Dzisiaj jest 22 listopada 2019, 22:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Programowanie kluczyka immo & otwieranie kanapy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 62
Rejestracja: 18 września 2008, 22:34
Lokalizacja: chelmiec
Motocykl: sc59 sc44 track bike
Rok produkcji: 2009

Post » 25 września 2009, 10:22

dokup sobie golego pilota do datoola i trzeba go zaprogramowac do alarmu (pilota kupisz bez problemu na ebeyu) jak programowac poszukaj w necie opis datatool powodzonka :diabel2: :diabel2: :diabel2: :diabel2:
mario

Awatar użytkownika
 
Posty: 712
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 25 września 2009, 16:31

Mam identyczny problem ale jakoś sobie radze od dłuzszego czasu.. kluczyk sie zrobił ytaki jakby miękki :| stacyjka - OK nic się nie dzieje..lecz zbiornik paliwa żeby otowrzyć musze troche poszarpać nim.. a co do tylnego zamku to jak go otwieram to sie modle żeby sie nie złamał;/ spróbuj troche nim poszarpac w lewo prawo i siedzenie pociagnac do góry lekko.. u mnie tylko w ten sposób daje rade. musze sobie dorobić zwykły kluczyk do otwierania tych 2 zamkow. pozdrawiam

[ Dodano: Pią Wrz 25, 2009 4:33 pm ]
RudiszRR a gdzie moge taki kluczyk dorobic?? bo keidyś przy okazji pytałęm w 2 miejsach i powiedzieli ze takiego nie dorobią..

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 27 kwietnia 2009, 10:15
Lokalizacja: Ogrodzien
Motocykl: cbr 929 rr sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 27 września 2009, 19:39

to samo - 1 kluczyk, nie wiem co robić trzeba z nim by stal sie miekki ;)
mój jest twardy ;)
aczkolwiek jeśli ktoś posiada adres do dorabiacza kluczyków na śląsku za dobrą kasę to proszę - ostatnio jak pytałem to koleś zanucił mi 600 pln !

przy otwieraniu "bagażnika" spróbuj w horyzontalnych kierunkach poruszać zadupiem, u mnie tylko w taki sposób się domyka i otwiera. ( W zimę będę chciał poprawić jego działanie)

 
Posty: 202
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 27 września 2009, 20:38

trzeba nasmarować zamek a wczesniej przeczyscic czyms pod cisnieniem. u mnie to znacznie poprawiło sprawe.

A patent z programowaniem kluczyka chętnie przetestuje, zamówie czysty kluczyk w ASO (sto pare złotych mozna przeboleć), sprobuje go zaprogramowac i dam znać jak poszło.

 
Posty: 61
Rejestracja: 10 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 października 2009, 18:24

dzisiaj zaprogramowalem sobie kluczyk w 929. Potrzebny byl drugi klucz, troche kabli, krokodylkow i rezystorka bylejakiego, wazne tylko by byl 1k. Robimy 2 przewody, w jednym instalujemy rezystorek.

1. podłączamy 2 przewody do kostki od ingition pulse generator(impulsator zaplonu) Kabel z rezystorkiem ciagniemy od plusa z akumulatora do zoltego kabla ingition pulse generator(kabel sygnałowy, zółty w 929 idzie to ECM. Drugi kabel idzie na mase z wtyczki generatora.
2. Działającym kluczykiem przekręcamy stacyjke, czerwony przycisk zapłonu na manetce ma byc w pozycji zapłon.
*Lampka HISS się pali cały czas
3. Czekamy 10 sekund, potem odpinamy krokodylka z plusa akumulatora(niczego nie wyłączamy), odczekać min. 2 sekundy, następnie podłączyć spowrotem.
4. Lampka hiss popali sie ok 2 sekundy, potem zacznie mrugać po 4 razy. Niech sobie dla pewności mrugnie z 8 razy. Wyciągamy działający kluczyk.
*Uwaga: działający klucz trzymamy z daleka od pentli HISS, oraz do nasępnego kroku nigdy nie uzywamy tego samego klucza!
5. wkładamy nowy surowy klucz, przekrecamy na ON, Lampka hiss zachowa się tak samo jak w 4 punkcie. Jak sobie pomruga te 8 razy to przekreamy stacyjke, wyciagamy kluczyk.
6. odlaczyc kabel pomocniczy, podlaczyc wszystko jak bylo oryginalnie i sie cieszyc:P
Ostatnio zmieniony 27 listopada 2009, 15:24 przez Yannkes, łącznie zmieniany 3 razy

Awatar użytkownika
 
Posty: 231
Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Rok produkcji: 0

Post » 14 października 2009, 22:13

Jesli naprawde to dziala to WIELKIE :brawo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 718
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 15 października 2009, 07:27

Nie kumam na jakiej zasadzie to dziala ale przy tak wrazliwej elektryce jaka jest w 929 i 954 balbym sie to robic.

 
Posty: 576
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 15 października 2009, 12:27

jednej rzeczy w tym opisie nie rozumiem, prosiłbym o prostowanie mianowicie:

2. Działającym kluczykiem przekręcamy stacyjke, czerwony przycisk zapłonu na manetce ma byc w pozycji zapłon.
*Lampka HISS się pali cały czas

a za chwilę piszesz:

*Uwaga: działający klucz trzymamy z daleka od pentli HISS,

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 października 2009, 13:00

Yannkes pisze:do nasępnego kroku nie uzywamy tego samego klucza!

proste do następnego kroku używamy niezakodowanego klucza (wyłączamy wyciągamy stary wkładamy nowy - pkt 5), przynajmniej ja tak to rozumiem ale ja mam komplet sprawnych kluczyków i mnie to nie dotyczy :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 23 lutego 2009, 15:14
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl: sc44 00
Rok produkcji: 0

Post » 15 października 2009, 17:19

Tez już jestem po kodowaniu kluczyka :) wszystko tak jak napisał Yannkes i ciesze sie znowu 2 kluczykami pozdro

 
Posty: 61
Rejestracja: 10 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 października 2009, 19:57

juz poprawiłem punkt 4;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 15 października 2009, 20:35

Wielkie dzięki za ten opis, też muszę dokodować kluczyk. Wiedziałem że się programuje za pomocą jakiegoś kabla, który w zasadzie jest nie do zdobycia a tu proszę dwa kabelki i gotowe. Teraz by się jeszcze przydała jakaś łopatologiczna foto relacja z takiego programowania jak mają wyglądać te kable co i gdzie podpiąć co by czegoś nie CENZURA. Myślę że taki opis z fotkami przydał by się do działu Garaż/Modyfikacje.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości