Strona 1 z 3

929 vs 954

Post: 24 listopada 2007, 16:58
autor: Piotrek
Na wiosne zmieniam moto. Chce kupic 929 ale wiele osob namawia mnie na 954. Wart dodac troche wiecej zeby kupic nowsza wersje? Motocykl bedzie uzywany w 99% na szosie

Post: 01 grudnia 2007, 16:25
autor: Yogi
dla mnie tak; tez stalem przed takim wyborem; dla MNIE 954 wyglada po prostu nowocześniej; nie mowiac o ulepszeniach technicznych w stosunku do 929

Post: 01 grudnia 2007, 18:29
autor: Tytus
tez bym wolal dolozyc i kupic 954 :0 Sam tak zrobilem bo chcialem wczesniej 929 2001 kupic a skonczylo sie na 954 2003 :)

Post: 05 grudnia 2007, 23:36
autor: krolik
Osobiscie wybralbym 954

Post: 07 grudnia 2007, 13:10
autor: Cris83cbr900
Witam

Tez zmieniam na wiosne moto. Obecna SC33 nigdy mnie nie zaiodla (jak dbasz tak masz). Tez postawilem sobie ten problem ale wybralem 954 !! :D. Sam ten problem poruszalem na forum i wszyscy mi mowili ze wybrac 954. Pytalem znajomego ktory ma doswiadczenie i mi powiedzial ze 929 jest wytrzymalsza od 954. Wiec zdecydowalem ze kupiec sobie 954 z przbiegiem okolo 20 tys km i powinno byc dobrze. Oczywiscie wszystko zalerzy jak poprzednik traktowal moto. Ja zostaje przy 954 :) Powoli szykuje trase po niemczech aby znalesc i wybrac jak najlepsza obcje. Mam nadzije ze trafi ci sie igielka. Pozdro

Post: 11 grudnia 2007, 20:58
autor: krolik
954. Cris powodzenia w poszukiwaniach.Mam nadzieje ze sie pochwalisz jak juz znajdziesz:D Pozdro

Post: 06 stycznia 2008, 15:59
autor: pawel1449
WITAM,
Właśnie stanąłem przed takim samym dylematem i zastanawiam się czy oprócz różnic wizualnych są jakieś znaczące różnice pod względem użytkowania, prowadzenia itp. (w normalnej, nietorowej jeździe) i jakie są realne ceny obu modeli (import wychodzi pewnie taniej). Pozdrawiam.

Post: 06 stycznia 2008, 17:39
autor: heniek
wg. mnie nie, ma sie nad czym zastanawiac tylko 954, chyba ze to kwestia gustu, a otym sie nie rozmawia.Jeszcze pozostaje polka cenowa, ale tak czy owak znalesc dobry egzemplarz obojetnie jaki jest bardzo ciezko, ja z kolei zastanawiam sie nad sc57 tylko dlatego ze lepiej ciagnie od dołu (guma z drugiego biegu) z tego co widac na filmie tytusa w 954 na 2-ce musze go micno rwac zeby poszedl, podejzewam ze w 929 bedzie to samo.
Jak zdecyduje sie na sc57 to polecam Ci moj 954 dodalem fotke do galeri niebieski jest bezwypodkowy 13tys.wszystko w orginale oprocz tylnych kierunkow bo byly paskudne, nowe opony dunlop qualifier, amor scotts ohlins. zrobołem 3,5 tys km. za poszukiwaniem tego modelu a kupilem go z przebiegiem 7 tys. krajowy z motopolu.

pozdrawiam i zycze powodzenia w poszukiwaniach (nie napalaj sie) heniek

Post: 06 stycznia 2008, 23:30
autor: Lodzia
Ja podobnie jak reszta kolegów uważam, że warto wydac troche więcej i kupić 954. Wiem, że zmiany w silniku nie są wielkie (średnica cylindrów, głowica, wtryski, pompa olejowa) ale jest to bardziej dopracowana maszyna od 929. Pozdrawiam

Post: 08 stycznia 2008, 20:07
autor: Jacek
Witam !
Kazdy chwali i poleca to co ma aktualnie pod tylkiem ale bez przesady . Wiadomo,ze co nowsze to przewaznie lepsze ale Blady 929 jest takze fajnym motocyklem do zwyklej , codziennej jazdy ale i do poszalenia takze sie nadaje. Aktualnie jezdze 929 i podoba mi sie bardziej niz 954 . Poza tym kazdy nowszy model jest o kilka tysiecy drozszy wiec jesli budzet Cie nie ogranicza , kup oczywiscie nowszy . Moim nastepnym prawdopodobnie bedzie 1000 RR :)
---
pozdrawiam
jacek ( 929 01' )

Post: 10 stycznia 2008, 20:58
autor: Piotrek
OK, wiec teraz takie pytanie: 954 czy R1 2002-03r?

Post: 10 stycznia 2008, 22:42
autor: Lodzia
Zależy czego szukasz w motocyklu. Pod względem mocy R1 2003 góruje nad 954 (testowałem osobiście),ale pod względem niezawodności nie ma szans. R1 ma bardzo awaryjną skrzynię biegów więc wypadająca dwójka lub trójka to prawie standard. Poza tym pozycja kierowcy w R1 to porażka. Pozdrawiam