Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 19:50

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

exap

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

exap

Post » 29 grudnia 2007, 23:16

Witam mam kolejno moto na uwadze cena dosc atrakcyjna lecz moto troche poobijane itd (sprowadzone) poobijane tzn bak wgnieciony i porysowany lecz nie popekany bok. Pytania kolega co tym jezdzil nie ukrywal i od razu mowil ze do roboty jest regulacja exapa cos takiego ze slychac jakis metaliczny stukot w wydechu i pytanie jaki koszt takiego czegos ? i 2 mowil ze jest bicie przy hamowaniu chyba jednego mocowania nie ma gdzies wylecialo tarczy i moze byc minimalnie skrzywiona wiec jaki jest koszt tarcz uzywek i orginalu i czy jest mozliwosc jakiegos zastapienia tych srub ( nawet nie wiem dokladnie jakich bo to aby przez telefon mi wyjasnil) pozdrawiam;) cena 11.5

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 29 grudnia 2007, 23:54

witam exap sam mozesz wyregulowac nie wiem o jaka srobe Tobie chodzi jezeli o mocujaca tardze do kla to chyba mam takie sroby a jezeli tarcza nie jest mocno krzywa mozna ja wyprostowac.pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 30 grudnia 2007, 00:06

Jeżeli chodzi o metaliczny stukot z exupa to normalne w 954 i 929 więc nie przejmował bym sie tym za bardzo, a odnosnie tarczy hamulcowej to jest tak jak pisał crazyduck. Pozdrawiam :D

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 30 grudnia 2007, 02:29

z ta srubka to w nast tyg sprecyzuje pytanie:) hmm jeszcze jaki okolo jest koszt pomalowania calego moto w jakis fajny wzor?? hmm narazie chyba tyle pytan:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 30 grudnia 2007, 12:26

"mocowania nie ma gdzies wylecialo tarczy i moze byc minimalnie skrzywiona"Gooly-powiedz mi jak gościowi mogło mocowanie wylecieć?On te tarcze w palcach dokręcał?Sorry za komentarz ale przy zakupie moto bierz pod uwage swoje bezpieczeństwo a nie tylko okazyjną cenę...Schemat regulacji exupa można wygrzebać w necie i samemu zrobić,wiele osób zaniedbuje te regulacje więc norma że dzwoni.A koszt malowania to zależy jak chcesz to zrobić u nas konkretny aserografista bierze plus minus ok2000zł za moto ale efekt kosmos.Powodzenia

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 30 grudnia 2007, 15:55

Witam ja swojego franka sam pomalowalem i kosztowalo to mnie okolo 150 zl czarna perla + grafitowy matalik :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 26
Rejestracja: 28 listopada 2007, 18:53
Lokalizacja: warszawa/
Motocykl: 929RR '00
Rok produkcji: 0

Post » 04 stycznia 2008, 15:13

nie chce zakladac nowego tematu dlatego tutaj umieszcze swoje pytanko.
Czy niesprawny exup ( tzn niedzialajacy sterownik, przez co klapki sa na stale na maxa otwarte ) moze miec wplyw na wieksze spalanie Pytam bo w moim moto wyswietla sie 35 blad i udalo mi sie ustalic ze jest to wlasnie sterownik i nie wiem czy oplaca mi sie go robic czy jezdzic tak jak jest z maksymalnie otwartymi klapami przez caly czas.

Awatar użytkownika
 
Posty: 220
Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Rok produkcji: 0

Post » 04 stycznia 2008, 15:49

Witam
Ja maluje motorki !!! I serwisuje :)
Za pomalowanie motoru areografem biore 1200zl :D
Moge przeslac fotki na e-maila.
Pozdrawiam :)

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 04 stycznia 2008, 18:34

cris to wyslij foty na alcapone9@interia.pl :) z gory dziekuje narazie rozwalilem auto i musze poczekac jakis czas nad kupnem moto ale kupie bo lubie CENZURA:D

Awatar użytkownika
 
Posty: 99
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
Lokalizacja: WWL
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 stycznia 2008, 00:34

Czy ktoś mógłby wytłumaczyć mi do czego tak właściwie jest ten exap myśle i nie moge wymyślić. Po co te klapy w wydechu, wydaje mi sie że lepiej jest jak będzie wolny przepływ spalin i na końcu tłumikiem będą spowalniane a tu jakieś klapy w wydechu. Może mi to ktoś wyjasnić.

Pozdrawiam

[ Dodano: Sro Sty 30, 2008 11:18 pm ]
Już wiem :D Doczytałem
Zbyszek

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 10 lutego 2008, 15:41

w sumie to nie wiem jaka ma taka pozytywna strone ten exap zbytnio sie nie znam ale wiem ze na wydechu bez tych klapek jest mocniejsze moto ;) wam tez 929 wchodzi z gazu na kolo bez problemu? i jakie macie v-max na 1 biegu ;) pozdro
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 23:18
Lokalizacja: Olsztyn/G
Motocykl: CBR954
Rok produkcji: 2002

Post » 10 lutego 2008, 21:20

dzis na 2 biegu jechalem cos ponad 190 km/h i odcielo :) n a pierwszym nie wiem ile :)

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości