Dzisiaj jest 17 listopada 2019, 02:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

praca silnika

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 06 marca 2008, 22:37
Lokalizacja: Kraśnik
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 13 kwietnia 2008, 12:19

wogole to nie za bardzo mialem gdzie postawic.Gdzie bym nie zadzwonil to trzeba czekac miesiac.Jak odbiore to napisze na forum co i jak.

Awatar użytkownika
 
Posty: 26
Rejestracja: 28 listopada 2007, 18:53
Lokalizacja: warszawa/
Motocykl: 929RR '00
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2008, 22:20

W moim moto rowniez spalil sie silniczek od exupa ( wyskakuje blad na wyswietlaczu 34 ). Wstawiłem silniczek od kumpla z moto ( pewny, bo wczesniej u niego wszystko chulało ) i niestety dalej na wyswietlaczu wyskakuje blad 34 a silniczek w zadnym zakresie obrotów nawet nie drgnie. Czy tak powinno byc????, co musze zrobic zeby ten sprawny silniczek zaczal normalnie chodzic???? Czy najpierw musze podlaczyc moto do kompa i wykasowac stare bledy???, zeby drugi sprawny silniczek zaczal dzialac , czy powinno byc tak ze po zmianie silniczka na sprawny blad sam znika a silniczek chodzi??? Dodam moze ze odlaczałem juz mase i nic to nie daje. Moto chodzi tragicznie na wolnych jest chustawka obrotów (silnik zachowuje sie tak jakby mial ciezko pracowac ) jak dostanie gazu to ladnie sie wkreca na obroty i pozniej ( powyzej 4-5 tysiecy obr. ) wszystko chodzi ok. Wymieniłem juz swiece na oryginal i wstawiłem K&N filtr oraz komin przelotowy i jazdy dalej nie ma bo wystraczy jakas gorka albo kraweznik i moto potrafi zgasnac jak nie dostanie wiekszych obrotów. Strasznie denerwujacy jest ten caly exup.

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 21 kwietnia 2008, 13:33

wiesz co, popatrz pod zbiornikiem na taki mały wężyk, on powinien dochodzić do trójnika (do wężyków), pewnie Ci wypadł jak grzebałeś albo przy zdejmowaniu baku. ja miałem bardzo podobną usterkę i zgłupiałem, bo nie wiedziałem ocb. podjechałem do Kędziora i on mi to zrobił w 5min :)

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 25 kwietnia 2008, 19:53

o boszzzeee !!! Sprawdz najpierw czy obraca :roll: sie zawór w kolekorze zanim spalisz kumplowi silniczek !! Błędy skasujesz jak odepniesz masę z akumulatora na 2 minuty
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 26
Rejestracja: 28 listopada 2007, 18:53
Lokalizacja: warszawa/
Motocykl: 929RR '00
Rok produkcji: 0

Post » 30 kwietnia 2008, 08:39

oczywiscie zawor sprawdzony i wszystko lata jak powinno !!!!!! okazalo sie ze modul zaplonowy padl i musialem wstawic drugi. teraz wszystko juz jest ok i bledy tez juz sobie wykasowalem.

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości