Strona 9 z 10

Post: 18 marca 2012, 09:39
autor: chanbord
Mam już kluczyk od irBOSSa, docięty (15zł). Mam już przewód do podłączenia z krokodylkami, rezystorem i dodatkowym mikro-wyłącznikiem na przewodzie żeby nie odpinać krokodylka z plusa akumulatora.

Ciekawi mnie jeszcze jak wygląda wtyczka, bo nie wiem jak zakończyć ten kabelek, czy można w nią włożyć gołe żyły czy trzeba jakąś wtykę zakupić? Być może dziś będę próbował o ile uda mi się wpiąć do tej kostki.

Post: 18 marca 2012, 11:26
autor: klari
Hej - możesz to zakończyć zwykłymi małymi konektorkami (mniejsze niż seryjne) - one są dostępne w kilku rozmiarach - ja u siebie założyłem te średnie żeby można było je łatwo wsunąć :)
Wczoraj akurat kodowałem kluczyk :)

Post: 19 marca 2012, 12:50
autor: Berser
Ja mam kluczyk z transponderem nie zakodowanym i też miałem problem z odpaleniem przykładając połamanego oryginała, ale przez przypadek dotknąłem obudową połamanego kluczyka do części metalowej dorobionego i stał się cud bestia zagadała :D
Co zresztą musiałem wykorzystać :P więc prób było więcej i za każdym razem zakończone sukcesem.
Dziś dorabiam kabelek co by za długo prowizorki nie eksploatować :D

Post: 19 marca 2012, 15:40
autor: sepo
Panowie ja mam taki problem po probie odpalenia moto na nie zakodowanym kluczyku i przytknieciu starego. Probuje odpalic moto wszystko gaśnie, tak jakby bezpiecznik glowny sie przepalil. Po czym po minucie wszystko wraca do normy. I teraz to samo mi sie dzieje na ori kluczyku co jakis czas. Strasznie mnie to wkurza. Wie ktoś co to moze być ?

Post: 22 marca 2012, 09:20
autor: adipaw

Post: 22 marca 2012, 20:29
autor: chanbord
A ja właśnie wróciłem z garażu. Kluczyk zaprogramowałem za pierwszym razem. Udało się i jestem happy :) Oczywiście 10 sek odmierzałem stoperem :)

Nie kupowałem konektorków tylko skręciłem druciki w kuleczkę i wepchnąłem śrubokręcikiem tak aby był styk. :)

Oczywiście kluczyk zakupiony od kolegi z linku powyżej :) Mogę teraz wystawić zasłużony pozytyw, bo przesyłka szybka i kluczyk jak oryginał niemalże :)

Post: 23 marca 2012, 09:21
autor: adipaw
http://allegro.pl/show_item.php?item=2226554599

wysyp tanich kluczyków :) jeszcze tańszy :) :brawo:

Post: 27 marca 2012, 18:49
autor: a-tomek
witam
dzis zaprogramowalem kluczyk do swojej sc59, ta kostka "CKP"(zdjecie serwisowka rozdzial 18 strona 6) ktora trzeba sie wpiac znajduje sie pod zbiornikiem paliwa (trzeba zdemontowac ),jest to czerwona kostka z dwoma pinami (zolty przewod "+",bialo zolty "-"),czyli tak ja w poprzednich modelach
Dzieki tytus za przeslanie mi procedury kodowania immo na gg. poniewaz forum nie dzialalo :brawo:
powodzenia

Post: 30 marca 2012, 18:01
autor: johny89
Zaprogramowałem dziś kluczyk za pierwszym razem. Postępowałem według instrukcji Yannkes'a. Czas 10sekund odmierzałem stoperem. Później odczekałem 8 mrugnięć i działa :)))

Post: 11 kwietnia 2012, 01:15
autor: Tomasz_491
czy robił to ktoś w sc57b działa wszytko bez problemów??

Post: 21 kwietnia 2012, 10:16
autor: chanbord
Będzie działać, bo "b" nic się nie różni pod tym względem co "a" :)

O ile mi wiadomo to od roku 2000 do roku 2007 czyli sc 57b robi się tak samo. Wywnioskowałem właśnie z tego tematu.

Nie wiem jak sc59?! Może być inaczej, a przynajmniej już na 100% jest inny kluczyk z innym transponderem.

Post: 02 czerwca 2012, 18:13
autor: mepawel
kluczyk do 929 dorobiony według przepisu :D koszt całkowity 55zł ;)