Strona 2 z 3

Post: 15 grudnia 2007, 21:32
autor: goOly19
koma tylko ze on ma i i ta cbr w ta flage tez ja widzialem ;) czarna sprzedal cbr i nie byla malowana to byly 2 oddzielne moto:) w nast tyg moze trafi sie znowu okazja bo z tamtym to troche zalowalem ze nie kupilem :( hmm za duzo jezdził po wodzie hmm ciekawe spostrzezenie hehe :) a to nie byla przypadkiem sprowadzona i ze raczej tym on nie jezdzil? pozdro;) wydac 15-18 koła na moto kazdy potrafi ale nie kazdego stac na to i poprostu szuka sie okazji w b dobrym stanie!!

Post: 15 grudnia 2007, 21:59
autor: koma600
aaha to niewiedziałem że to druga sztuka ale mówie napisze. a co do tego to chodziło mi że motor jeździł dużo po wodzie bo był z angli.Ja dzisiaj kupiłem zółtą ze skierniewic już drugi motor od tego goscia kupiłem.

Post: 16 grudnia 2007, 00:39
autor: goOly19
a jakie moto w jakiej cenie i co za czlowiek ze skierniewic jakie ma moto po jakich cenach itp:)

Post: 16 grudnia 2007, 16:19
autor: koma600
Moto 929 żółto grafitowa 2001 przebieg 28tsi.Pierwsza rejestracja 2003.za 15.800do opłat.

Post: 17 grudnia 2007, 20:09
autor: goOly19
http://moto.allegro.pl/item285731158_ya ... kowa_.html co o tym sadzicie?? moto sprowadzone z wloch z tego co widac stan zejebioza i moje pytanie w tej cenie mogłbym dostac cbr929 z gdzies 00 roku , i jak myslicie ktory wybor by okazal sie lepszy ?? yamaha skrznia siada?? czy moze aby głownie w r6 , r1 ma mały przebieg cbr by miala kolo 30 tys , czekam na jakies podpowiedzi co i jak;)

[ Dodano: Pon Gru 17, 2007 7:31 pm ]
http://moto.allegro.pl/item285731158_ya ... kowa_.html poprawka do linku

Post: 17 grudnia 2007, 21:36
autor: MasterLuke
Hejka

Co do tego przebiegu to bym sie grubo zastanawial :D jak na ten rocznik :lol: wrecz nie mozliwe ,co do tej skrzyni to padaly biegi zwlaszcza dwojka :/ przy wiekszych przebiagach ,ale z drugiej strony yamaha jest ladna wg mnie :) ja smigam na sc33 ale jak mialbym wybierac teraz pomiedzy honda a yamaszka to wybralbym yamaszke bez dwoch zdan ,co do tej awari naprawa biegow nie jest kosztowna a co najlepsze nie trzeba rozbierac calego silnika jak w sc44 skrzynia jest kompaktowa :) ale to tylko moje odczucia moze wypowiedza sie inni :) pozdrawiam

Post: 17 grudnia 2007, 22:44
autor: marcinSC33
Powiem tyle, że po zdjęciach takich jak te z allegro to niemożna powiedzieć że jest zajebioza(choć sprawia wrażenie).Pozatym ten przebieg to raczej możesz między bajki włożyć;-)chyba że motocykl latał na torze to spoko można uwierzyć...A tak na koniec wybór motocykla to twój wybór i ciężko mi się wypowiedzieć co będzie odpowiednie dla Ciebie stestuj erłana;-) jak masz okazje stestuj RRe i się zdecyduj na coś.Bo najważniejsze to odpowiedzieć sobie na pytanie-"co chcę w życiu robić?(czym jezdzić) i zacząć to robić.Ja mam z R1 ZŁE WSPOMNIENIA więc bez wahania wziąłbym RR.

Post: 06 lutego 2008, 22:11
autor: goOly19
Kolejne moto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M643798 co o tym sadzicie? jestem mocno zdecydowany na ten motorek w czwartek jade go ogladac, moto jest lekko zmeczone klimatem angielskim oraz na ssaniu jak zimny oborty wskakuja nawet ponad 3 tys ale to chyba synchro wtryskow czy moze sie myle? tyle napisalem co sie dowiedzialem o wadach jakis tego moto emeilowo z wlascicielem ... o pozytywach chyba nie ma sensu pisac;) tylko zastanawia mnie to ssanie ( jesli sychro to chyba kolo 70 zl ) to nie duzo czekam na opinnie wasze co do motorku i jak by mozna wasze przedzialy przy zimnym silniku , ps po rozgrzaniu kolo minuty pracuje rowno wkreca sie na obroty itd pozdro:)

Post: 07 lutego 2008, 14:24
autor: RudiszRR
Goooly wedlug mnie marudzisz jak stara baba to srubka przykrecona pare mm za duzo w stosunku do oryginalnej to porysowane srubki to obr na ssaniu o 0,5tys za wysokie. Chlopie chcesz kupic idealny motor to idz do salonu a nie patrzysz po sprowadzanych okazjach z zagranicy. Motorem sie jezdzi wiec nie dziw sie ze w polowie okaze sie krecony przebieg ze srubki byly odkrecane czy cokolwiek innego robione bo sam jak motor mocno schlapie rozkrecam w cholere rzeczy czyszcze i zakrecam wiec to normalne ze sa slady na srubach. A co do tych obr to wtryski to nie gazniki i sie ich tak czesto nie synchronizuje. Obr na ssaniu zaleza od bardzo wielu czynnikow i jakby ci rosly do 7 tys to moglbys sie przejmowac a tak to moze byc wilgotne powietrze inna mapa zaplonowa brudny lub czysty filtr itd itp wiec nie marudz tylko jedz obejrzyj jak silnik cyka dobrze przebieg nie krecony i nie zostawia dwoch sladow to bierz a nie marudz bo reszte rzeczy sobie za grosze wymienisz nawet jak ci sie srubka nie spodoba bo porysowana.

Post: 24 stycznia 2009, 00:29
autor: tomcik
witam mam pytanie odnośnie 929 mam zamiar właśnie kupić taki motorek i nie wiem na co zwracać szczególna uwagę żeby motorek posłużył mi troche

Post: 24 stycznia 2009, 08:07
autor: accordaccordacc
Widze ze kolega nie jest zdecydowany!Ogladales wiele motocyklowych okazjii policz ile kasy straciles na dojazdy zeby je poogladac nie wspomne o amortyzacji !A ta kase co straciles na poszukiwania dolozylbys i kupil moto w bardzo dobrzym stanie za wieksze pieniadze tyle tylko ze nie okazje !Jak juz wczesniej koledzy wspominali okazjii nie ma i nie bedzie!!!pozdrawiam :twisted:

Post: 24 stycznia 2009, 15:07
autor: szafa87
Okazyjnie to można dostać w łeb