Witam mam kolejno moto na uwadze cena dosc atrakcyjna lecz moto troche poobijane itd (sprowadzone) poobijane tzn bak wgnieciony i porysowany lecz nie popekany bok. Pytania kolega co tym jezdzil nie ukrywal i od razu mowil ze do roboty jest regulacja exapa cos takiego ze slychac jakis metaliczny stukot w wydechu i pytanie jaki koszt takiego czegos ? i 2 mowil ze jest bicie przy hamowaniu chyba jednego mocowania nie ma gdzies wylecialo tarczy i moze byc minimalnie skrzywiona wiec jaki jest koszt tarcz uzywek i orginalu i czy jest mozliwosc jakiegos zastapienia tych srub ( nawet nie wiem dokladnie jakich bo to aby przez telefon mi wyjasnil) pozdrawiam;) cena 11.5
witam exap sam mozesz wyregulowac nie wiem o jaka srobe Tobie chodzi jezeli o mocujaca tardze do kla to chyba mam takie sroby a jezeli tarcza nie jest mocno krzywa mozna ja wyprostowac.pozdrawiam
Jeżeli chodzi o metaliczny stukot z exupa to normalne w 954 i 929 więc nie przejmował bym sie tym za bardzo, a odnosnie tarczy hamulcowej to jest tak jak pisał crazyduck. Pozdrawiam
z ta srubka to w nast tyg sprecyzuje pytanie:) hmm jeszcze jaki okolo jest koszt pomalowania calego moto w jakis fajny wzor?? hmm narazie chyba tyle pytan:)
"mocowania nie ma gdzies wylecialo tarczy i moze byc minimalnie skrzywiona"Gooly-powiedz mi jak gościowi mogło mocowanie wylecieć?On te tarcze w palcach dokręcał?Sorry za komentarz ale przy zakupie moto bierz pod uwage swoje bezpieczeństwo a nie tylko okazyjną cenę...Schemat regulacji exupa można wygrzebać w necie i samemu zrobić,wiele osób zaniedbuje te regulacje więc norma że dzwoni.A koszt malowania to zależy jak chcesz to zrobić u nas konkretny aserografista bierze plus minus ok2000zł za moto ale efekt kosmos.Powodzenia
nie chce zakladac nowego tematu dlatego tutaj umieszcze swoje pytanko.
Czy niesprawny exup ( tzn niedzialajacy sterownik, przez co klapki sa na stale na maxa otwarte ) moze miec wplyw na wieksze spalanie Pytam bo w moim moto wyswietla sie 35 blad i udalo mi sie ustalic ze jest to wlasnie sterownik i nie wiem czy oplaca mi sie go robic czy jezdzic tak jak jest z maksymalnie otwartymi klapami przez caly czas.
cris to wyslij foty na alcapone9@interia.pl z gory dziekuje narazie rozwalilem auto i musze poczekac jakis czas nad kupnem moto ale kupie bo lubie CENZURA:D
Czy ktoś mógłby wytłumaczyć mi do czego tak właściwie jest ten exap myśle i nie moge wymyślić. Po co te klapy w wydechu, wydaje mi sie że lepiej jest jak będzie wolny przepływ spalin i na końcu tłumikiem będą spowalniane a tu jakieś klapy w wydechu. Może mi to ktoś wyjasnić.
w sumie to nie wiem jaka ma taka pozytywna strone ten exap zbytnio sie nie znam ale wiem ze na wydechu bez tych klapek jest mocniejsze moto wam tez 929 wchodzi z gazu na kolo bez problemu? i jakie macie v-max na 1 biegu pozdro