Czary siakieś
Mam małą ciekawostkę dla Was.
Otóż wymieniłem u siebie sprzęgło-w komplecie z Allegro było 10 tarcz a u mnie 9 więc dzwonię do sprzedawcy i pytam
A on mi na to,że widocznie niektóre modele miały tak a inne siak
i żebym założył 9 tak jak miałem.Jakie było moje zdziwienie i rozczarowanie gdy nie mogłem wyjechać z garażu bo tak mi się ślizgało po wymianie.Rozbierałem wszystko 3 razy
Nie znalazłem przyczyny-ale i tak obwiniłem swój koślawy montaż.Moto z prędkością ślimaka przytargałem do znajomego doktora
wspomniałem o 9 tarczach i zaczął się śmiać
Za dwie godziny moto do odbioru-dołożona przekładka i ów 10 tarcza. DZIAŁA! tylko pytanie-dlaczego ja miałem 9 tarcz i też działało-a jak wymieniłem na 9 nowych to przestało-absolutnie żadnych więcej modyfikacji nie było. Czekam co o tym myślicie...
Otóż wymieniłem u siebie sprzęgło-w komplecie z Allegro było 10 tarcz a u mnie 9 więc dzwonię do sprzedawcy i pytam
A on mi na to,że widocznie niektóre modele miały tak a inne siak
i żebym założył 9 tak jak miałem.Jakie było moje zdziwienie i rozczarowanie gdy nie mogłem wyjechać z garażu bo tak mi się ślizgało po wymianie.Rozbierałem wszystko 3 razy
Nie znalazłem przyczyny-ale i tak obwiniłem swój koślawy montaż.Moto z prędkością ślimaka przytargałem do znajomego doktora
wspomniałem o 9 tarczach i zaczął się śmiać
Za dwie godziny moto do odbioru-dołożona przekładka i ów 10 tarcza. DZIAŁA! tylko pytanie-dlaczego ja miałem 9 tarcz i też działało-a jak wymieniłem na 9 nowych to przestało-absolutnie żadnych więcej modyfikacji nie było. Czekam co o tym myślicie...
. W serwisówce było również 9 więc i tak złożyłem, ale jak można było się domyśleć sprzęgło ślizgało się
więc dowaliłem jedną starą i było miodzio-malinka. Dodam jeszcze na koniec, że bardzo ważne jest odpowiednie ustawienie czpienia który później popycha i odciąga tarcze, regulacja na lince służy tylko do podregulowania sprzęgła jak stopniowo zużywają się tarcze, natomiast po założeniu nowych trzeba sobie to wyregulować. W TL regulowało się to na takim "ślimaku" (nie znam fachowej nazwy) po drugiej stronie silnika, na tym do czego była podłączana linka.