Dzisiaj jest 18 listopada 2019, 02:37

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Programowanie kluczyka immo & otwieranie kanapy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 593
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 18 marca 2012, 09:39

Mam już kluczyk od irBOSSa, docięty (15zł). Mam już przewód do podłączenia z krokodylkami, rezystorem i dodatkowym mikro-wyłącznikiem na przewodzie żeby nie odpinać krokodylka z plusa akumulatora.

Ciekawi mnie jeszcze jak wygląda wtyczka, bo nie wiem jak zakończyć ten kabelek, czy można w nią włożyć gołe żyły czy trzeba jakąś wtykę zakupić? Być może dziś będę próbował o ile uda mi się wpiąć do tej kostki.

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 18 marca 2012, 11:26

Hej - możesz to zakończyć zwykłymi małymi konektorkami (mniejsze niż seryjne) - one są dostępne w kilku rozmiarach - ja u siebie założyłem te średnie żeby można było je łatwo wsunąć :)
Wczoraj akurat kodowałem kluczyk :)

 
Posty: 16
Rejestracja: 22 maja 2011, 11:04
Lokalizacja: J-L
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 19 marca 2012, 12:50

Ja mam kluczyk z transponderem nie zakodowanym i też miałem problem z odpaleniem przykładając połamanego oryginała, ale przez przypadek dotknąłem obudową połamanego kluczyka do części metalowej dorobionego i stał się cud bestia zagadała :D
Co zresztą musiałem wykorzystać :P więc prób było więcej i za każdym razem zakończone sukcesem.
Dziś dorabiam kabelek co by za długo prowizorki nie eksploatować :D

 

Post » 19 marca 2012, 15:40

Panowie ja mam taki problem po probie odpalenia moto na nie zakodowanym kluczyku i przytknieciu starego. Probuje odpalic moto wszystko gaśnie, tak jakby bezpiecznik glowny sie przepalil. Po czym po minucie wszystko wraca do normy. I teraz to samo mi sie dzieje na ori kluczyku co jakis czas. Strasznie mnie to wkurza. Wie ktoś co to moze być ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 285
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 22 marca 2012, 09:20

Panowie bieżcie bo taniocha!! http://allegro.pl/show_item.php?item=2223273669

Awatar użytkownika
 
Posty: 593
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 22 marca 2012, 20:29

A ja właśnie wróciłem z garażu. Kluczyk zaprogramowałem za pierwszym razem. Udało się i jestem happy :) Oczywiście 10 sek odmierzałem stoperem :)

Nie kupowałem konektorków tylko skręciłem druciki w kuleczkę i wepchnąłem śrubokręcikiem tak aby był styk. :)

Oczywiście kluczyk zakupiony od kolegi z linku powyżej :) Mogę teraz wystawić zasłużony pozytyw, bo przesyłka szybka i kluczyk jak oryginał niemalże :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 285
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 23 marca 2012, 09:21

http://allegro.pl/show_item.php?item=2226554599

wysyp tanich kluczyków :) jeszcze tańszy :) :brawo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 163
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 27 marca 2012, 18:49

witam
dzis zaprogramowalem kluczyk do swojej sc59, ta kostka "CKP"(zdjecie serwisowka rozdzial 18 strona 6) ktora trzeba sie wpiac znajduje sie pod zbiornikiem paliwa (trzeba zdemontowac ),jest to czerwona kostka z dwoma pinami (zolty przewod "+",bialo zolty "-"),czyli tak ja w poprzednich modelach
Dzieki tytus za przeslanie mi procedury kodowania immo na gg. poniewaz forum nie dzialalo :brawo:
powodzenia

Awatar użytkownika
 
Posty: 163
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 30 marca 2012, 18:01

Zaprogramowałem dziś kluczyk za pierwszym razem. Postępowałem według instrukcji Yannkes'a. Czas 10sekund odmierzałem stoperem. Później odczekałem 8 mrugnięć i działa :)))

 
Posty: 82
Rejestracja: 25 października 2011, 23:58
Lokalizacja: Gorzów/Po
Motocykl: HONDA CBR 1000RR 2k7 HRC
Rok produkcji: 0

Post » 11 kwietnia 2012, 01:15

czy robił to ktoś w sc57b działa wszytko bez problemów??

Awatar użytkownika
 
Posty: 593
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 21 kwietnia 2012, 10:16

Będzie działać, bo "b" nic się nie różni pod tym względem co "a" :)

O ile mi wiadomo to od roku 2000 do roku 2007 czyli sc 57b robi się tak samo. Wywnioskowałem właśnie z tego tematu.

Nie wiem jak sc59?! Może być inaczej, a przynajmniej już na 100% jest inny kluczyk z innym transponderem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 68
Rejestracja: 03 kwietnia 2012, 06:16
Lokalizacja: WWY
Motocykl:

Post » 02 czerwca 2012, 18:13

kluczyk do 929 dorobiony według przepisu :D koszt całkowity 55zł ;)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości