Strona 1 z 1
Pochylenia 929 w zakręcie

:
17 kwietnia 2014, 17:49
autor: Levy139
Witam chodzi dokładnie o to pod jakim katem motocykl da sie położyć na torze w zakręcie? W gsxr 1000 k1 do 54,5 stopni a jak to wyglada w 928?

:
17 kwietnia 2014, 18:33
autor: THOMAS
Pierwsza sprawa to opony jakie założysz, jaki profil. Gdy założysz sportową oponę będzie większy kąt ale może zabraknąć CI prześwitu. Większość motocykli danej klasy ma podobny kąt pochylenia na standardowych oponach... Nie wiem czy ktoś to badał szczególnie że 929 i 954 nie były i nie są szczególnie często na torze wykorzystywane...

:
17 kwietnia 2014, 18:34
autor: arek
Przecież nikt z kątownikiem nie jeździ...położysz na tyle ile masz odwagi i opony pozwolą, nie wspominając o podnóżkach.

:
17 kwietnia 2014, 20:22
autor: Czarny
Levy139, jak w zakręcie zaczniesz przycierać setem to już jest odpowiedni kąt

929 ma troche je za nisko

wtedy można za pauzować i mierzyć

Re: Pochylenia 929 w zakręcie

:
17 kwietnia 2014, 23:47
autor: roksc33
Levy139 pisze:Witam chodzi dokładnie o to pod jakim katem motocykl da sie położyć na torze w zakręcie? W gsxr 1000 k1 do 54,5 stopni a jak to wyglada w 928?
W T F?????

:
18 kwietnia 2014, 08:18
autor: maciekx
do przytarcia bolców w podnóżkach nie trzeba wiele nawet kolanem nie trzeba trzeć żeby już bolczyki przycierały, ale po ich wykręceniu jest już dużo lepiej, ogólnie z tego co czytałem wszedzie to fireblady mają właśnie bardzo nisko podnóżki i łatwo przytrzeć strasznie. ale jak to się ma na wartość w stopniach to nie mam pojęcia ani nigdzie nigdy nie wyczytałem takiego info

:
18 kwietnia 2014, 10:04
autor: motobandyta

nie karmić trolla


:
22 kwietnia 2014, 15:26
autor: pekal1
Nie wiem ile wskazanie programu pirelli ma się do rzeczywistości ale u mnie wyglądało to tak:


:
23 kwietnia 2014, 08:09
autor: Levy139
To ze stupkami sie trze to ja wszystko wiem. Ale sportowe sety i jest lepiej maja sc28 latałem po torach to masakra ale ona tylko jakieś 45 stopni sie kładka a sety zdarłem do końca i chce kupić 929 na tor i robię sobie rozeznanie co lepsze ale sentyment do hondy zostal ogromny

dlaczego 929 i 954 nie na tor? Suzuki to same stuki nie lubię ich są jakieś takie dretwe.

:
23 kwietnia 2014, 12:47
autor: roksc33
Levy139 pisze:To ze stupkami sie trze to ja wszystko wiem. Ale sportowe sety i jest lepiej maja sc28 latałem po torach to masakra ale ona tylko jakieś 45 stopni sie kładka a sety zdarłem do końca i chce kupić 929 na tor i robię sobie rozeznanie co lepsze ale sentyment do hondy zostal ogromny

dlaczego 929 i 954 nie na tor? Suzuki to same stuki nie lubię ich są jakieś takie dretwe.
Jak uwazasz ze sa dretwe to sie przejedz zdrowym k1 k2 k3 k4 1000 i potem wroc na forum ladnie przepros i moze beda ci wybaczone twoje wini i grzechy


:
23 kwietnia 2014, 18:40
autor: Czarny
roksc33, co ty porównujesz np k 3..4lytra do 929?

..wiadome że kładzie honde

porównać można 750 z 929.


:
23 kwietnia 2014, 18:46
autor: roksc33
Czarny pisze:roksc33, co ty porównujesz np k 3..4lytra do 929?

..wiadome że kładzie honde

porównać można 750 z 929.

kolega napisal zemotory sa niebardzo. podejrzewam ze 750 k2 i 929 niemialo by duzo do gadania z k2 750. wiem bo mialem:)i 750 k2 ma pieknie dlugie biegi. nie bes powodu n torze 750 jest guru:)