Dzisiaj jest 17 listopada 2019, 01:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

dosc zabawna historia

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 718
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 18 lutego 2008, 19:07

Dobry tekst nawiazuje do tego co pisalem wczesniej ze teraz wiele osob kupuje litra bo taka moda w koncu 600 przeciez nic nie jedzie albo porownuja z autem bo przeciez maluszek ma 600 pojemnosci i co to jest a pozniej konczy sie jak wyzej, albo jezdzi na najnowszych litrach a jest sie objezdzanym przez gosci na skuterkach.

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 18 lutego 2008, 23:36

jeszcze r6 z 2004 roku mam na stanie .a cos taki nerwowy i zgryzliwy???jak koles taki rambo to jego sprawa, to jego wybor,rozwali sie to na swoja prosbe.przez cale zycie podejmowales trafne decyzje??
tak tylko zapytalem a ty zaraz jakies aluzje co do moego losu emigranta.myslisz ze to taki miod.poprostu w polsce majac zone i coreczke pracojac na nie i na mieszkanie nie bylo mnie stac na moto,i znalezc wystarczajaco czasu na latanie no i na wache do motonga.jesli tobie wszystko tak latwo przychodzi w zyciu to jestem pewien podziwu--jestes dla mnie gosc


albo masz dzianych starych i chojraka zgrywasz.
powodzenia zycze
tomek
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 19 lutego 2008, 00:44

Panowie dajcie na luz.... Również uważam że zaczynanie od 954 to średni pomysł. Ja po 4 miesiącach na GS500 kupiłem SC33 i uważam że źle zrobiłem, bo powinienem polatać 600. Ale to jest mój przypadek. Przejechałem parę tysięcy szczęśliwie ale nie o to chodzi. są ludzie i ludzie.... I nie ma co się unosić 8)

Awatar użytkownika
 
Posty: 451
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 19 lutego 2008, 23:19

Nie wiem panowie o co tak wielki raban ,kwestia tego ze jeżeli klient wybiera na pierwszy moto 954 niech se wybiera a na wet r1 ,tylko musi czuć respekt do tego motoru ("głaszcz misia za ucho ,a jak za mocno pociągniesz to cię zwali i zatłucze" :) ).Musi wiedzieć że nie ogarnia go w 100% i musi się go nauczyć .A pro po panów którzy się przesiadali ze skuterów,WSK,MZK czy innych małych motorów na duże maszyny .Wielu z nich myślało że jak kręcili wcześniejsze sprzęty do oporu to większy też mogą wielu to zgubiło :? Każdy nowy sprzęt :idea: trzeba ogarnąć

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 20 lutego 2008, 00:23

wszyscy macie troszke racji.
po to jest to forum prawda??aby wyrazic swoje zdanie
pozdrawiam Tomek
pozdrawiam Tomek

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość