Strona 1 z 2

exap

Post: 29 grudnia 2007, 23:16
autor: goOly19
Witam mam kolejno moto na uwadze cena dosc atrakcyjna lecz moto troche poobijane itd (sprowadzone) poobijane tzn bak wgnieciony i porysowany lecz nie popekany bok. Pytania kolega co tym jezdzil nie ukrywal i od razu mowil ze do roboty jest regulacja exapa cos takiego ze slychac jakis metaliczny stukot w wydechu i pytanie jaki koszt takiego czegos ? i 2 mowil ze jest bicie przy hamowaniu chyba jednego mocowania nie ma gdzies wylecialo tarczy i moze byc minimalnie skrzywiona wiec jaki jest koszt tarcz uzywek i orginalu i czy jest mozliwosc jakiegos zastapienia tych srub ( nawet nie wiem dokladnie jakich bo to aby przez telefon mi wyjasnil) pozdrawiam;) cena 11.5

Post: 29 grudnia 2007, 23:54
autor: crazyduck
witam exap sam mozesz wyregulowac nie wiem o jaka srobe Tobie chodzi jezeli o mocujaca tardze do kla to chyba mam takie sroby a jezeli tarcza nie jest mocno krzywa mozna ja wyprostowac.pozdrawiam

Post: 30 grudnia 2007, 00:06
autor: Lodzia
Jeżeli chodzi o metaliczny stukot z exupa to normalne w 954 i 929 więc nie przejmował bym sie tym za bardzo, a odnosnie tarczy hamulcowej to jest tak jak pisał crazyduck. Pozdrawiam :D

Post: 30 grudnia 2007, 02:29
autor: goOly19
z ta srubka to w nast tyg sprecyzuje pytanie:) hmm jeszcze jaki okolo jest koszt pomalowania calego moto w jakis fajny wzor?? hmm narazie chyba tyle pytan:)

Post: 30 grudnia 2007, 12:26
autor: marcinSC33
"mocowania nie ma gdzies wylecialo tarczy i moze byc minimalnie skrzywiona"Gooly-powiedz mi jak gościowi mogło mocowanie wylecieć?On te tarcze w palcach dokręcał?Sorry za komentarz ale przy zakupie moto bierz pod uwage swoje bezpieczeństwo a nie tylko okazyjną cenę...Schemat regulacji exupa można wygrzebać w necie i samemu zrobić,wiele osób zaniedbuje te regulacje więc norma że dzwoni.A koszt malowania to zależy jak chcesz to zrobić u nas konkretny aserografista bierze plus minus ok2000zł za moto ale efekt kosmos.Powodzenia

Post: 30 grudnia 2007, 15:55
autor: crazyduck
Witam ja swojego franka sam pomalowalem i kosztowalo to mnie okolo 150 zl czarna perla + grafitowy matalik :mrgreen:

Post: 04 stycznia 2008, 15:13
autor: rodman
nie chce zakladac nowego tematu dlatego tutaj umieszcze swoje pytanko.
Czy niesprawny exup ( tzn niedzialajacy sterownik, przez co klapki sa na stale na maxa otwarte ) moze miec wplyw na wieksze spalanie Pytam bo w moim moto wyswietla sie 35 blad i udalo mi sie ustalic ze jest to wlasnie sterownik i nie wiem czy oplaca mi sie go robic czy jezdzic tak jak jest z maksymalnie otwartymi klapami przez caly czas.

Post: 04 stycznia 2008, 15:49
autor: Cris83cbr900
Witam
Ja maluje motorki !!! I serwisuje :)
Za pomalowanie motoru areografem biore 1200zl :D
Moge przeslac fotki na e-maila.
Pozdrawiam :)

Post: 04 stycznia 2008, 18:34
autor: goOly19
cris to wyslij foty na alcapone9@interia.pl :) z gory dziekuje narazie rozwalilem auto i musze poczekac jakis czas nad kupnem moto ale kupie bo lubie CENZURA:D

Post: 28 stycznia 2008, 00:34
autor: zbyszek007
Czy ktoś mógłby wytłumaczyć mi do czego tak właściwie jest ten exap myśle i nie moge wymyślić. Po co te klapy w wydechu, wydaje mi sie że lepiej jest jak będzie wolny przepływ spalin i na końcu tłumikiem będą spowalniane a tu jakieś klapy w wydechu. Może mi to ktoś wyjasnić.

Pozdrawiam

[ Dodano: Sro Sty 30, 2008 11:18 pm ]
Już wiem :D Doczytałem

Post: 10 lutego 2008, 15:41
autor: goOly19
w sumie to nie wiem jaka ma taka pozytywna strone ten exap zbytnio sie nie znam ale wiem ze na wydechu bez tych klapek jest mocniejsze moto ;) wam tez 929 wchodzi z gazu na kolo bez problemu? i jakie macie v-max na 1 biegu ;) pozdro

Post: 10 lutego 2008, 21:20
autor: lukaszcbr
dzis na 2 biegu jechalem cos ponad 190 km/h i odcielo :) n a pierwszym nie wiem ile :)