecona na 3/4 z w pełni wkreconego.
Dobicie amortyzatora (compression) śrubka na górze wkręcona na max.


Dla wagi 78KG według czasopisma Power Bikes

Przód
Napiecie wstepne 5 lini
Odbicie amortyzatora 1 i 1/2
Dobicie amortyzatora 1 i 1/4

tył
Napiecie wstepne 2 zabek
Odbicie amortyzatora 1 obrot
Dobicie amortyzatora 1 i 3/4
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 24
Rejestracja: 28 stycznia 2011, 22:24
Lokalizacja: Wałcz
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 sierpnia 2013, 13:17

dzieki wielkie

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 07 kwietnia 2012, 15:38
Lokalizacja: chełmno
Motocykl:

Post » 16 sierpnia 2013, 21:19

a ja mam ponad 100kg i co wtedy?? ma ktos moze jakieś sprawdzone ustawienia na ta wage??

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 16 sierpnia 2013, 22:04

Proszę tu jest lekturka do poczytania w temacie : ;)
http://www.motocykl-online.pl/technika/ ... nia,3336,1


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość