Strona 1 z 2

Zbyt wysokie obroty po odpaleniu 929

Post: 10 lutego 2009, 17:14
autor: Jacek
Po sprawdzeniu luzów zaworowych przez mechanika stwierzdiłem ,ze silnik ( 929 ) po uruchomieniu inaczej sie zachowuje . Inaczej tzn ,ze wchodzi na duzo wyzsze obroty i jakby dluzej trwa zanim zejdzie z obrotów po rozgrzaniu silnika . Dałbym głowe ,ze przed regulacja silnik chodził spokojniej i nie na tak wysokich obrotach . Mozna to jakos wyregulować bo mechanik ktory to robił powiedzial ,ze tak ma byc . A mi sie to nie podoba . Jesli Ktos wiedziałby cos na ten temat prosze o odzew.
---
Pozdrawiam
Jacek FireBlade '01

Post: 10 lutego 2009, 17:15
autor: Piotrek
Ile RPM?

Post: 10 lutego 2009, 17:39
autor: Jacek
Zdaża sie ,ze nawet do 4 tys

Post: 10 lutego 2009, 17:51
autor: wuja
Sprawdziłbym pod kątem lewego powietrza.

Post: 10 lutego 2009, 23:00
autor: henk666
Siemka,a czy ten mistrz od regulacji luzów zaworowych jakiejś synchronizacji Ci nie przeprowadzał? Bo mi się wydaje,że coś tam musiał działać i urządzenia sterującego ssaniem nie przestawił,a ono własnie steruje obrotami na ssaniu i po rozgrzaniu silnika obniża obroty do prędkości biegu jałowego.

Post: 11 lutego 2009, 13:33
autor: Jacek
henk666 - no jakis trop mi poddałes i całkiem mozliwe ,ze własnie to . Wkurza mnie to wiec wkrotce wybueram sie do innego mechanika . Moze uda sie usunac ta usterke .
---
Pozdrawiam

Post: 11 lutego 2009, 23:17
autor: henk666
No ja bym na to stawiał,cieszę sie że mogłem coś podpowiedzieć,pozdro i miłego śmigania na 929 życzę. :twisted:

Post: 12 lutego 2009, 17:22
autor: Jacek
na 929 jest zawsze miło :):):)

Post: 12 lutego 2009, 19:04
autor: cziken929
Synchro nie jest zbyt przyjemne w 929 i zaden mistrz by sobie sam nie robil w cenie regulacji zaworow. Jesli wasza wiedza jest w stanie pomiescic fakt, ze zle wykonana synchronizacja podcisnien spowoduje ciezki start i bardzo nierowna prace silnika...implikuje raczej wolniejsze obroty startu. Za start odpowiada FAST IDLE WAX UNIT i moze calkiem przypadkiem jest tu awaria a to wieszanie psow na wszystkich majstrach jest na wyrost. Jest duzo partaczy ale duzo ludzi ktorzy maja talent i sa solidni. Moje zalecenie to takie; Umiesz...nie umiesz rob sam, psuj sam i miej pretensje do siebie. Apropos za wysokich obrotów to Gooly ma to samo ale tylko gdy jest bardzo zimno i na wiosne ja sie tym zajme pewnie. Ciekawe co ja CENZURA przy tej naprawie :lol: Moze panewka CENZURA :shock:

Post: 12 lutego 2009, 20:53
autor: Jacek
cziken929 - nie bierz tych uwag do siebie :) poza tym nikt nie wiesza psów na mechaniorach . W moim konkretnym przypadku zwrocilem sie do mechanika ktory robil mi regulacje a on powiedzial ,ze tak musi byc i koniec . Ja jednak uwazam ,ze przed regulacja bylo inaczej ( inaczej znaczy inaczej:) ) wiec dla rozwiania watpliwosci zawioze konia do innego , tak dla spokojnosci :) A tak na marginesie, chetnie wybrałbym sie do Ciebie ale gonic spod Szczecina ? :) hmm......... chociaz pewnie warto by bylo . Spojrzalbys i osłuchał maszyne a przy okazji udzielił cennych wskazówek na temat przycierania kolanem o asfalt w złożeniu :)
---
Pozdrawiam
Jacek FireBlade '01

Post: 12 lutego 2009, 21:26
autor: cziken929
Jacku z przycieraniem kolanami o asfalt jest prosto; Zakładasz dobre gumy o mieszance soft i gniesz zapominając o możliwości szlifu. Jak z każdego zakrętu wyjdziesz bez wiekszych emocji to znaczy, że jest za wolno, jeśli wyjdziesz z zakrętu slajdem to znaczy ze jest optymalnie, lub opony niedogrzane. Jak CENZURA w krzaki to znaczy, że było za szybko :mrgreen: Ja za każdym razem gdy byłem na torze to leżałem 8) Zapłaciłem za moto 16 000 a sprzedałem za 10 500 :roll: Droga zabawa ale emocje warte każdego tysiaka :twisted:

[ Dodano: Czw Lut 12, 2009 8:30 pm ]
A ak przy okazji to gdy zdecyduje sie wrocic na asfalt to zapraszam do mnie. Polecimy na tor kartingowy w Lbn bardzo techniczny i po 2 godzinach bedziesz wymiotował z adrenaliny i zawrotu głowy gwarantuje :wink: Potem wpadniesz do mnie i napijemy sie trunku o nazwie czterdzieści...na drugi dzień wrócisz spokojnie na kacu na wybrzeze :mrgreen: (no z tym spokojnie to może mnie poniosło :mrgreen: )

Post: 12 lutego 2009, 21:37
autor: Jacek
cziken929 - gumy mam dobre , Dragon Supercorsa Pro 190/55/17 i 120/70/17 ale nie moge pokonac bariery psychicznej . Jezdzac VTRa leżalem na zakrecie i jakos teraz tak trudniej. Poza tym nie mam w najblizszej okolicy nawet toru kartingowego a droga publiczna tym bardziej nie sprzyja .
Jesli chodzi o adrenaline i wymioty to wiem cos o tym :) moj błednik juz nie raz mowił dosyć :)
Mowisz Krasnystaw , hmmm.................. :)
---
Pozdrawiam