Dzisiaj jest 29 marca 2024, 11:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Programowanie kluczyka immo & otwieranie kanapy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 25 listopada 2009, 17:03

słuchajcie znalazłem sklep int. gdzie sprzedają transpondery:

http://autodiag.pl/index.php?k24,transpondery

Tylko który będzie pasował...? zna ktoś może numerki naszego (z 929) transpondera?

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 25 listopada 2009, 20:04

Witam.Jutro sprawdzę swój od 600 rr.Podejrzewam że będzie to samo.

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 25 listopada 2009, 21:06

Strona o różnych modółach i transponderach
na pozycji 96 mamy modół do motocykli HONDY

http://www.bogivarna.com/tmpro/modules.html

Czyli dokładnie

Module 96 - Honda bikes ECU Keihin, OKI

Memory device is serial eeprom 93c46 or 93c56 or 93c66 SMD8 package.
Expected file size is 128 or 256 or 512 bytes.
Use PCF7936 or Silca T14 - JMA TP12 transponder.
Written transponder is ready programmed to start car.

Vehicles equipped with this unit:
Honda: CBR 600F, CBR 600RR, CBR 900, CBR 1000, CBR 1100F, Gold 2800, NT650V, SH300,
Shadow 750, Silver Wind, Varadero, VT750, VTX1800, X11, Hornet, CB400

Wiec na stronie ktora podales <ZBIR>
http://autodiag.pl/index.php?k24,transpondery

sa takie transpondery o takich numerach jak do HONDY
czyli PCF 7936 , tylko ze za tym nunerem sa jeszcze dodatkowe oznaczenia typow
PCF 7936 -P
PCF 7936 -C
PCF 7936 -HITAG 2

wiec trzega tylko dojsc jaki typ jest w HONDACH
( chyba C odpada bo to jest CRYPTO)

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 26 listopada 2009, 01:52

tylko ze gosc z tego sklepu mówi ze je trzeba jeszcze prekodować, a to inna operacja niż ta opisana wyżej (ponoć trzeba miec programator)... wiec chyba jednak lipa z tym kupowaniem samego transpondera

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 26 listopada 2009, 23:45

Jezeli to chodzi o inna metode to pewnie w punktach dorabiania kluczy z transponderem potrafia to zrobic.
Ale zapewne jak zaisc do nich ze swoin transponderem to tez beda krzywo patrzec ,
to samo by wyszlo jakby kupic dorobic u nich caly komplet (klucz).

 
Posty: 60
Rejestracja: 10 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 27 listopada 2009, 11:03

kamil_900rr pisze:Witam. Podłączam się do tematu ponieważ mam do zakodowania właśnie klucz z HISS. Problem polega na tym że nie chce tego zdu**** przy programowaniu ponieważ nie mam pojęcia gdzie co się znajduje, po prostu wolał bym to zlecić komuś kto się na tym zna i robił to w swojej maszynie. Z tym, że ja mam złamany klucz gdzie jest HISS i żeby odpalić sprzęta mam dorobiony klucz bez transpondera a ten złamany przykładam do stacyjki i odpala. Mam już oryginał z HISS dorobiony tylko trzeba go zakodować. Jak byście mogli to zapodajcie jakąś foto relacje to może się tego podejmę albo ktoś z okolicy by mi to zrobił (wiadomo nie za free). Dołączam foto kluczy. Proszę o odpowiedź!!!

[ Dodano: Pią Lis 20, 2009 9:59 pm ]
Widzę kolega KrzyHo niedawno się w to bawił, jak byś mógł to zapodaj fotkę tych kabelków które dorobiłeś żeby się podpiąć pod tą kostkę. I jak rozumiem żeby się dostać do tej kostki IGNITION PULSE GENERATOR wystarczy tylko zdjąć osłonę zbiornika i dostęp jest bez problemowy???


mozemy sie zgadac, mamy do siebie 170km, programowac umie:P moje gg 2906855 albo tel 6681234543
Ostatnio zmieniony 20 maja 2012, 09:53 przez Yannkes, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 11:49
Lokalizacja: slask
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 02 grudnia 2009, 14:21

Panowie jeszcze takie pytanko: bo mam ten drugi klucz oryginalny z Hondy dorobiony (już jak kupowałem motor to sprzedawca powiedział, że klucz jest dorobiony tylko trzeba go zakodować), a wiem że można kupić surówkę bez transpondera i z transponderem (klucze wyglądają identycznie). Ja odpalam motor z kluczem złamanym + zwykła surówka (przykładam złamany i HISS go wykrywa). Sprawdzałem ten oryginalny dorobiony i normalnie przekręcam stacyjkę daje zapłon i jak przyłożę złamany żeby HISS odblokował zapłon to nic się nie dzieje?? I tu moje pytanie czy to dlatego że nowy dorobiony klucz ma nie zakodowany transponder i immobilaiser go już łapie i nie odblokowuje zapłonu??? Co wy na to???

PS: Fotka opornika czy taki ma właśnie być??? Opornik 1K - tak powiedziałem w sklepie i taki mi dali ;)
Załączniki
IMG_3766.jpg

 
Posty: 96
Rejestracja: 09 lutego 2008, 21:24
Lokalizacja: kielce&am
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 rr4
Rok produkcji: 0

Post » 16 stycznia 2010, 23:13

Właśnie próbowałem zakodować drugi kluczyk w swojej sc57a wszystko podpiołem włączyła sie ta procedura (lampka hiss migała po 4 razy) zakończyłem operacje i drugi kluczy dalej nie chula :/ myślałem ze coś źle zrobiłem, powtórzyłem operacje i dalej dupa :(

co może byc nie tak zły rezystor? transponder w kluczyku mógł paść?

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 17 stycznia 2010, 09:24

Przy czytniku może być tylko jeden transponder,wydłub ten z nowego kluczyka i spróbuj,napewno zadziała.

 
Posty: 96
Rejestracja: 09 lutego 2008, 21:24
Lokalizacja: kielce&am
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 rr4
Rok produkcji: 0

Post » 17 stycznia 2010, 13:14

znaczy ze mam wydłubać "pestke" z drugiego kluczyka?

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 17 stycznia 2010, 13:26

Nie słuchaj nic nie wydłubuj !! Na jakimś angielskim forum wyczytałem, że gość ze 4 albo 5 razy próbował zakodować nowy kluczyk dopiero udało mu się to zrobić. Ale nie wiadomo jak jest w Twoim przypadku.

 
Posty: 96
Rejestracja: 09 lutego 2008, 21:24
Lokalizacja: kielce&am
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 rr4
Rok produkcji: 0

Post » 17 stycznia 2010, 13:32

też mi sie wydaje ze wydłubanie transpondera to zły pomysł, bo jeśli to by działało to znaczy ze coś nie tak mam z immo...

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości