Dzisiaj jest 21 listopada 2019, 08:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Spalanie w 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 12 czerwca 2008, 12:05

goOly19 pisze:a jak wy tankujecie do pelna? na stopce i po sam korek czy prostujecie w jakis sposob nalewacie zakrecacie i dopiero na stopke? bo zawsze troche chyba wiecej tak wejdzie na prosto, hmm mi zawsze przy 200 km zapala sie kontrolka :(


dokładnie tak. prostujesz i 3masz na nogach. wchodzi pod sam korek. no i u mnie też zawsze jak mam 200km na liczniku to zapala się żyd

Awatar użytkownika
 
Posty: 916
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 12 czerwca 2008, 12:23

Motobandyta to niejest aż taki problem zejść do 6l jak się gdzieś na traske wyskoczy.Ja tam używam bardzo różnie motocykla od trasy po wypady na winkle w okolicy...Jak jadę gdzieś turystycznie tak do 160km/h i nie kręcę pod czerwone tylko spokojnie do połowy obrotów to mi bez problemu poniżej 6l wychodzi.A jak jadę polatać ostrzej to wtedy spalania nie sprawdzam (chyba raz mi ok9 wyszło maksymalnie jak sprawdziłem).Jeśli ktoś ma jedno moto w naszym przypadku sporta a lubi w traskę wyskoczyć nawet z dziewczyną to jego wybór i to, że niemusi cisnąć cały czas sto procent manety do oporu to też jego sprawa.No a odpowiedz na pytanie jak robimy takie spalanie brzmi jedziemy do 6-7tys obrotów;-) Uwierz,że nikt na luzie z górki zjeżdżać nie musi ani nogami się odpychać przy wyprzedzaniu.pozdro

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 05 lipca 2008, 21:18

po dzisiejszej ( dosc ostrej) jezdzie troche mnie moto zaskoczylo ;) po zapaleniu kontrolki i przy mocnym palowaniu zrobilem okolo 30 km zajezdzam na stacje no i tankuje i coOO?? o weszlo 18.04 litra !! (moto stalo prosto) i albo mam sporo szczescie albo dystrybutor tak oszukuje dodam ze do samej stacji moto ani razu nie zaksztusilo sie :) jednak honda to honda:D

 
Posty: 202
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 20 sierpnia 2008, 14:25

u mnie jakies 11-12 l/100 przy ostrej CENZURA (miasto i guma), chyba troche za duzo? swiec i filtra pow jeszcze nie ruszalem i od tego chce zaczac... albo sprawdzic ile zeżre przy spokojnej jezdzie ale nie wiem czy znajde w sobie tyle samozaparcia :lol:

 
Posty: 57
Rejestracja: 29 lipca 2008, 20:31
Lokalizacja: Lębork
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 0

Post » 20 sierpnia 2008, 22:49

Moja przy lajcikowej jeździe na trasie 80-90 km/h spaliła 4,8L (jak ją kupiłem to na totalnie łysym kapciu wracałem więc stracha miałem szybciej jechać).No a w mieście to 10-13 L zależy od nastroju.

Awatar użytkownika
 
Posty: 4
Rejestracja: 28 maja 2008, 01:16
Lokalizacja: Poznań
Motocykl:
Rok produkcji: 0

Post » 21 sierpnia 2008, 13:22

ja osobiście jakoś nie bardzo się przejmuje ile pali mój moto ale lubię wiedzieć na ile mi jeszcze starczy paliwa (chociażby po to żeby w tarasie na odludziu nie spotkała mnie jakaś "niespodzianka" :lol: )
wygląda to tak - miasto : pełen zbiornik ok 150 km na torze pełen zbiornik ok 145 km (he he ciekawe czy tak wolno jeżdżę po torze czy ......... :lol: )
trasa - tu są ciekawe rozpiętości : przelot po autostradzie z prędkościami ok 260-270 pełen zbiornik ok 130 km i najlepszy wynik : jazda na zlot z choperkami :lol: czyli prędkość ok 100 km/h pełen zbiornik na ok 270 km :shock:

 
Posty: 202
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 21 sierpnia 2008, 13:32

kiler ale to podajesz do momentu zapalenia sie rezerwy czy jak?

PS. zamówiłem własnie na CENZURA irydowe cr9-tki, ciekawe czy poprawi mi to mój wynik

Awatar użytkownika
 
Posty: 4
Rejestracja: 28 maja 2008, 01:16
Lokalizacja: Poznań
Motocykl:
Rok produkcji: 0

Post » 22 sierpnia 2008, 00:16

zbir pisze:kiler ale to podajesz do momentu zapalenia sie rezerwy czy jak?



tak . Od pełnego do zapalenia rezerwy

Awatar użytkownika
 
Posty: 269
Rejestracja: 06 lipca 2007, 08:32
Lokalizacja: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 22 sierpnia 2008, 09:11

moja najwięcej spaliła mi 10l a najmniej 5,5 w trasie na zlot w grupie gdzie prędkość oscylowała w granicach 120-140km/h. A tak średnio na codzień to mi około 8 pali bo 180-190 km i rezerwa się świeci. Ale jak to napisano wcześniej w kjońcu to sport i nie po to jest żeby nim się turlać 90 km/h. Jedynie mogę zwolnić jak wracam z trasy i mało już kasy na wahę to wtedy troszeczkę zerkam co by "lekko" ekonomiczniej śmignąć. :D

 
Posty: 44
Rejestracja: 24 września 2008, 11:27
Lokalizacja: Nowa Dęba
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 06 października 2008, 10:53

ja ostatnio zalałem za 60 zł (4.43 za litr) i machnołem tylko 115km czyli wychodzi ok 12/100 dodam ze to była raczej szybka traska ok 200km/h i chwila głupkowania na kole. nie sądzicie ze trochę za dużo??

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 9
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 06 października 2008, 14:01

pogadaj z buzka, wczoraj 30 min gumowania jego cbry i pusty zbiornik, trzeba bylo mu butle z paliwem wozic
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 06 października 2008, 19:24

fabiq pisze:pogadaj z buzka, wczoraj 30 min gumowania jego cbry i pusty zbiornik, trzeba bylo mu butle z paliwem wozic

Tylko ze ja mam SC57.A jak 929 pali 12/100 przy predkosciach 200 to b.duzo.Ganiajac za Dandim i Danem miałem prawie 10 ale tempo bylo do 270 no i chlopaki powoli nie jechali.
You can't fuck with

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości