Strona 1 z 1

929 do oceny

Post: 31 sierpnia 2013, 16:50
autor: burnfeel
Zna ktoś może tą 929 ? Szukam dla znajomego

http://tablica.pl/oferta/honda-cbr-929- ... fd773cff1a

Post: 31 sierpnia 2013, 18:18
autor: stashekcn
"tym ze dawalem do znajomego motorek na regulacje zaworow i muwi ze nic tam nie trzeba ruszac narazie i ze nic tam nie bylo ruszane motorek ma przebieg 57 tys km a wtych modelach pierwsza regulacje wykonuje sie prz 60 tys km.
chodzi jak pszczulka "

Ciekawych informacji człowiek dowiaduje się z tych ogłoszeń. przy 60 tyś regulacje zaworów... hmmmm rotfl2: o ortografii szkoda pisać ;)

Post: 31 sierpnia 2013, 23:10
autor: wszymon
nieźle rzeźbiony, akurat czacha i zadupek wbrew opisowi malowane, tarcze hamulcowe z rocznika 2001, felgi malowane oryginalne były czarne.

Post: 01 września 2013, 14:34
autor: Dżanio
Wersja USA pamiętam,że już bardzo długo stoi na Tablicy,więc raczej nie jest warta uwagi.

Post: 01 września 2013, 20:17
autor: maciekx
słuchajcie nie wytrzymałem i napisałem do ziomka żeby siebie i innych nie okłamywał i w sensie regulacji zaworów co 60 tys km hehe słuchajcie co mi napisał i co ja napisałem

Twoja odpowiedź

chłopie ogarnij się nie pisz głupot i nie okłamuj ludzi, regulacje luzów zaworowych robi się co 24 tys km


jukin26 Ogłoszenia tego użytkownika

co ty CENZURA gosciu pierwsza regulacja luzow zaworowych w tym modelu jest po przebiegu 55 60 tys km i to ty CENZURA poczytaj troche i popytaj profesjonalistow

Twoja odpowiedź

heheh widać że nie widziałeś nigdy na oczy service manuala do cbr 929 heheh pewnie nawet nie wiesz co to jest a fachowców to faktycznie musisz mieć super w okolicy że pierdzielą takie głupoty heheheehe. ale to widać po elokwencji twojej wypowiedzi. byś był mądry byś najpierw sciągnął service manual do cebry sprawdzil a dopiero potem pisał takie rzeczy, ale pewnie nie potrafisz tego zrobić więc żyj dalej w błogiej nieświadomości że reguluje się co 60tyś km heheheh dobre już forum fireblade.pl się z ciebie śmieje patrz poczytaj
http://forum.fireblade.pl/viewtopic.php?t=12691

jukin26 Ogłoszenia tego użytkownika

Jak ja. Bym chciał stanąć CENZURA przed toba.


hahhahaha no co to kurde za człowiek bosche litości żeby takich motocyklistów spotykać na drodze oby jak najmniej :) :ooo:

Post: 01 września 2013, 21:33
autor: toper-utl
Nie znam goscia i mam wyebane na sprawe, ale moze sprzedajacemu nie chodzi o dane z serwisowki, tylko o realny przebieg po ktorym regulacja jest konieczna. Fajery sc28, 33, 44 50, nowsze zreszta tez, dluga trzymaja tolerancje i raczej bez problemu dochodza do 60kkm bez regulacji.

Post: 01 września 2013, 22:46
autor: stashekcn
Offtop
W SC57A moim i kolegi przy 32 tyś km jeden zaworek minimalnie podchodził pod górną wartość luzu. także chyba warto tam zaglądnac co 24 tyś km. Ja mam zrobione 16 tyś i myślę ze dam przez zimę sprawdzić luz, żeby miec spokój w sezonie.

Post: 02 września 2013, 07:58
autor: maciekx
u mnie również przy około 30 tys km był ostatni dzwonek na regulacje bo zawory już ledwo mieściły się w normach a kilka było już ciut poza normą, także ciężko mi uwierzyć że 60 tyś normalnie uzytkując motocykl nie będzie konieczna regulacja, a japońskie móżdzki nie na darmo sobie wymyślili że przy konkretnych przebiegach robi się przeglądy.

Post: 02 września 2013, 13:39
autor: Max_929

Post: 02 września 2013, 14:49
autor: maciekx
ludzie to mają fantazje a pewnie jeszcze rok wcześniej czy na wiosne kupil go za 17 czy 18 tys hehehe

Post: 02 września 2013, 18:27
autor: Czarny
Max_929, ten to z rok już jest w sprzedaży :D ,kosa musi być jak właściciel przy 5tyś.przebiegu taki serwis robi :D

Post: 02 września 2013, 19:10
autor: toper-utl
Z tymi luzami zaworowymi to chyba zostałem troche zle zrozumiany. Serwisowka zaleca sprawdzenie co 24kkm i ja tego absolutnie nie neguje bo tak trzeba robic i juz --> ale sprawdzenie to nie regulacja i zazwyczaj, a praktycznie zawsze w przypadku sc33 i sc44 po tym przebiegu nie ma potrzeby ich regulacji. Moze sie myle i nie bede obiektywny, ale z doswiadczenia wiem ze zazwyczaj regulacja była niezbedna przy drugim , trzecim przegladzie - czyli po okolo 50-70kkm, i to tez nie zawsze, wiec to by sie mniej wiecej pokrywało z tym co sprzedajacy gada. Oczywiscie duzo zalezy od danego egzemplarza moto i tego jak nim szofer powozi, jako ciekawostke moge podac koleszke odemnie z miasta, ma 600rr i w tym sezonie dobil do 100.000 km, jeszcze nigdy zaworow nie regulował co potwierdza aso w ktorym od nowosci maszyne serwisuje. Oczywiscie nie oznacza to ze mozna olac regulacje bo pewnie i tak jest ok, wlasnie po to sa podane interwały w serwisowce, aby co jakis czas tam luknac i jedna na 10, 100 lub 1000 maszyn moze miec koniecznosc ich poprawy. Wszystkie te dane sa liczone statystycznie i jesli po np 24 tys km 98% motocykli nie wymaga serwisu to uznaje sie ze tak jest ok - reszta to tzw wyjatek od reguły i w ich przypadku trzeba wykonac regulacje.