Strona 1 z 2

synchronizacja wtryskow

Post: 13 lutego 2008, 21:02
autor: goOly19
j.w robil ktos z was synchronizacje wtryskow? Bo mi wlasnie polecono ta operacje poniewaz gdy jest zimny obroty na ssaniu wskakuja az do 3.5 to troszke sporo ale pozniej opadaja i jest wszystko ok, narazie pytam o to z ciekawosci bo nie jest to nic powaznego ale moze w sezonie to zrobie:) pozdr,ps i jakie macie obroty najwyzsze przy zimnym silniku

Post: 13 lutego 2008, 21:09
autor: zbyszek007
Witam.
Pierwszy raz słysze żeby ktoś robił synchro wtrysków, przecież wtryskiwaczami steruje komputer i nie robi się żadnej synchronizacji. To jest jedna z największych zalet wtrysku i jego przewagi nad gaznikiem.

Jeśli się myle to niech ktoś mnie poprawi.

Pozdrawiam

Post: 13 lutego 2008, 21:34
autor: crazyduck
Witam nie słyszalem o synchronizacji wtrysków,gażników tak,ale i tak synchronizuje sie przepustnice wakuometrami,ja to sam sobie robie.wiec możę musisz przepustice zsynchroniazować a nie wtryski.pozdrawiam

Post: 13 lutego 2008, 21:43
autor: goOly19
a dlaczego bym mogl miec obroty na ssaniu az 3.5 tys? czy moze to pomoc i jakie wy macie obroty tak okolo;)

Post: 13 lutego 2008, 22:15
autor: Lodzia
Tak samo jak w silnikach gaźnikowych we wtryskach można synchronizowac przepustnice wakuometrami. Jednak raczej nie ma to wpływu na wysokość obrotów silnika na "ssaniu" lecz na równomierną prace silnika i lepsze wchodzenie na obroty. Może masz uszkodzony czujnik temperatury i błędny sygnał może powodować zwiększenie przez moduł dawki paliwa.

Post: 13 lutego 2008, 22:30
autor: goOly19
jak bym mial uszkodzony jakis czujnik temperatury to i pewnie by mi sie nie wlaczaly wiatraki itd czyli raczej twoja teoria jest bledna, :) jak kiedys wpadne na serwis to sie moze okaze co jest ;) a wy jakie macie obroty na ssaniu i pozniej jak jest cieply

Post: 13 lutego 2008, 22:57
autor: Lodzia
wiatrak nie jest załączany przez ten sam czujnik który informuje moduł o temp. silnika. Ja na zimnym silniku mam ok. 2300 obr/min a na ciepłym ok 1100-1200 obr/min

Post: 13 lutego 2008, 23:00
autor: goOly19
czyli jak moge to sprawdzic czy to to? i gdzie to wogole jest;) hmm ciekawi mnie to troszki bo w sumie to nie jest ani strasznie uciazliwe no ale moze kiedys bym to zrobil ale jak by byl duzy koszt to niee

Post: 14 lutego 2008, 17:03
autor: Tylik
.. a 2,8 - 3 tys. obr na ssaniu to normalka w Sc 33 z gaźnikami ? :roll:


(bo na rozgrzanym silniku mam katalogowe 1,2 tys. obr - więc z tym jest ok)

Post: 14 lutego 2008, 18:09
autor: goOly19
lodzia jak bys mogl to mi jakos podpowiedz co i gdzie jak mam cos sprawdzic czy to ten czujnik itd;) pozdro bede wdzieczny

Post: 14 lutego 2008, 20:11
autor: marcinSC33
Ja mam w SC33 na ssaniu równo 2000 obr -jak chodzi o pytanie Tylika

Post: 14 lutego 2008, 21:50
autor: Lodzia
Nie wiem gdzie znajduje sie ten czujnik w 929 i 954. Podejrzewam, że gdzies przy głowicy. Jutro po południu będę miał chwilę czasu to spróbuje zobaczyć przy moim moto gdzie on sie znajduje i sie odezwę.